Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2024, 20:34:35

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Galdiano op februari 17, 2024, 11:17:02
Ik gooi hem er maar even in, en ik weet er zelf ook geen volledig antwoord op. En speel wellicht advocaat van de duivel.

Henk zakt tactisch te vaak door het ijs, en met Barto, vd Vlag en nu ook met Burghout is er niemand die hem kan ondersteunen.
Te vaak heeft Henk het niet om kunnen draaien. En daarmee bedoel ik te zeggen, het is voor een x periode leuk vanwege het schok effect. Nu ook de eerste 9 wedstrijden ongeslagen, tegenstanders passen zich weer aan het alles maar voren spel van Henk en er is wederom geen plan B.

De halve finale verbloemt op dit moment veel, en daar ligt ook precies weer de kracht van Henk. E?n wedstrijd vlammen en iedereen scherp zetten. Of het nou een derby, tegen Groningen of de beker is, dit kan Henk maar al te goed. Hij doet alsof de Champions League gewonnen kan worden en de spelers gaan als de brandweer.
Maar daarna zakt het weer in. Zoals tegen Oss en gister.

Het is makkelijker om een shock effect te brengen dan een stabiel langdurig presterend elftal. Dit blijkt ook dit seizoen weer met Henk. Graafschap, ADO en Willem II worden gespeeld als finales maar daarna is alles weer ruk. En er is wederom geen plan B. Wederom geen klootzak in het team, het is allemaal weer te lief. Tegen jong ploegen moet je vanaf minuut ??n laten zien dat er niks te halen valt. En het gebeurd elke keer weer niet. Het draait om mooi aanvallend voetbal. En juist tegen die ploegen werkt het weer niet.

In 2013 zijn we gepromoveerd vanwege de flow die we kregen met Henk, echter ook met geluk dat we een Rose en Bakens hadden. Daarna een goede start met Lodeweges, maar daarna met Henk zakte het weer in.

Na het vertrek van Sandor heeft Henk weer geen sterke tacticus naast zich en dat vertaald zich wederom in de huidge prestaties.

Wat moeten we er mee? Ik zie geen verbetering helaas. En kom niet aan,et we hebben de spelers niet. Je ziet op dit moment geen ontwikkeling en vooruitgang helaas.

Ik denk dat je de vinger op de zere plek legt. Henk is een topper in motiveren als er iets te halen valt. Maar hij mist echt een goede side kick als Sandor of destijds Slot of Hulshof. Met een goede techneut ernaast heb je een goede pulse. Maar ja, hoe nu verder? Als het zo doorgaat haal je de PO niet, maar eigenlijk nog erger, wat heb je daar te zoeken op dit moment?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Inferno-058

Citaat van: michello op februari 17, 2024, 11:45:52
Ik snap de negativiteit maar we spelen potdomme nog overal om. Dat hebben we zelden meegemaakt. Dit team is gewoon verschrikkelijk onstabiel en wisselvallig. We hebben genoeg scorend vermogen dus elke wedstrijd ook kans om te winnen, wie de tegenstander is maakt niet uit, we zijn nog nooit kansloos ten onder gegaan. Daar hou ik me maar aan vast.
Ik ben blij dat we maandag alweer moeten, hopelijk kan dat de negatieve sentiment weer doorbreken.
Verschil met de 2e plek is 14 punten nu... Dat gaan wij niet meer halen. We staan niet eens meer op een play offs plek.

sunderland

Citaat van: michello op februari 17, 2024, 09:32:00
Wisselvalligheid zoals we het hele seizoen al zien. Gebrek aan wil om te winnen, missen van ervaring en dat gehussel achterin is ook niet echt bevorderend voor een stabiele achterhoede. Volgende week met een vaste verdediging starten en dit blijven volgehouden tot aan het eind. Stoppen met Smit op de buiten. Verwacht sowieso in Breda een beter resultaat.
dacht ik ook al

sunderland

Dat je bij vlagen simpel word weggespeeld tja hoe kan dat. Wat ik wel weet is dat Henk wederom niet de beste spelers opstelde. Dat Fedde in het rood zat, tis toch een prof. Dat Poll er uit moest terwijl Johndly wel bleef staan in de rust begreep ik helemaal niks van . Poll speelde wel degelijk en voegde verder niks toe. Henk moet keihard zijn en worden daar is ie trainer voor.
Tis nu wel klaar met van Osch ( mocht vorige week geen commentaar geven) maar naar weer 2 blunders kan je het niet meer maken tegen over de rest.
Je zag dat de Noor constant linies oversloeg en de ballen strak inspeelde maar dat de rest dan weer een slechte balaanname had.( deze jongen is een hoger nivo gewend) . Uldrikus was met um zelf in gevecht.
Heb het al paar x benoemd en lees het hier weer terug van Galdiano. Er moet een sterke man naast Henk ( Sandor of baardmans) . Henk heeft het veel te druk met coaching en dan zie je de tactische dingen niet meer.
Je ziet geen verlengstuk van Henk zowel op het veld( Schouten) als naast hem.
Dit moet echt gebeuren!!!! Bestuur!

sunderland

Citaat van: De Gast op februari 17, 2024, 10:56:17
Misschien moet je eens wat verder kijken dan de trainer  :zucht
klopt. Kwaliteit is gewoon niet goed genoeg. Een paar x lukt het Henk om het maximale er uit te persen( ADO uit, VVV uit, Graafschap uit, WiIlem 2 uit, Vitesse thuis ) . Gisteren was zwaar door de ondergrens dat is weer het andere uiterste.

