Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
103 gasten, 7 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Klaasre1974

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2023, 14:40:40
zou Kallon polsen

Die zit prima in China. Die scoort en speelt geregeld en zal wel veel centen verdienen daar

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2023, 14:40:40
zou Kallon polsen
Antonisse, Martha, Besuijen of Griffith passen beter in de beleidsmatige ingeslagen weg..

Specuveter

grijskijker

zeewolde

Geen enkel nieuw gerucht na de open dag?

grijskijker

Citaat van: zeewolde op augustus 05, 2023, 15:14:21
Geen enkel nieuw gerucht na de open dag?
Ook niet op deze maandag?

AL

Wat mij de meeste zorgen baart is dat er nergens wordt gesproken over nieuwe vleugelaanvaller(s).
Met de selectie die er nu staat, kun je in veel wedstrijden gewoon geen fatsoenlijke 433 spelen.

Bankzitter

Om succesvol te zijn met onze speelwijze zijn er 4 echte vleugelspelers nodig. Kijk naar het kampioensjaar of naar Feijenoord vorig seizoen.

Het is niet eens zo belangrijk of de passeeracties lukken (doel is de bal snel weer te heroveren) maar vooral om dreiging te hebben waardoor andere spelers meer ruimte krijgen ( vleugel op de andere kant, overlappende back, diepgaande 10).
Een middenvelder of spits kan die rol niet overnemen op de vleugel blijkt steeds weer.

papier

Citaat van: AL op augustus 07, 2023, 14:59:31
Wat mij de meeste zorgen baart is dat er nergens wordt gesproken over nieuwe vleugelaanvaller(s).
Met de selectie die er nu staat, kun je in veel wedstrijden gewoon geen fatsoenlijke 433 spelen.

Hoezo niet? We hebben toch in principe genoeg vleugelspelers met Balk, Vd Water, El Hilali en Breij?

AL

Citaat van: papier op augustus 07, 2023, 15:17:14
Hoezo niet? We hebben toch in principe genoeg vleugelspelers met Balk, Vd Water, El Hilali en Breij?

Nee!
El Hilali en Breij zijn geen buitenspelers.
Als je Breij wel op de buiten zet, heb je geen middenvelder meer.
El Hilali is een speler voor de as, maar komt nog tekort (vooral fysiek).
Met de huidige selectie krijg je hetzelfde gedoe als vorig seizoen > geen diepgang en daardoor geen afspeelmogelijkheden voorin.

Bankzitter

Je hebt echt pure vleugelspelers nodig zoals in het kampioensjaar (Antonia, Korte, Kallon, Oratmangoen,Doodeman) of Feijenoord vorig seizoen (Paxao, Iddrissi, Jahanbakhsh, Dilruson, Waleberg).

We hebben vd Water, Balk, evt vd Veen. Dus moet er minimaal eentje bij. Het hele team draait beter als er een echte buitenspeler staat.

Bernardo

Ik zou graag een goede centrale verdediger, middenvelder en buitenspeler erbij zien. Komen die niet zie ik ons eindigen tussen plek 6/9,  mochten die komen eindigen we bij bovenste 5.

Mike SCC

Als er buitenspelers bij komen, moet het wel kwaliteit zijn. Geen nieuwe Mambimbi. Daarvoor moet eerst wel geld beschikbaar zijn lijkt me.

sunderland

Citaat van: Bernardo op augustus 07, 2023, 15:53:05
Ik zou graag een goede centrale verdediger, middenvelder en buitenspeler erbij zien. Komen die niet zie ik ons eindigen tussen plek 6/9,  mochten die komen eindigen we bij bovenste 5.
exact.

sunderland

Je miste vrijdag 1 en er kwam gelijk helemaal niks vanaf links.