Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Citaat van: grijskijker op april 22, 2014, 20:42:31
Ja maar ik zou inzetten op Kuwas en Marengo en misschien een vleugelspeler huren..

Zowel Marengo als Kuwas zijn niet transfervrij. volendam had een optie op Kuwas voor komend seizoen en die is gelicht. Marengo heeft een contract getekend tot 2015.

Treb

Eerlijk is eerlijk, ik zal Lukoki toch wel een beetje missen volgend seizoen..

Als het kan nog maar een jaartje huren  :thumbsup

grijskijker

Citaat van: Tanjajeah op april 23, 2014, 00:04:23
Zowel Marengo als Kuwas zijn niet transfervrij. volendam had een optie op Kuwas voor komend seizoen en die is gelicht. Marengo heeft een contract getekend tot 2015.
Je hebt gelijk, bij beide zijn de optie gelicht.. Maar dan zal Volendam ze wel willen verkopen anders lopen ze volgend jaar gratis de deur uit.. Misschien dat Cambuur een (ruil)deal kan maken over de 3 interessante spelers (Kuwas,Marengo en Muhren)

speculeter

Kuwas...marengo en muhren mogen hier wel komen.
Kunnen de vries, feldballe en cristovao mooi naar hun.
eerlijke deal. |:)

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: grijskijker op april 22, 2014, 18:44:06
Er zijn wel meer dan de 3 spelers die je noemt nodig of niet?

Zeker! Maar deze 3 zijn i.m.o. directe versterkingen. Ben heel benieuwd welke huidige contracten worden verlengd. Wat hoop ik dat we sowieso i.i.g. Bijker, Vd Laan, Makrini en Ogbeche hier nog een jaar zien. Dat we afscheid gaan nemen van Leeuwin ben ik al langzaam aan het verwerken  :insane

speculeter

Volgens berichten in de krant staan vooral Leeuwin
en vd Laan nadrukkelijk in de belangstelling.
Tsja als je geld hebt zou ik het ook wel
weten.
Heb je een geweldig centraal duo voor de komende
jaren!!

Collingwood

Citaat van: speculeter op april 23, 2014, 09:51:46
Volgens berichten in de krant staan vooral Leeuwin
en vd Laan nadrukkelijk in de belangstelling.
Tsja als je geld hebt zou ik het ook wel
weten.
Heb je een geweldig centraal duo voor de komende
jaren!!

Er stond in dat artikel toch ook dat Cambuur voor Van der Laan een optie heeft om zijn contract met een jaar extra te verlengen (dus tot 2016)? In dat geval zal de kopende club flink moeten betalen!
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Klopt....maar zoals ik al zei, zo, n mooi ingespeeld koppel
wil elke club wel.

Lwdscc

Citaat van: Collingwood op april 23, 2014, 09:55:30
Er stond in dat artikel toch ook dat Cambuur voor Van der Laan een optie heeft om zijn contract met een jaar extra te verlengen (dus tot 2016)? In dat geval zal de kopende club flink moeten betalen!

Cambuur heeft de optie om bij Van der Laan, Nienhuis en Dijkstra het contract eenzijdig met een seizoen te verlengen. Helaas niet bij Makrini en Droste (deze zijn na volgend seizoen transfervrij ).

grijskijker

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 23, 2014, 09:29:09
Zeker! Maar deze 3 zijn i.m.o. directe versterkingen. Ben heel benieuwd welke huidige contracten worden verlengd. Wat hoop ik dat we sowieso i.i.g. Bijker, Vd Laan, Makrini en Ogbeche hier nog een jaar zien. Dat we afscheid gaan nemen van Leeuwin ben ik al langzaam aan het verwerken  :insane
Denk dat  er snel duidelijk moet worden welke spelers weggaan(verkocht worden) zodat je er snel op in kan springen en de beste spelers uit bv de jupilerleague kan oppikken...

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: grijskijker op april 23, 2014, 11:59:03
Denk dat  er snel duidelijk moet worden welke spelers weggaan(verkocht worden) zodat je er snel op in kan springen en de beste spelers uit bv de jupilerleague kan oppikken...

Mee eens, maar Vd Belt kennende gaat hij hiermee snel aan de slag!!  |:)

speculeter

....Is hij hiermee aan de slag! |:)

Lore

Citaat van: Lwdscc op april 23, 2014, 10:55:29
Cambuur heeft de optie om bij Van der Laan, Nienhuis en Dijkstra het contract eenzijdig met een seizoen te verlengen. Helaas niet bij Makrini en Droste (deze zijn na volgend seizoen transfervrij ).

Dat is fantastisch nieuws! Toch mooi hoe dat is gegaan met Nienhuis! Zou toch echt grappig zijn als Willem II een nieuwe eerste keeper aantrekt in deze zomer?

grijskijker

Het zal nu niet erg lang gaan duren dat Calvin Mac-Intosch voor Cambuur gaat tekenen.. Denk ik zo..