Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
68 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

En karakter. Dat hebben we gezien in dewedstrijd tegen gvvv. Schandalig was dat.

moodygrunn

Geld voor een nieuwe spits eerst maar in 'e buse houden. Creatieve middenvelder en linksback hebben meer prioriteit wmb. Ook maar kijken of je Daniels kan verkopen/verhuren. Die komt echt veel te kort.
In Henk en Sandor we trust

speculeter

piene hassus

Naar verluidt was Smeets 1 fanne rotte appels, dus fut er met en niet meer op stadion komme

Collingwood

Vandaag gesprek met Teijsse, en als je Sipke zo hoorde bij Fox is het wel de intentie om hem vast te leggen.

Nieuwe aanwinsten moeten er direct staan volgens Booy en Hulshoff. Teijsse valt daar wel onder in de zin dat je hem zonder problemen in kunt zetten, maar ik denk niet dat hij het team echt sterker maakt. Misschien wel in mentaal opzicht met zijn duel- en kopkracht en strijdlust. Je zag gisteren met Rosheuvel dat dat ook verschil kan maken. Maar verder is Teijsse geen voetballer waar je wonderen van moet verwachten.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Weer bijna een dag voorbij.

DayDreamer

Daniels - Mathieu - Kippersluis allemaal 13 in een dozijn, alleen Kallon en Narsingh komt dreiging uit.

Cambuur Groningen

Citaat van: DayDreamer op januari 23, 2018, 18:01:44
Daniels - Mathieu - Kippersluis allemaal 13 in een dozijn, alleen Kallon en Narsingh komt dreiging uit.
Achteraf gezien is het ook makkelijker oordelen. Ik had zelf veel meer verwacht van Kippersluis en Mathieu, het lijkt wel of spelers bij hun oude club beter spelen dan dat ze bij ons doen.

zeewolde

Lastig gesprek met Theijsse denk ik...

Collingwood

Citaat van: zeewolde op januari 23, 2018, 19:19:02
Lastig gesprek met Theijsse denk ik...

Een contract, medische keuring, etc. is niet per se in een dag geregeld natuurlijk. Maar even afwachten of hij morgen/donderdag nog mee traint, dat zal genoeg zeggen over de intentie van beide partijen.
Kalmte alleen kan u redden.

Cor

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 23, 2018, 19:04:38
Achteraf gezien is het ook makkelijker oordelen. Ik had zelf veel meer verwacht van Kippersluis en Mathieu, het lijkt wel of spelers bij hun oude club beter spelen dan dat ze bij ons doen.

Zou het ook te maken hebben met ons verwachtingspatroon en de druk bij Cambuur?

De Gast

Geen scorend vermogen is geen punten. Kun je nog zulke aardige spelers hebben. De paar wedstrijden met Rossi verliepen al veel beter.

sunderland

Citaat van: Cor op januari 24, 2018, 08:18:18
zou het ook te maken hebben met vertrouwen geven en positie geven.Als ze bij andere clubs zeggen dat Mathieu niet een buitenspeler is die aan de lijn staat en hier wel klopt het al niet. Die jongen kan heel goed voetballen dat kun je gewoon zien. Daarbij komt dat het hier een bende was en hij moest verhuizen wat ook wennen is.

Voorstopper

Citaat van: Cor op januari 24, 2018, 08:18:18
Geef het wat tijd (lees een seizoen). vd Streek was ook niet al te best in zijn eerste seizoen kan ik me herinneren

speculeter

Vandaag transfernieuws