Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 09, 2018, 02:14:14
Wel knap dat je deze namen nog kunt oplepelen, ik was de meesten vergeten
Ja met dit verschil, dat hij de betere spelers niet allemaal wist te vermelden.
De ene blijft het positieve bij en de ander het negatieve.

Bankzitter

50% is voor de meeste TD's al een aardige score. Overigens ben ik ook nooit blij met opvulling van de selectie met kansloze figuren. Soms kun je een gokje wagen maar liever dat een speler in vorm van Jong dan de kans krijgt.

Booij haalt mij ook te veel onervaren spelers binnen waarvan we dan maar hopen dat ze talent hebben.
Mous zit wel goed, hopelijk ook een sterkhouder. Ik moet het echt nog zien met Ciganiks, Mbende, Sambissa, v Koesveld, Calor, Rossi en Conraad.
Als er 1 goede tussen zit en 2 doen het aardig zou het mij al meevallen, maar vrees dat dit toch allemaal spelers in de breedte zijn en we die 50% daarmee niet gaan halen.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op juni 09, 2018, 09:54:51
50% is voor de meeste TD's al een aardige score. Overigens ben ik ook nooit blij met opvulling van de selectie met kansloze figuren. Soms kun je een gokje wagen maar liever dat een speler in vorm van Jong dan de kans krijgt.

Booij haalt mij ook te veel onervaren spelers binnen waarvan we dan maar hopen dat ze talent hebben.
Mous zit wel goed, hopelijk ook een sterkhouder. Ik moet het echt nog zien met Ciganiks, Mbende, Sambissa, v Koesveld, Calor, Rossi en Conraad.
Als er 1 goede tussen zit en 2 doen het aardig zou het mij al meevallen, maar vrees dat dit toch allemaal spelers in de breedte zijn en we die 50% daarmee niet gaan halen.
Wat moet je anders? Bruikbare ervaren spelers zijn niet te halen...

Bankzitter

Achterin maken spelers voor de breedte me niet zo veel uit, maar had voor het middenveld toch op wat meer gehoopt.

Voor het salaris van 3 Calors of Ciganiks heb je toch wel 1 goede ervaren middenvelder?
Ik weet wel dat een naam ook geen garantie is (N'Toko, Smeets) maar deze spelers hebben vaak nog niet 1 wedstrijd op niveau gespeeld. Dus de kans dat ze er direct staan is niet erg groot.
Ik moet nog zien dat ze beter zijn dan Kip, Mannes of Rosheuvel... .

Daarbij riep Booij zelf dat ze voor kwaliteit gingen en niet voor kwantiteit en dat is ineens overboord gegaan.

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2018, 10:07:45
Wat moet je anders? Bruikbare ervaren spelers zijn niet te halen...

Zeker niet nu de concurrentie in de JL steeds groter wordt. Na degradatie hadden we nog een grote naam voor de JL maar nu zijn we één van de vele. Als je niet grof betaald kan je de concurrentie niet aftroeven, maar in het verleden is gebleken dat grof betalen ook een risico is. Dus dan maar het risico met wat talenten en hopen dat je er doorheen hobbelt net als Emmen bijvoorbeeld.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op juni 09, 2018, 10:18:12
Voor het salaris van 3 Calors heb je toch wel 1 goede ervaren middenvelder?
Ik weet wel dat een naam ook geen garantie is (N'Toko, Smeets) maar deze spelers hebben vaak nog niet 1 wedstrijd op niveau gespeeld. Dus de kans dat ze er direct staan is niet erg groot.
Ik moet nog zien dat ze beter zijn dan Kip, Mannes of Rosheuvel... .

Daarbij riep Booij zelf dat ze voor kwaliteit gingen en niet voor kwantiteit en dat is ineens overboord gegaan.
Heb je ze zien spelen?  Ik niet dus oordeel ik pas zodra ik ze heb gezien..Noem de subtop maar geen niveau..

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op juni 09, 2018, 10:18:12
Achterin maken spelers voor de breedte me niet zo veel uit, maar had voor het middenveld toch op wat meer gehoopt.

Er zal vast nog wel wat bij komen...

Collingwood

Aangezien er nog maar vier middenvelders vastliggen verwacht ik daar ook nog twee directe versterkingen. Dat is ook nodig, en dan zou je een mooie mix van ervaring en jonge spelers hebben.

Ik hoop dat de beoogde nummer 6 zo snel mogelijk binnen kan worden gehaald, die gaat natuurlijk een belangrijke rol spelen in het elftal. Daarnaast moet er nog iemand bij die echt het verschil kan maken à la Crowley. Dat geldt ook voor de gewenste linksbuiten. Ik kan me voorstellen dat ze voor die twee plekken bereid zijn te wachten op afvallers van grotere clubs.

Verder benieuwd naar onze nieuwe talenten (wat dat betreft mooi dat ze behoorlijk onbekend zijn), van mij mag de voorbereiding snel beginnen. Het heeft na Dordrecht even geduurd, maar ik heb er weer zin in. :proost
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

Citaat van: cambuurmania op juni 08, 2018, 23:26:03
Ja heel mooi rijtje zijn echt goede aankopen geweest.
Zal ik nu even een rijtje geven waar je minder vrolijk van word?
Bertrams, vdLaan,Mannes,Mathieu, Daniels, v.Brakel, Brands, Mulders, Wau,Heije, Vosselman, Weyl,Prent,Hemmen, Keuntjes,Broekhof.
het is ook maar net waar je de nadruk op wil/moet leggen he?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2018, 10:21:45
Heb je ze zien spelen?  Ik niet dus oordeel ik pas zodra ik ze heb gezien..Noem de subtop maar geen niveau..

Dat kijkt mij erg verstandig. Sterker nog, als ik de commentaren lees en de spelers blijken wel goed te zijn. Dan neem ik aan dat iedereen booij ineens een held is.

sunderland

Citaat van: Lore op juni 09, 2018, 18:19:05
Dat kijkt mij erg verstandig. Sterker nog, als ik de commentaren lees en de spelers blijken wel goed te zijn. Dan neem ik aan dat iedereen booij ineens een held is.
jaah denk ik ook heilige ridders

PePe

Ik zou me best kunnen voorstellen dat Cambuur rekening houd met het mogelijk afvallen van Crowley bij W2.
Dit kan meer voorkomen, en worden mogelijk enkele posities later ingevuld, dan gewenst.

Collingwood

Citaat van: PePe op juni 09, 2018, 23:27:22
Ik zou me best kunnen voorstellen dat Cambuur rekening houd met het mogelijk afvallen van Crowley bij W2.
Dit kan meer voorkomen, en worden mogelijk enkele posities later ingevuld, dan gewenst.

Ik zou het zelfs enorm dom vinden als ze geen potje overhouden voor dit soort gevallen. De betere spelers zijn nog niet op de markt en/of kiezen nog niet voor Cambuur.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: PePe op juni 09, 2018, 23:27:22
denk ik ook maar ons concurentie is groot denk ik en die weten inmiddels ook goed hij is. Twente en nec zullen hem heus niet laten lopen mochten ze de kans krijgen

Bankzitter

Hake liet het hele team om hem heen draaien... dat telt ook wel mee bij de keuze van zo'n speler denk ik.
Hij kreeg hier alle ruimte om uit te blinken zonder al te veel gezeur over zijn mindere verdedigende kwaliteiten.