Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
34 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

NAC - SC Cambuur maandag 19-02-2024 om 20.00 uur

Gestart door grijskijker, februari 17, 2024, 14:27:10

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Ik denk dat HdJ wat verrassingen voor ons in petto heeft.. Ik denk de volgende opstelling; van Osch, Ottesen, Smand, Bergsma, Sylla; van Kaam, Breij, de Jong; Balk, Uldrikis, Smit.

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op februari 19, 2024, 09:44:28
Ik denk dat HdJ wat verrassingen voor ons in petto heeft.. Ik denk de volgende opstelling; van Osch, Ottesen, Smand, Bergsma, Sylla; van Kaam, Breij, de Jong; Balk, Uldrikis, Smit.
enige aparte is dan Sylla.
Wat was die slecht vrijdag

grijskijker

Citaat van: zeewolde op februari 19, 2024, 10:10:08
enige aparte is dan Sylla.
Wat was die slecht vrijdag
Ik vind 5 andere namen t.o.v. vrijdag verrassend, HdJ hoeft het niet te doen.

De Gast

Smand en Bergsma zit ook niks in he.. pfff. En dat ligt ook nog langer vast. Net als Van Osch, Halili, vd Water. Geen enkele progressie, geen enkele waarde.

Ollie

Hoeveel supporters gaan er vanavond eigenlijk mee? En hoeveel kaarten zijn er voor vrijdag nog beschikbaar?

papier

Citaat van: De Gast op februari 19, 2024, 11:24:15
Smand en Bergsma zit ook niks in he.. pfff. En dat ligt ook nog langer vast. Net als Van Osch, Halili, vd Water. Geen enkele progressie, geen enkele waarde.

Smand en El Hilali wel in mijn ogen. Waarbij El Hilali wel een absolute misser is omdat hij niet in ons systeem past.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op februari 19, 2024, 10:12:28
Ik vind 5 andere namen t.o.v. vrijdag verrassend, HdJ hoeft het niet te doen.
Eigenlijk 4 met de schorsing van balk
Henk, held, bedankt

PePe

Bergsma start ipv Tol, omdat hij vrijdag ziek gewisseld werd.

Bankzitter

Bergsma deed het prima in de goede serie die we gemaakt hebben. Hij stond er alleen naast vanwege een blessure.
Net als Sylla even niet beschikbaar was. Ik vind het wel logische keuzes, net als de nieuwe back.

oost

Bergsma is in potentie gewoon een hele aardige CV . Nu is iedereen achterin gewoon niet goed genoeg.
Maar we moeten ook niet vergeten dat het middenveld totaal uitbalans is (geen 1 klootzak) terwijl je zonder var zo speler goed kan gebruiken. Nu staat de achterhoede  daardoor zwaar onderdruk. Dit seizoen maar uitzitten en hopen dat er in de zomer echt wat gaat gebeuren. Dit pappen en nathouden ben ik allang klaar mee :rodekaart :rodekaart :rodekaart

papier

Citaat van: oost op februari 19, 2024, 16:25:45
Bergsma is in potentie gewoon een hele aardige CV . Nu is iedereen achterin gewoon niet goed genoeg.
Maar we moeten ook niet vergeten dat het middenveld totaal uitbalans is (geen 1 klootzak) terwijl je zonder var zo speler goed kan gebruiken. Nu staat de achterhoede  daardoor zwaar onderdruk. Dit seizoen maar uitzitten en hopen dat er in de zomer echt wat gaat gebeuren. Dit pappen en nathouden ben ik allang klaar mee :rodekaart :rodekaart :rodekaart

Al onze cv?s zijn wel goed genoeg voor play offs KKD. Maar geen enkel duo versterkt elkaar. Bergsma heeft een klootzak naast hem nodig en die is er niet. Smand heeft een ervaren man naast zich nodig maar die is er niet. Dat geldt denk ik ook voor Tol.

Wat dat betreft de transfer van Overgoor een goede die lijkt dat in te kunnen vullen. Watinder is, is dat hij niet meer lijkt te kunnen verdedigen. Toch belangrijk voor iemand in het centrum achterin.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op februari 19, 2024, 17:29:45
Wat dat betreft de transfer van Overgoor een goede die lijkt dat in te kunnen vullen. Watinder is, is dat hij niet meer lijkt te kunnen verdedigen. Toch belangrijk voor iemand in het centrum achterin.
Wel verrassend dat ze Overgoor hebben teruggehaald, maar ja et is ook een middenvelder he  :proost
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2024, 18:17:08
Wel verrassend dat ze Overgoor hebben teruggehaald, maar ja et is ook een middenvelder he  :proost

Lol die wurm natuurlijk

De Gast

Citaat van: papier op februari 19, 2024, 17:29:45

Op basis van twee invalbeurten is dat al je conclusie?
Geef hem even de tijd.. en dan is het nog niet makkelijk je draai midden in het seizoen te vinden in een zwalkend elftal.