Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Ook nog een groot talent met aflopend contract bij Fortuna:

Bob Vankan (16/17 jaar)
In Henk en Sandor we trust

Hilversum voor Cambuur

Wie was er afgelopen jaar eigenlijk verantwoordelijk voor het aankoopbeleid?

Collingwood

Uit het interview met Van den Belt in de VI blijkt wel dat hij daarvoor verantwoordelijk was. Eén en ander zal vast in samenspraak zijn gegaan met Lodeweges, maar laatstgenoemde stond bijvoorbeeld ook buiten de afgeketste deal met Anco Jansen.
Kalmte alleen kan u redden.

sccvl

Citaat van: moodygrunn op april 06, 2014, 13:19:10
bedenk me net een eventuele opvolger voor Leeuwin: Glenn Loovens? Heeft aflopend contract in Engeland bij Shef Wednesday

Als hij een ton salaris wil inleveren is het een hele welkome versterking inderdaad. Misschien hebben we net zoveel geluk als met Leeuwin vorig jaar, er lopen hier en daar genoeg spelers rond.

DeBruyne

Cambuur zou voor Sheraldo Becker moeten gaan. Hij heeft een aflopend contract bij Ajax en werd altijd gezien als een zeer groot talent. Hij is supersnel en dat is erg belangrijk in het systeem wat wij spelen.

Eewal

Citaat van: DeBruyne op april 12, 2014, 09:20:30
Cambuur zou voor Sheraldo Becker moeten gaan. Hij heeft een aflopend contract bij Ajax en werd altijd gezien als een zeer groot talent. Hij is supersnel en dat is erg belangrijk in het systeem wat wij spelen.

Lukoki is nog sneller en ben er niet rouwig om als hij met zijn afscheidstournee hier bezig is..

sccvl

Citaat van: Eewal op april 12, 2014, 09:42:39
Lukoki is nog sneller en ben er niet rouwig om als hij met zijn afscheidstournee hier bezig is..

Als Lukoki iets scherper word, heb je er een super speler aan!

Galdiano

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 10, 2014, 12:40:57
Wie was er afgelopen jaar eigenlijk verantwoordelijk voor het aankoopbeleid?

Vd Belt ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Timmie

Citaat van: Eewal op april 12, 2014, 09:42:39

Je mag hopen dat Lukoki blijft..!

SCCRulez

Citaat van: Timmie op april 16, 2014, 10:44:53
Je mag hopen dat Lukoki blijft..!
zeker! Vastleggen die man. En anders voor Rosheuvel gaan en dan gelijk Falkenburg of Overtoom er bij halen.

Timmie

Citaat van: SCCRulez op april 16, 2014, 10:48:04
zeker! Vastleggen die man. En anders voor Rosheuvel gaan en dan gelijk Falkenburg of Overtoom er bij halen.

Overtoom ook uit de gratie bij AZ he.
Rosheuvel zal wel weer terugmoeten naar z'n 'echte' club. Zal dus wel voor z'n kans willen gaan.
Falkenburg gaat niet door bij AZ, wellicht blijft hij bij GAE of hoger; Groningen...

Zijn zoveel spelers voor ons die vrij rondlopen.
En ik heb het gevoel dat spelers graag hier komen.
Heb wel wat connecties in de voetbalwereld en Cambuur staat er goed op!

Lore

Citaat van: Timmie op april 16, 2014, 10:56:27

Zijn zoveel spelers voor ons die vrij rondlopen.
En ik heb het gevoel dat spelers graag hier komen.
Heb wel wat connecties in de voetbalwereld en Cambuur staat er goed op!

Ik heb ook zat connecties in de voetbalwereld! Zo ken ik de barvrouw van S.C. Stiens, heb ik verkering gehad met de rechtsbuiten van de dames van DTD en heb ik laatst nog de spits van Hallum in de supermarkt gezien!  :_schater :_schater

speculeter

Citaat van: Lore op april 16, 2014, 11:56:18
Ik heb ook zat connecties in de voetbalwereld! Zo ken ik de barvrouw van S.C. Stiens, heb ik verkering gehad met de rechtsbuiten van de dames van DTD en heb ik laatst nog de spits van Hallum in de supermarkt gezien!  :_schater :_schater
bron?....en namen graag!

Lore

Citaat van: speculeter op april 16, 2014, 12:02:04
bron?....en namen graag!

Damn it, val ik weer door de mand!

Timmie

Citaat van: Lore op april 16, 2014, 11:56:18

Naja, prima jongen! Je kan ook mensen geloven ipv domme dingen er neer zetten!
Ik was de eerste hier die zei dat van Moorsel hierheen zou komen. En zo heb ik meerdere voorbeelden!

Maakt verder niet uit hoor.. Maar niet iedereen ouwehoert hier over namen..;-)