Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901, bok

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: sunderland op juli 24, 2023, 13:32:46
nog steeds blijft het et zelfde. Almere betaald meer salaris dan Cambuur

Die hebben Koopmeiners gehaald voor de plek van Smeets

sunderland

Citaat van: justremco op juli 24, 2023, 14:11:00
Die hebben Koopmeiners gehaald voor de plek van Smeets
die hadden wij moeten halen. Ok? dat dus. Ken um niet zo goed, wel dat ie raar vertokken is in Sittard

veteraan

Nu Bangura nog even ruilen tegen Flemming van Millwall en Ultee heeft zijn dreamteam !

michello

Flemming ? Geintje denk ik?

SaVaGe

Citaat van: michello op juli 24, 2023, 16:00:47
Flemming ? Geintje denk ik?

Haha gast kan naar premier league. bod van 8 miljoen van Burnley is afgewezen door Millwall hahaha. Denk dan vd Brink m wel koopt voor 12 miljoen  :zweep

Zuid1991

Als ik het interview van espn zie over Diemers en hoor hoe Ultee het heeft over dat je niet je complete salarishuishouding moet verspelen met Diemers, is het voor mij wel raar dat Ultee hem minuten laat maken tijdens een oefencampagne.
Dus is het een spel?

poelie-lwd

Citaat van: Zuid1991 op juli 24, 2023, 22:21:21
Als ik het interview van espn zie over Diemers en hoor hoe Ultee het heeft over dat je niet je complete salarishuishouding moet verspelen met Diemers, is het voor mij wel raar dat Ultee hem minuten laat maken tijdens een oefencampagne.
Dus is het een spel?

Nogal een risico voor Diemers. Wat als hij geblesseerd raakt? En daarbij, als hij toch vertrekt kun je toch beter een speler opstellen die wel blijft.

Ik denk dat het rond is of de intentie is uitgesproken er om eruit te komen anders kan ik het niet verklaren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Dit stuk op ESPN dus:
https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/12350843/trainer-en-spelers-cambuur-enthousiast-over-diemers-hoe-graag-wil-je-een-ferrari-hebben

In het kort: Diemers is financieel onhaalbaar op dit moment. Wel een goede klik met Ultee en de spelersgroep lijkt het.
Vrijdag mag hij meedoen in een oefenduel (NB we spelen 2 wedstrijden, dus kan best dat hij met de reserves meedoet tegen Jong Utrecht en niet het basisteam tegen Zulte Waregem).

Diemers komt zelf niet voor de camera... dat zegt ook wel iets denk ik.

veteraan

Is de club nu in gesprek met Diemers of heeft ze een ?love affaire? terwijl beide weten dat het toch niets wordt ? In het laatste geval is de reputatie van de club in het geding !

We zijn geen havencafe voor zeelieden die nog geen volgend schip hebben

janou

Citaat van: veteraan op juli 25, 2023, 08:08:31
Is de club nu in gesprek met Diemers of heeft ze een ?love affaire? terwijl beide weten dat het toch niets wordt ? In het laatste geval is de reputatie van de club in het geding !

We zijn geen havencafe voor zeelieden die nog geen volgend schip hebben

Kan reputatie ook ten goede uitkomen. Dat Cambuur goed met zijn oude spelers omgaat. Daarnaast zegt Ultee dat de jonge middenvelders veel van hem kunnen leren. Ik begrijp niet waarom het dan verkeerd is dat hij mee traint? Hij gaat niet in de weg staan van huidige spelers als hij geen contract heeft hoor.

Desalniettemin hoop ik dat hij tekent :)

veteraan

We hebben met vd Belt, Noppert, Sarahoui voor lul gestaan !
Je doet een bod, je stelt een datum en je sluit een contract of niet

Professionaliteit is ook trots !
Zelfbeeld ! we hebben de vijfde begroting, dus de vijfde plaats
We hoeven onszelf niet zo te grabbel te gooien

papier

Hoe je het ook went of keert Diemers is als voetballer voor ons op dit moment buitencategorie. Daarnaast een kind van de club. Dan mag je best een stapje extra zetten en ik denk echt dat Cambuur ver gaat financieel gezien maar niet idioot ver. Dan zul je het van goodwill moeten hebben, maar die ook moeten geven. De combi tussen goede voetballer/kind van de club zal de reden zijn dat deze uitzondering voor hem wordt gemaakt. Ik zie ons dit niet voor een andere speler doen die hetzelfde niveau heeft maar geen enkele band met de club.

michello

Diemers komt niet, dat is nu toch wel duidelijk? Dat knaapje van PEC komt eraan en Smeets zal er op het middenveld nog wel bijkomen.

veteraan

Citaat van: michello op juli 25, 2023, 09:00:55
Diemers komt niet, dat is nu toch wel duidelijk? Dat knaapje van PEC komt eraan en Smeets zal er op het middenveld nog wel bijkomen.

En dan doorschakelen en geen gelul over Ferrari?s

janou

Citaat van: veteraan op juli 25, 2023, 08:51:01
We hebben met vd Belt, Noppert, Sarahoui voor lul gestaan !
Je doet een bod, je stelt een datum en je sluit een contract of niet

Professionaliteit is ook trots !
Zelfbeeld ! we hebben de vijfde begroting, dus de vijfde plaats
We hoeven onszelf niet zo te grabbel te gooien

Hoezo hebben wij daar voor lul gestaan? Wie op de wereld zou zich om zulke dingen druk maken? Toch slim dat ze zulke spelers proberen te halen? Wie niet waagt wie niet wint. En Sarahoui scheelde niet veel of hij had daadwerkelijk bij ons gespeeld. Ik kan daar echt geen negatief iets voor bedenken.