Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 08, 2023, 12:33:38
Ik ben wel aanwezig vandaag, maar ik heb nog geen contractvoorstel gezien ;)
:thumbsup

Jaikev

Ze kunnen beter de hand op de knip houden en geen 1 speler meer halen. Aan dit camping elftal valt niks meer te doen.

sunderland

En maar wachten. Zwaar kut beleid dit. Nu ist te laat.

Bob Paisley

Heeft alleen zin als je een stuk of 5 echte versterkingen haalt die wat toevoegen..
Anders maar niet doen en geld bewaren voor volgend jaar
Weten al een jaar dat kallon weg gaat en nog steeds geen vervanger.   Onvoorstelbaar

sunderland

Citaat van: Bob Paisley op januari 08, 2023, 17:08:08
Heeft alleen zin als je een stuk of 5 echte versterkingen haalt die wat toevoegen..
Anders maar niet doen en geld bewaren voor volgend jaar
Weten al een jaar dat kallon weg gaat en nog steeds geen vervanger.   Onvoorstelbaar
idd onvoorstelbaar.

diekhuzen

Dramatisch vandaag.

Waarom vd Water op rechts neerzetten? Daar begon Henk de Jong al mee. Onbegrijpelijk is dat. Steeds naar binnen, spel vertragen en een voorzet op goed geluk. Op de linkervleugel wil ik hem nog wel een kans geven.

Paulissen had waarschijnlijk griep? Paulissen hoort gewoon te spelen. Ik heb me behoorlijk ge?rriteerd aan Jacobs. Zit geen beleving in en wint geen duels. Tol en Bergsma ook erg matig en dat vond ik wel verrassend.

Hoedemakers is alleen van meerwaarde zodra het elftal in een flow zit.  Boere moet je niet constant in de diepte aanspelen. Verder had hij de 1-2 moeten maken.

Geen aansluiting vanaf de flanken en zo haalt vd Water de bal op v??r de middenlijn en ik vind Breij geen buitenspeler. Op de vleugels geen creativiteit.

Zorgwekkend dit en ik had er nog wel een beetje vertrouwen in.  Wat ik echt kenmerkend vond is dat we de bal rondspelen in de blessuretijd van de eerste helft. Er moet drang zijn om te gaan scoren en dan maar met de lange bal.

Hopen dat we nog versterking krijgen en Emmen uit is wederom cruciaal.

sunderland

Paulissen had geen griep! De beste middenvelder voor de winterstop.

PePe

Ngonge van Groningen mag vertrekken. Goeie speler!!

Specuveter

Ik denk dat die proefspeler die morgen zou komen inmiddels ook wel heeft afgezegd.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op januari 08, 2023, 17:43:20
Ik denk dat die proefspeler die morgen zou komen inmiddels ook wel heeft afgezegd.
klopt ik zat naast hem :_schater

justremco

sunderland

Ik weet dat niemand het er mee eens is hier maar zou Veerman halen. Klootzak eerste klas maar we hebben zo iemand nodig

sunderland

Er moeten 2 nieuwen komen voorin. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het al te laat is.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 08, 2023, 19:42:57
Ik weet dat niemand het er mee eens is hier maar zou Veerman halen. Klootzak eerste klas maar we hebben zo iemand nodig
nee Sunderland die komt echt niet.

Jaikev

Met Henk Veerman win je de oorlog ook niet. Loop ook 80 van de 90 min over het veld te sjokken