Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 3 leden
zeewolde, okkele, mindra

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Als we de as met wat ervaren spelers kunnen invullen, kunnen de jonge talenten zich hieraan optrekken.
Het is een vanmiddag een oefenwedstrijd, dus is het resultaat ondergeschikt aan de doelen die de TS hieraan heeft gesteld.
Hopelijk zien we een mooie mix,,wat deze verregende eerste vakantie dag op fleurt.

Eewal

Citaat van: Vlampiep op juli 22, 2023, 11:58:31
Als we de as met wat ervaren spelers kunnen invullen, kunnen de jonge talenten zich hieraan optrekken.
Het is een vanmiddag een oefenwedstrijd, dus is het resultaat ondergeschikt aan de doelen die de TS hieraan heeft gesteld.
Hopelijk zien we een mooie mix,,wat deze verregende eerste vakantie dag op fleurt.
ik hoop op een duidelijk verlies om aan te tonen hoe zwak de selectie momenteel is.

Bankzitter

Ik hoop dat nog 1 of 2 spelers uit O21 het KKD niveau kunnen halen.
En dan de rest terug en de selectie verder aanvullen voor de posities 1-16.

Daar hebben we nu:
v Osch
Bergsma
Smand
Tol
Sylla
De Jong
Breij
vd Water
Uldrikis
Balk

en mischien nog Jhondly vd Meer. Er moeten dus nog 5 potentiele basisspelers bij en dat is best veel.

Noordcambuur

Je vergeet Youns ?

zeewolde

En Bangura en van Kaam...

hobbes

Op twitter wordt  Gabi Caschili (PEC Zwolle) genoemd.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op juli 22, 2023, 12:43:19
Je vergeet Youns ?

Nee hoor, Youns is een speler uit een jeugd team die alles nog moet bewijzen.
En de Koe ook niet vergeten, die komt ook van ver om op niveau te gaan komen.
Milan Smit was ik wel vergeten, die zit ook nog wel bij de vaste kern als 2e spits. Pichel hoor ik al helemaal niks meer van.

Ik vind Youns en de Koe prima voor 16-22, maar je rekent je rijk als je die tot de vaste kern rekent.

v Kaam en Bangura gaan op zeker weg. Uldrikis zou me ook niks verbazen.

Noordcambuur

Noordcambuur

Citaat van: hobbes link=topic=261.msg334460#  date=1690023147
Op twitter wordt  Gabi Caschili (PEC Zwolle) genoemd.
is dat wat hobbes :?

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op juli 22, 2023, 13:14:55
is dat wat hobbes :?

Geen idee, dat laat ik aan de kenners over.

papier

Citaat van: Bankzitter op juli 22, 2023, 13:04:15
Nee hoor, Youns is een speler uit een jeugd team die alles nog moet bewijzen.
En de Koe ook niet vergeten, die komt ook van ver om op niveau te gaan komen.
Milan Smit was ik wel vergeten, die zit ook nog wel bij de vaste kern als 2e spits. Pichel hoor ik al helemaal niks meer van.

Ik vind Youns en de Koe prima voor 16-22, maar je rekent je rijk als je die tot de vaste kern rekent.

v Kaam en Bangura gaan op zeker weg. Uldrikis zou me ook niks verbazen.

Ik vind het echt top dat we die spelers nu uit de O21 of uit de regio halen. Maar wel voor de 16-22, niet voor de 12-15 laat staan 1-11. En daar begint het wel een beetje op te lijken.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juli 22, 2023, 12:57:23
Tja..
dat was ook precies wat ik zei tegen mijn kids, tja? weer een jong ventje. Niks ten nadele van die jongen maar er moet echt wel wat beters bij. Jullie gaan dat vanavond wel zien en let ook even op de allerjongste wat in mijn ogen een zeer groot talent is ( die van Harkemase boys)

papier

Citaat van: sunderland op juli 22, 2023, 13:52:55
dat was ook precies wat ik zei tegen mijn kids, tja? weer een jong ventje. Niks ten nadele van die jongen maar er moet echt wel wat beters bij. Jullie gaan dat vanavond wel zien en let ook even op de allerjongste wat in mijn ogen een zeer groot talent is ( die van Harkemase boys)

Die Kooistra?

Galdiano

Citaat van: sunderland op juli 22, 2023, 13:52:55

Zonder jonge ventjes kun je geen BVO runnen. Wij moeten het hebben van dit soort jongens die de club wat kunnen opleveren. De ervaren jongens komen nog wel. Maar die gokken simpelweg nog op ere of buitenland voor dat ze eens over Cambuur na gaan denken. Ja een Leemans gaat naar NAC, maar Cambuur zet voor die posities een stuk hoger in. En er is ook nog budget voor.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets