Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Nu hoor je de Foeke fans niet ...ow wij hebben een goed elftal bla bla bla ....dikke vinger voor jullie.

Bens

Als je niet van Exelsior kunt winnen in een thuiswedstrijd.Dan heb je niks in de eredivisie te zoeken. Nieuwe spelers hebben we nodig. Desnoods steek je in de schulden. Wij hebben kwaliteit nodig.

Trainert!

En ik ben altijd maar negatief hahahaha.
Dit zie je de hele voorbereiding al aankomen.

hobbes

Citaat van: Jandehulk op augustus 06, 2022, 19:37:04
     Nu hoor je de Foeke fans niet ...ow wij hebben een goed elftal bla bla bla ....dikke vinger voor jullie.

De Foeke haters zijn blij dat Cambuur achter staat, een dikke middelvinger terug  :devil

Trainert!

Citaat van: Bens op augustus 06, 2022, 18:26:16
Zojuist Henk de Jong de gehoord, de Noor komt waarschijnlijk niet. Te duur..

Dit zei ik gisteravond al.

Jandehulk

Citaat van: hobbes op augustus 06, 2022, 19:39:49
De Foeke haters zijn blij dat Cambuur achter staat, een dikke middelvinger terug  :devil
hahahaha... voorspelbaar dit, maar een echte kenner zag wel dat dit ging gebeuren...wij zijn super slecht

Treb

Citaat van: Jandehulk op augustus 06, 2022, 19:42:47
hahahaha... voorspelbaar dit, maar een echte kenner zag wel dat dit ging gebeuren...wij zijn super slecht

Mooie filmpjes maken. Dat kunnen we wel.

D.H.Skolten

Citaat van: Trainert! op augustus 06, 2022, 19:39:37
En ik ben altijd maar negatief hahahaha.
Dit zie je de hele voorbereiding al aankomen.
Geef jij wel iets om Cambuur? Lijkt wel alsof jij de enige hier bent die zich prima voelt na dit verlies.

Cambuur Groningen

Citaat van: Jandehulk op augustus 06, 2022, 19:37:04
Wow? dat we het niet altijd met elkaar eens zijn prima, maar je collega supporters een dikke vinger geven? Dat is op het kinderachtige af, laat ik het daar maar op houden.

Gronkowski

In het interview voorafgaand aan de wedstrijd zei Henk de Jong dat het met Sahraoui een lastig verhaal wordt, dat die waarschijnlijk niet komt. Daar kan dus wel een streep doorheen.

Noordcambuur

Citaat van: Jandehulk op augustus 06, 2022, 19:24:55
Camping elftal !!
zo zit kerel het helemaal niks en wij waren zo negatief  :_schater

Noordcambuur

Niks meer halen het staat als een huis 8P

mario

Citaat van: Gronkowski op augustus 06, 2022, 21:18:41
In het interview voorafgaand aan de wedstrijd zei Henk de Jong dat het met Sahraoui een lastig verhaal wordt, dat die waarschijnlijk niet komt. Daar kan dus wel een streep doorheen.
Stop er dan mee en schakel door. Zometeen lopen we weer achter de feiten aan. Iedere tegenstander gaat zo tegen ons spelen en dat we zelfs 2 tegengoals krijgen, tegen zo'n zwakke tegenstander beloofd wel erg weinig goeds voor de komende wedstrijden.

Vlampiep

Dit onnodig verlies biedt een aantal op het forum nu hun gelijk te halen.
Ja het was niet best en de TS heeft gefaald in hun speelwijze en positie van spelers.
Mooi waardeloos deze avond, maar om nu te genieten dat je je gelijk wil gaan halen omdat je dit al weken ziet aankomen gaat er bij mij niet in. Ga op de kermis staan als waarzegger of ga naar de zee staan te lullen in Harlingen.
Hier heb ik eigenlijk nog meer de ziekte van in,  dan van het onnodige verlies.

AliBombali

Alle pessimistische supporters hebben nu genoeg voer om te triggeren, jammer. Helaas minder saamhorigheid hier dan in het verleden. Tuurlijk kon het beter, en hadden we zeker niet moeten verliezen, maar om nu zo?n beetje de hele club weer af te branden gaat me veel te ver; er komen zoveel meer randzaken bij kijken dan wij ons voor kunnen stellen die een groep en een proces be?nvloeden. Ik zeg niet dat we ons sowieso gaan handhaven, maar om nu al van alles negatief te blaten gaat me veel te ver. Laten we er allemaal achter gaan en blijven staan; dat is voor onszelf, maar veel belangrijker, de spelers en de club nog veel belangrijker!