Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2024, 20:34:35

Vorige topic - Volgende topic

AL

Probleem ligt toch echt op het middenveld.
Geen creatieve man en geen goede controleur.
En Henk moet kappen met die lange ballen en Smit verneuken op links.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: R058 op februari 16, 2024, 22:14:08
Ontzettend naief drukzetten. Backs die laag moeten staan bij een aanval. Nooit eens normaal van kant kunnen wisselen. Middenveld kan de bal niet vasthouden. Uldrikis die nooit een bal kan laten vallen. We zijn zo voorspelbaar. Leek weer Ulteevoetbal.

Juust. Tuurlijk is het keepertje niet een topper en de verdediging alles behalve stabiel, maar het begint voorin en op het middenveld al.
Verschrikkelijk armoedig allemaal ;(

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Die hele constructie met Smit en Uldrikis is ook gewoon houtje touwtje.. zet daar een nietszeggende speler van Sparta bij en dan heb je gewoon ook niks staan daar. Man man man man man.. traag als stront allemaal en zo beperkt. Het moet echt van een Breij of De De Jong komen. En als we spelers gaan sparen wordt 't 'm dus al heel snel niet. Elke halve kans is ook nog eens een tegendoelpunt. Hoelang staat Yanick er nog in.. ik vraag het me af.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op februari 16, 2024, 21:28:37
Keuzes in de startopsstelling !!! Daar begint alles !

Inderdaad.
Als je na 53 minuten 3 van je 4 verdedigers hebt gewisseld, weet je dat je fout bent begonnen.

oost

Kan iemand mij uitleggen waar ik naar gekeken heb?

Holwerd voor Cambuur

Holwerd voor Cambuur

Positief punt: nog 8 uitwedstrijden en maar 5 thuis ;)

Bankzitter

Competitie. Nog 2 in de beker en stuk of wat in de PO's :P

Holwerd voor Cambuur

papier

Citaat van: De Gast op februari 16, 2024, 23:19:42
Die hele constructie met Smit en Uldrikis is ook gewoon houtje touwtje.. zet daar een nietszeggende speler van Sparta bij en dan heb je gewoon ook niks staan daar. Man man man man man.. traag als stront allemaal en zo beperkt. Het moet echt van een Breij of De De Jong komen. En als we spelers gaan sparen wordt 't 'm dus al heel snel niet. Elke halve kans is ook nog eens een tegendoelpunt. Hoelang staat Yanick er nog in.. ik vraag het me af.

Smit op de buiten was een noodgreep. En kennelijk heeft onze TD besloten dat dat prima was. Wat een kutbeleid.

V-man

Wel misselijk gedrag van deze snotneuzen na de 2-4.

papier

Citaat van: V-man op februari 17, 2024, 00:01:50
Wel misselijk gedrag van deze snotneuzen na de 2-4.

De 1-2 ook maar dat ontging de scheids. En ik meende die nr 8 ook nog een duw/spande beweging richting Breij? Misschien ook wel kenmerkend voor dit cambuur, je komt er niet aan te pas en krijgt maar een of twee geel. Skaven verdomme.

V-man

Citaat van: oost op februari 16, 2024, 23:24:16
Kan iemand mij uitleggen waar ik naar gekeken heb?
Naar een pan met opgewarmde diarree

papier

ChantiSCC

Blijf het zeggen... zonder een Sandor is Henk tactisch niks! Is en blijft een people manager, tactisch was het weer bedroevend. Je zag wat hun intenties waren en hoe hun het wouden, Henk en de hele TS zag het niet. Beschamend. Die lui totaal de wedstrijd in geholpen.  :zucht