Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Uit de samenstelling van de huidige selectie blijkt niet echt dat we stappen willen maken richting eredivisie.
Door het pakken van punten kan dit beeld uiteraard wijzigen. (laten we dit dan maar hopen)

D.H.Skolten

Al die 1 jarige contracten zegt genoeg over het vertrouwen dat ze in de spelers hebben die ze halen. En sinds Foeke hier is wil geen speler meer naar Cambuur. Misplaatst arrogante klootzak is het en dat hebben potentiële spelers meteen door. Als ik een speler was en een club zou aankomen met zo'n loser als Foeke dan had ik ook verder gekeken.

Bankzitter

Ik ben ook absoluut niet blij met deze smalle selectie omdat constant presteren erg lastig gaat worden. Maar sommigen schieten wel weer door.

Gelukkig ook wat positieve punten.
Van de spelers die vastgelegd zijn, spelen de meesten direct. Alleen vraagtekens bij Schindler, Calor en Maulun. Als Maulun het ook redt, dan voldoet de meerderheid van de nieuwelingen.
Rossi, Mbende en Conraad vallen me mee.

Er is doorstroming vanuit Jong. Ook Kippersluis, Schils, Kallon en Mathieu lijken beter in vorm.

Hake weet ondanks alle tekortkomingen wel een hecht strijdbaar team van te maken en dat was bij de start van vorig seizoen niet het geval.

mindra

Ze spelen ook direct omdat er niks anders is. Ze MOETEN wel spelen.

poelie-lwd

Citaat van: Huzumer op augustus 31, 2018, 00:35:59
Altijd fijn om te lezen dat er forumgangers zijn met nuance, fatsoen en realiteitszin! ?

Een kinderhand is gauw gevuld.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

hobbes

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 31, 2018, 03:20:07
Al die 1 jarige contracten zegt genoeg over het vertrouwen dat ze in de spelers hebben die ze halen. En sinds Foeke hier is wil geen speler meer naar Cambuur. Misplaatst arrogante klootzak is het en dat hebben potentiële spelers meteen door. Als ik een speler was en een club zou aankomen met zo'n loser als Foeke dan had ik ook verder gekeken.

In het verleden zijn ze ook wel eens de mist ingegaan met meerjarige contracten. Beide zijn een risico, bloeit een talent op met een 1jarig contract loop je geld mis. Is het helemaal niks en hij heeft een meerjarig contract dan kost hij je geld. Hetzelfde geldt/gold voor de clausules met gelimiteerd transfer bedrag. Doe je dat niet dan komen bepaalde spelers sowieso niet, doe je het wel loop je geld mis.

PePe

Eén jarige contracten houden de spelers scherp denk ik, strijden voor een beter contract, verlengen, of elders hogerop.
Als je er niks van bakt, is het gewoon einde verhaal.

Lore

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 31, 2018, 03:20:07

De meesten hebben een optie toch? Dat lijkt mij dan verstandig beleid.

michello

Dus eerst doet Foeke pogingen om Vd Hurk en Peters te halen ( dat doe je dan toch met het idee dat er versterking bij moet) vervolgens zegt Foeke dat we het met deze selectie gaan doen. Wie snapt de logica?  :zucht

hobbes

Citaat van: michello op augustus 31, 2018, 10:45:45
Dus eerst doet Foeke pogingen om Vd Hurk en Peters te halen ( dat doe je dan toch met het idee dat er versterking bij moet) vervolgens zegt Foeke dat we het met deze selectie gaan doen. Wie snapt de logica?  :zucht

Misschien omdat deze spelers voor ons een aanvulling waren die betaalbaar waren en dat dat soort spelers nu niet beschikbaar is. Dan zal je het met deze spelers moeten doen. Maar hij had dat beter morgen kunnen zeggen.

michello

Citaat van: hobbes op augustus 31, 2018, 10:48:53
Misschien omdat deze spelers voor ons een aanvulling waren die betaalbaar waren en dat dat soort spelers nu niet beschikbaar is. Dan zal je het met deze spelers moeten doen. Maar hij had dat beter morgen kunnen zeggen.

Met andere woorden: Waar is Foeke zijn netwerk? Sinds begin Juli had hij de tijd om wat te doen want verder is er weinig gebeurd, alleen Daniels laten vertrekken. Dit is gewoon de handdoek in de ring gooien en daar wordt je dan fors voor betaald. Ik vind het een schande.

speculeter

Je wilt vd hurk en peters halen.
Waarom?
Omdat de selectie nog niet goed genoeg is.
En dan zeggen als het niet lukt dat er een prima ploeg staat die leergierig is etc etc blauw bla bla.
Heerlijk makkelijk dus.

Collingwood

Nou de redenering is toch niet zo vreemd? Je wilt er alleen een absolute sterkhouder bij. Die zagen ze in Van den Hurk en Peters. Dat ging beide niet door. Ze hebben geen andere absolute sterkhouders op de radar. Dus dan haal je niemand meer.

Dan is er genoeg andere kritiek mogelijk (waarom niet eerder geprobeerd bij Van den Hurk en Peters? waarom hadden ze niet meer spelers in beeld? etc.), maar de redenering op zich kan ik prima volgen.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Allemaal tactiek? we halen niets meer, doen het met deze selectie, het geld is op?
Zouden er nog spelers komen?

Bankzitter

Ik snap alleen dat niet dat ze achter van den Hurk en Peters aan gaan en niet naar middenvelders.
Want als een van beide was gekomen, dan was dat ten koste gegaan van Rossi, Kippersluis of Robertha. Die zou ik tot de winterstop wel de kans durven geven, zeker met een goede 10 erachter. Het vertrouwen in spelers als Boerlage, Schils en Schindler is bij mij een stuk minder.