Bankzitter

En ook karakter. vKaam is geen slechte voetballer, zeker niet voor de KKD. Maar straalt in niks uit dat hij wil winnen. En dat is dan de aanvoerder.  :zucht

De Gast

Het is niet Henk zn staf, het is niet Henk zn selectie. Hij heeft geen ondersteuning in de ts en kan zelf ook niet alles.
De scouting faalt doorlopend, er is geen technische man, de nawee?n van een jaar Ultee hebben we nog last van. We selecteren niet door (ook niet in de ts). De laatste twee jaar beginnen we met veel te weinig ervaring in het elftal wat dan weer gepoogd wordt te repareren in de winterstop. Op 0 beginnen straks zal ook weer moeilijk worden met al die middelmaat of veel te dure spelers die voor meerdere jaren vastliggen. Het bestuur en de rvc is een vriendenkliekje waar straks enkel een jonge brave technisch manager deel van mag uitmaken. De club lijkt op een fout spoor te zijn beland.

michello

Citaat van: De Gast op februari 17, 2024, 12:30:48
Het is niet Henk zn staf, het is niet Henk zn selectie. Hij heeft geen ondersteuning in de ts en kan zelf ook niet alles.
De scouting faalt doorlopend, er is geen technische man, de nawee?n van een jaar Ultee hebben we nog last van. We selecteren niet door (ook niet in de ts). De laatste twee jaar beginnen we met veel te weinig ervaring in het elftal wat dan weer gepoogd wordt te repareren in de winterstop. Op 0 beginnen straks zal ook weer moeilijk worden met al die middelmaat of veel te dure spelers die voor meerdere jaren vastliggen. Het bestuur en de rvc is een vriendenkliekje waar straks enkel een jonge brave technisch manager deel van mag uitmaken. De club lijkt op een fout spoor te zijn beland.

De vraag is met wat voor begroting/budget we gaan beginnen aan volgend seizoen. Ik hoop dat we Smit kunnen verkopen voor 1.5 miljoen maar dan moet hij wel in of rondom de  spits gezet worden.

Beul B

Verdedigend vindt ik het niet eens ze slecht, want we verdedigen helemaal niet. _O_

Smit op links is niets. Of Smit of Uldrikus als centrumspits. Loop je beide maar 1 helft helemaal de pleuris. Dan kan de ander weer een helft op de wissel. Je zou nog Smit op het middenveld net achter de spits neer kunnen zetten. Onze keeper is een magere voldoende over de hele periode dat hij gekeept heeft. Hij wint geen wedstrijden voor je. Dus Minnema een kans geven. Tol is de beste man achter. Als je de laatste weken ziet hoeveel passes hij over langere afstand keurig op maat neer legt. Echt klasse. Henk moet gewoon een goede site kick hebben. Wormgoor wil ik nog niet afschrijven maar viel mij gisteren tegen. Zat er vaak naast. Gewoon Sylla en onze noor opstellen. We moeten hopen dat we de play offs nog halen.

denistel

Citaat van: Destroyer op februari 17, 2024, 11:49:31
Ik denk dat je de vinger op de zere plek legt. Henk is een topper in motiveren als er iets te halen valt. Maar hij mist echt een goede side kick als Sandor of destijds Slot of Hulshof. Met een goede techneut ernaast heb je een goede pulse. Maar ja, hoe nu verder? Als het zo doorgaat haal je de PO niet, maar eigenlijk nog erger, wat heb je daar te zoeken op dit moment?

gister en tegen jong psv wel weg gespeeld vind ik

sunderland

Zag even die 1-1 terug. Dacht knappe redding op de tribune. Gvd hij duwt de bal naar die vent terwijl je zo,n bal moet stompen naar buiten. Dit is de zoveelste x dat ie weer niet stompt. Wat doet die van de vlag op de training  :(

grijskijker

Citaat van: sunderland op februari 17, 2024, 17:19:21
Zag even die 1-1 terug. Dacht knappe redding op de tribune. Gvd hij duwt de bal naar die vent terwijl je zo,n bal moet stompen naar buiten. Dit is de zoveelste x dat ie weer niet stompt. Wat doet die van de vlag op de training  :(
Zo kreeg hij ook zijn doelpunten tegen bij Fortuna....

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op februari 17, 2024, 17:31:13
Zo kreeg hij ook zijn doelpunten tegen bij Fortuna....
jij weet dat. Ik wist dat niet maar dat moet een td toch weten. De vorige trainer heeft het er gewoon door gedrukt hoor ik al

PePe

Fortuna met van Osch acteerden ook steeds in het rechter rijtje. (Degradatie zone)

papier

Citaat van: sunderland op februari 17, 2024, 21:20:19
jij weet dat. Ik wist dat niet maar dat moet een td toch weten. De vorige trainer heeft het er gewoon door gedrukt hoor ik al

Fout van de TD niet van de trainer