Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Seizoen 2024-2025

Gestart door grijskijker, maart 07, 2024, 08:31:25

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: Grijskijkert op mei 14, 2024, 18:49:29
Als ik het Hertenkamp zo beluister dan konden ze achter schermen bezig zijn om Sandor v/d Heide terug te halen...

Dat zou dan gelijk ook DE versterking van deze zomer zijn |:)

Bankzitter

Ik had meer het idee dat Sandor juist vdWeij aan het aanbevelen was bij de sportcast vd Omrop.

Het was wel een mooie uitzending overigens die vaak wel over inhoud ging. Waar Ruben zich niet kon uitspreken, hield Sandor hem keurig uit de wind. En Henk is wel klaar met bepaalde spelers en stak daar op het laatste geen energie meer in  (al werd het gedownplayed dat hij klaar met het seizoen was).

Leovardia

Citaat van: Bankzitter op mei 14, 2024, 19:31:56
Ik had meer het idee dat Sandor juist vdWeij aan het aanbevelen was.

Het was wel een mooie uitzending overigens die vaak wel over inhoud ging. Waar Ruben zich niet kon uitspreken, hield Sandor hem keurig uit de wind. En Henk is wel klaar met bepaalde spelers en stak daar op het laatste geen energie meer in  (al werd het gedownplayed dat hij klaar met het seizoen was).

Hij het ut over ut Hertenkamp, niet de sportcast.

Bankzitter

Check, dan die ook  nog maar eens aanzwengelen.

PePe

Als ik het Hertenkamp zo beluister dan konden ze achter schermen weleens bezig zijn om Sandor v/d Heide terug te halen...

Pascal Boschschaart past ook in dat profiel.

grijskijker

Citaat van: PePe op mei 14, 2024, 20:24:15
Pascal Boschschaart past ook in dat profiel.
Heeft nog een contract bij Feijenoord en hoopt daar volgend jaar assistent te zijn..

grijskijker

grijskijker

PePe

Robert Muhren loopt uit zn contract, zou hij nog een jaartje bij Cambuur willen ballen?

grijskijker

Citaat van: PePe op mei 14, 2024, 21:39:18
Robert Muhren loopt uit zn contract, zou hij nog een jaartje bij Cambuur willen ballen?
Contract tot de zomer 2025.

denistel

Citaat van: PePe op mei 14, 2024, 21:39:18

heeft een 10 jarig contract daar ook na zijn actieve periode komt ie in een functie
daar

denistel

Als ik het Hertenkamp zo beluister dan konden ze achter schermen weleens bezig zijn om Sandor v/d Heide terug te halen...

gaat ie niet doen volgens mij als ik em zo beluisterde maandag.

sunderland

heb dat helemaal terug geluisterd en heb dat er totaal niet uit kunnen halen

grijskijker

Citaat van: sunderland op mei 15, 2024, 08:14:15
heb dat helemaal terug geluisterd en heb dat er totaal niet uit kunnen halen
Over welke veld trainer zou het dan gaan?

Beul B

Heb gisteren even de sportcast van Omrop Abe teruggezien. Maar wat heeft die van der Heide een geweldig inzicht in het voetbal en hij verworod het ook heel goed. Hij was daar erg sterk met feiten en analyses. Ruben de Jong viel mij ook niet tegen. Liet weinig los maar zijn glimlach liet zien dat ze volgens mij met leuke dingen bezig zijn. Het zou mij niet verwonderen dat v.d. heide veel steun en informatie geeft achter de schermen, zonder een vast dienstverband en verdere verplichtingen. Ik heb er wel vertrouwen in.