Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Cambuur L - ADO vrijdag 5 april 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 30, 2024, 13:43:22

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Ik hoor heel veel twijfels over de TS (assistenten) oa bij podcasts en social media.
Daar zal echt wel wat veranderen. Ik heb wel vertrouwen dat Henk en Lambooij de bezem erdoor halen.

Dus kan gaan wel roepen dat Barto moet oprotten , maar wat heeft het voor zin?

Het is een goede vent, geen assistent en verwacht dat de nieuwe TD gaat doen wat nodig is.

Poetser

Er moet geselecteerd worden op mannen.

Met alle respect, maar met de Jong en Kaam speel je met jongetjes.

Dat werd gisteren pijnlijk duidelijk

AL

Betaaldvoetbal onwaardig.
Totaal geen spelidee en een pass over 5 meter is al teveel gevraagd.
Dat Uldrikis 90 minuten volmaakt is werkelijk een schande.
Waarom Nartey (de beste veldspeler bij ons) eraf?
Waarom alles kansloos door het midden?

Ik hoop oprecht dat ik volgend seizoen niet meer hoef te kijken naar Bergsma, van Mullem, Kaam en Uldrikis.
Wat een sloom gedoe en gestuntel bij deze spelers zeg.

De Gast

Dan sast toch even moeten doorbijten want de meesten hewwe gewoon nog een doorlopend contractje. Miskien vd Water er nog bij en dan ist plaatje weer compleet.

Bankzitter

Je zult je verlies moeten nemen. Met deze spelers weet je na 2 jaar dat je er niet verder mee komt.
Het is niet anders.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op april 06, 2024, 07:54:27
Je zult je verlies moeten nemen. Met deze spelers weet je na 2 jaar dat je er niet verder mee komt.
Het is niet anders.
Meer woorden is niet nodig.
Dit is het en betere verwachtingen hebben  is niet re?el met deze selectie waar een ernstig  gebrek aan technische en mentale bagage aanwezig is.

Bankzitter

Tja, dan draait een vKaam of De Jong zich eens mooi vrij en dan volgt er een compleet mislukte bal de diepte in.
Ze herkennen niet de momenten die bepalen kunnen zijn in een wedstrijd.

Dat heeft ook niks met ervaring te maken maar met karakter en inzicht. Over 5 jaar doen die jongens dat nog steeds niet goed.
Daarom moet je niet doorgaan met jongens als vKaam. De wissels waren ook veelzeggend.

wiekie1969

Het is 1 en al gelatenheid. Op de tribunes oek. Lachend naar huus toe.  In de jaren 80/90 was de harde kern over de hekken geklommen na zo'n wanprestatie. Dat Ado was dramatisch man. Wat hewwe ze deze week gedaan op de training. Onvoorstelbaar. Hopeloos met de ts voorop. Doodskamen dat hele zooitje.

sjaak

Diezelfde harde kern is nou 30 jaar ouder Wiekie. Die klimmen niet meer over hekken. Bovendien moet je dat ook niet meer willen, lost niks op.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op april 06, 2024, 08:41:15
Het is 1 en al gelatenheid. Op de tribunes oek. Lachend naar huus toe.  In de jaren 80/90 was de harde kern over de hekken geklommen na zo'n wanprestatie. Dat Ado was dramatisch man. Wat hewwe ze deze week gedaan op de training. Onvoorstelbaar. Hopeloos met de ts voorop. Doodskamen dat hele zooitje.
Siest ut al foor dei gebeuren? Supporters in rolstoelen, op krukken, met bliene geleide honnen en met hoorapparaten over de hekken?
Ut mar mar goead dat su op Noord singe, wei binne Cambuur andes hadden we niet eens weten waar we waren. :_schater

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op april 06, 2024, 03:28:27
Stel je niet zo vreselijk aan kerel. Het is maar voetbal.

wiekie1969

Het is niet zo moelijk. Henk een stapje terug, een frisse nieuwe trainer voor de groep en van vd Vlag, Burghout en Barto afscheid nemen. Dan komt ut weer goed. Knopen deurhakken. En rap.

Mike SCC

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 06, 2024, 02:23:19
Stel jankerds.
We deden best redelijk mee vanavond, maar wel verlies.
?
Vond dit best aantrekkelijk om naar te kijken vorige thuis helemaal geen kloten aan.

Sorry, meestal volg ik je voor een groot deel maar gister heb ik denk ik echt een andere wedstrijd gezien. We hebben amper een goede aanval gecre?erd en werden in elk duel afgetroefd. Vijf keer een bal overspelen was al te veel gevraagd en verder was er heel weinig beweging en diepgang.

De Gast

Inderdaad naar huis toe en de wedstrijd ben je alweer kwijt. Berusting.
Ik vind het nog razendknap dat er zoveel mensen 25 euro lappen om dit Cambuur te zien spelen. Maar ze moeten wel oppassen bij de club want dit krediet van het publiek is niet oneindig

Beul B

terug naar het systeem 4-3-3. sylla, ottesen, bergsma en narty goed. de rest een drama