Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

SC Cambuur- Top oss

Gestart door nee,wel?, januari 22, 2024, 23:54:15

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: janou op januari 30, 2024, 16:54:20
Niet mee eens. Vind dat hij matig begon bij Cambuur dit seizoen. Met aardig wat goals dat geen fouten waren, maar niet heel overtuigend was. Daarin is hij laatste periode in mijn optiek wel gegroeid. En helemaal aan de bal is hij wel rustig.

Ik vind het geen wereldkeeper, zeker niet, te veel ballen die geen fout zijn, maar waarbij je het team wel met een uitstekende redding mee zou kunnen helpen. Maar we hebben genoeg slechtere gehad.

Onze Portugese vriend van vorig jaar vond ik een heel ander verhaal. Die schoot elke wedstrijd een bal in de voeten van een spits en maakte grotere blunders. Bij Virginia hield ik elke keer mijn adem vast als hij de bal had en dat heb ik nu niet.

De 1-1 was zijn fout.
En dit soort tegengoals heeft hij te vaak.
Hij is te klein. Kun je enigzins compenseren met explosiviteit maar dat heeft hij te weinig.

hobbes

Citaat van: Zuid1991 op januari 30, 2024, 20:43:00
De 1-1 was zijn fout.
Hij is te klein. Kun je enigzins compenseren met explosiviteit maar dat heeft hij te weinig.

De 1-1 was niet zijn fout, er werd totaal verkeerd gedekt waardoor die speler aan de bal kon komen.

sunderland

Citaat van: hobbes op januari 30, 2024, 21:06:03
De 1-1 was niet zijn fout, er werd totaal verkeerd gedekt waardoor die speler aan de bal kon komen.
en dan duik je als een zoutzak over een bal heen die dichtbij je langsgaat?

Zuid1991

Citaat van: hobbes op januari 30, 2024, 21:06:03
Gaat mij niet of er verkeerd gedekt wordt.
Van die afstand, in de 'korte hoek' over de bal duiken is zijn fout!

oost

Citaat van: Zuid1991 op januari 30, 2024, 21:42:39
Gaat mij niet of er verkeerd gedekt wordt.
Van die afstand, in de 'korte hoek' over de bal duiken is zijn fout!
.vooral bij de 1-1 keeper duikt over  de bal. Maar tol dan die denkt de bal te kunnen blokken op 6 of 7 beter  :_schater. Nee gisteren was op alle vlakken dramatische. Onder henk heb ik eigelijk nog nooit zown slecht potje gezien.

PePe

Citaat van: Zuid1991 op januari 30, 2024, 20:43:00
De 1-1 was zijn fout.

Ik heb soms het gevoel dat hij maar naar een hoek duikt, en hoopt de bal te keren.
In plaats van dat hij echt precies de focus op de bal heeft.
Ging gisteren niet geheel vrij uit.

EdsjeSCC

Zo'n beetje alles wat fout kon gaan ging ook fout bij die goal. Van Kaam laat zijn man gewoon lopen, daardoor 1 op 1. 1 op 1 gaan ze geen duel aan. Daarna geen druk op de bal, Tol lijkt meer weg te draaien ipv ?cht de bal te willen blokken en dan die keeper die als een zak aardappelen naar de grond gaat en over de bal heen duikt die vlak langs hem gaat.

Tsjah

Poetser

Is de loting live te zien?

CambuurArnhem

Citaat van: Poetser op februari 10, 2024, 21:19:05
Is de loting live te zien?

Verkeerde topic, maar: 22.30 ESPN

"De loting voor de halve finale is zaterdagavond vanaf 22.30 uur te zien bij het programma De Eretribune van ESPN. Daarnaast wordt er ook direct geloot voor wie er 'thuis' mag spelen in de eventuele finale. De wedstrijden in de halve finale worden tussen 27 en 29 februari afgewerkt. De finale vindt plaats op 21 april 2024." (bron: VI)

Noordcambuur