Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

michello

Wie checkt even wanneer er vluchten van Oslo geland zijn? Volgens mij de laatste om 14:34. ( dat kan dus al niet)

poelie-lwd

Citaat van: Ollie op augustus 04, 2022, 14:55:53
En: Wie is Hans Dijkstra? Is zijn Noorse vriend betrouwbaar?

Ik heb geen snapchat maar je kunt onze Noorse vriend daar toch gewoon opzoeken?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lars Kramer

Citaat van: michello op augustus 04, 2022, 15:05:29
Wie checkt even wanneer er vluchten van Oslo geland zijn? Volgens mij de laatste om 14:34. ( dat kan dus al niet)
Hans Dijkstra meld nu dat hij bijna op de Afsluitdijk zit maar nog steeds onbekend of het hem wel echt is

hobbes

12:55 sowieso eentje

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lars Kramer op augustus 04, 2022, 15:12:06
Hans Dijkstra meld nu dat hij bijna op de Afsluitdijk zit maar nog steeds onbekend of het hem wel echt is
Bij zurich weten we het zeker  :_schater
Henk, held, bedankt

Patrick1977

Geloof er weinig van maar voor wat het waard is er zijn vandaag al 4 vluchten vanuit Oslo binnengekomen.

hobbes

Citaat van: J.v.G. op augustus 04, 2022, 15:15:28
Kan ook een account van een Cambuur medewerker zijn en dat hij er al is, volgens de update is hij nu vlakbij de afsluitdijk.

Het is natuurlijk Hans van de sponsor, die gooit er wat geld tegenaan  :thumbsup

J.v.G.

Reon Boeringa
@reonboeringa
?
1 m
Als antwoord op
@JvGoslingha
Als hij in Nederland is, dan is dat nog als toerist en niet om een transfer naar Cambuur af te ronden.

Bernardo

J.v.G.

SC Cambuur intensiveert jacht op Noorse vleugelspits
15.21 uur

Reon Boeringa

SC Cambuur wil Osame Sahraoui naar Nederland halen. De club uit Leeuwarden heeft een tweede bod op de vleugelspits van Valerengen IF uitgebracht.

Sahraoui is een 21-jarige linksbuiten die ook als aanvallende middenvelder uit de voeten kan. Hij is jeugdinternational van Noorwegen en is al vanaf zijn achttiende basisspeler voor zijn huidige club. Zodoende staat Sahraoui bij meerdere clubs op het lijstje. Ook vanuit Amerika en Itali? bestaat er belangstelling voor de aanvaller, maar Cambuur hoopt de dribbelaar met uitzicht op een speeltijd en doorgroeimogelijkheden in de Eredivisie te overtuigen.

Naast een linksbuiten zoekt Cambuur ook naar een rechterverdediger. Het maakte onlangs werk van Shurandy Sambo, maar de PSV?er koos voor Sparta Rotterdam. Dit vooral omdat de Kasteelclub in tegenstelling tot Cambuur op natuurgras speelt. Zodoende zet Cambuur zijn zoektocht voort.

Aanbevolen: Nieuwe realiteit op transfermarkt voor SC Cambuur
Proefspeler Jeremy Helmer heeft bij Cambuur de afgelopen weken een goede indruk achtergelaten. Of hij een contract krijgt aangeboden is mede afhankelijk van de resultaten van een aantal medische onderzoeken. De voormalige middenvelder van AZ kampte de laatste jaren met het nodige blessureleed.

Cambuur heeft aan spits Sam Hendriks en middenvelder Jasper ter Heide laten weten dat zij mogen uitzien naar een nieuwe werkgever. In Leeuwarden is hun uitzicht op speeltijd zeer beperkt. Ook voor Tom Boere lijkt een reserverol aanstaande, maar hij heeft aangegeven voorlopig voor zijn kans te willen gaan.

Zaterdag opent Cambuur het seizoen met een thuiswedstrijd tegen promovendus Excelsior. Cambuur versterkte zich deze zomer tot dusver met keepers Jo?o Virginia en Robin Ruiter, verdediger Leon Bergsma en aanvallers Remco Balk en Silvester van der Water.

J.v.G.

Waar rook is, is vuur..

Jandehulk

Citaat van: J.v.G. op augustus 04, 2022, 15:31:41
Waar rook is, is vuur..
...nou gedoofd vuur rookt ook ...

hobbes

Citaat van: Jandehulk op augustus 04, 2022, 15:33:22
...nou gedoofd vuur rookt ook ...

Is dat net zoals glas half vol of half leeg?

Jandehulk

SCC

Ik hoop natuurlijk (net als iedereen hier) dat het glas halfvol is, maar we kennen deze jongen natuurlijk niet. Hopelijk geen Kiss scenario.

Smand als stand in houden lijkt me goed (en door met de selectie mee te trainen op hogere intensiteit is ook goed voor hem), maar dan Johndly en Ried bij voorkeur verhuren, anders blijven die ook hangen in hun ontwikkeling.
Tenminste, als ter Heide blijft (rechtsback positie is anders Johndly wel nr 2, lijkt me).