Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

vd Belt heeft al aangegeven dat City positief is over Cambuur.
Ze zouden zeer te spreken zijn, over talant begeleiding en manier van voetballen.

Laat maar 1 of 2 spelers komen.

Ik zou niet meer doen, dan wordt je net ala Vitesse, een tweede elftal.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

wat meer toewerken naar spelers wat van cambuur zelf is zou ook wel fijn zijn...

Galdiano

Citaat van: pvanbuijtene op december 22, 2014, 10:29:58
wat meer toewerken naar spelers wat van cambuur zelf is zou ook wel fijn zijn...

Het probleem is, dat Cambuur niet de financiële middelen heeft om een hele selectie te voorzien van eigen spelers.
Zie toch liever in de as van het veld eigen spelers, dat aangevuld met max 3 huurspelers zou mijn inziens prima moeten kunnen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sccambuurlwdd

Spelers huren is prima. Zolang het er maar niet te veel worden. Zelfs Ajax (Milik) en PSV (Guardado) huren spelers.

pvanbuijtene

Citaat van: sccambuurlwdd op december 22, 2014, 10:39:07
Spelers huren is prima. Zolang het er maar niet te veel worden. Zelfs Ajax (Milik) en PSV (Guardado) huren spelers.

snap ik.. die hebben ook wel wat meer waarde op t veld staan.. vergeet nie dat we of in de winterstop of van de zomer minimaal  3 contractspelers kwijt zijn.

Whoestemen

Als we dan toch bij de City EDS gaan shoppen ga ik voor Sinan Bytyqi!

Mooie opvolger voor Albert en ik verwacht weinig aanpassingsproblemen. #ctid

A versatile forward, equally adept at playing on the wings or in behind the main striker and from his style of play, it's easy to see why he considers Barcelona striker Neymar as his idol. An Austrian youth international, Bytyqi made his debut in City's successful Al Ain International Football tournament campaign in 2012.Sinan signed for City in 2012 from Admira Wacker - he was spotted playing for his country against Denmark in a youth international fixture.

speculeter

Even op you tube bekeken.
Beetje type Diemers.

Whoestemen

Citaat van: Whoestemen op december 22, 2014, 11:04:10
Als we dan toch bij de City EDS gaan shoppen ga ik voor Sinan Bytyqi!

Mooie opvolger voor Albert en ik verwacht weinig aanpassingsproblemen. #ctid

A versatile forward, equally adept at playing on the wings or in behind the main striker and from his style of play, it's easy to see why he considers Barcelona striker Neymar as his idol. An Austrian youth international, Bytyqi made his debut in City's successful Al Ain International Football tournament campaign in 2012.Sinan signed for City in 2012 from Admira Wacker - he was spotted playing for his country against Denmark in a youth international fixture.

Voor de liefhebbers:

http://youtu.be/Tv_FdHafeDU

Whoestemen

Citaat van: speculeter op december 22, 2014, 11:09:56
Even op you tube bekeken.
Beetje type Diemers.

Klopt, hebben wel wat van elkaar. Sowieso een mooie trap. Ik denk dat hij hier goed zou passen, qua type. Maar puur wishful thinking.

dit is mien club

Citaat van: Galdiano op december 22, 2014, 10:27:23
vd Belt heeft al aangegeven dat City positief is over Cambuur.
Ze zouden zeer te spreken zijn, over talant begeleiding en manier van voetballen.

Laat maar 1 of 2 spelers komen.

Ik zou niet meer doen, dan wordt je net ala Vitesse, een tweede elftal.

één speler plus Peters.
Misschien Koch nog huren maar dat is geen noodzaak.

Sinan Bytyqi kan wel een beetje ballen trouwens
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Len Cantello

Stoppen met namen noemen aub. Nijland en Vonk lezen mee! U weet wel, die stakkers zonder neusje voor talent maar wel met zakken geld.....

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op december 22, 2014, 11:37:30
Stoppen met namen noemen aub. Nijland en Vonk lezen mee! U weet wel, die stakkers zonder neusje voor talent maar wel met zakken geld.....
Vonk en zakken met geld? Ik dacht zakken met mest, want geld vliegt er nog harder uit dan uit mijn beurs op een ouderwetse awayday met rode handbagage :devil

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op december 22, 2014, 10:33:46
Het probleem is, dat Cambuur niet de financiële middelen heeft om een hele selectie te voorzien van eigen spelers.
Zie toch liever in de as van het veld eigen spelers, dat aangevuld met max 3 huurspelers zou mijn inziens prima moeten kunnen.
Eens, maar dan geen spelers als Janzen die m.i. niks toevoegt aan de selectie. Spelers die direct ingepast kunnen worden zoals de 3 van vorig seizoen en Rusnák nu.

Lore

Citaat van: dit is mien club op december 22, 2014, 11:28:41
één speler plus Peters.
Misschien Koch nog huren maar dat is geen noodzaak.

Sinan Bytyqi kan wel een beetje ballen trouwens

Koch is toch centraal achterin? Daar zou ik echt geen speler voor huren. Huurspelers moeten een directe versterking zijn en, mocht dat zo zijn, komt MacIntosh dus weer op de bank. Dan lekker MacIntosch laten staan en (als Bijker vertrekt) iemand als backup aantrekken.

Len Cantello

Achterhoede rest vh seizoen:
Droste-Reijnen en Big Mac-Bijker
|:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli