Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
67 gasten, 4 leden
justremco, bok, wacko jacko, Voorstopper

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: el haj op augustus 14, 2023, 12:27:13
Negeren is zeker mogelijk op dit forum!
Zonder die functie was ik hier allang vertrokken?

Ga naar profiel > profiel wijzigen > negeerlijst
Thanks zal even kieke :thumbsup

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 08:33:53
Leg eens uit? 1 snap ik, v/d water is rechtsbuiten, maar kan als linksbuiten spelen maar de rest? Balk 52 wedstrijden op de linksbuiten en een jeugdspeler moet daar meteen een label opgeplakt worden?

Welk deel snap je niet? Je kunt Smand ook lb zetten maar heeft dat rendement? Ophouden te goochelen met spelers. Daar neerzetten waar ze het beste renderen. Als je geen lb hebt (al 2 jaar niet) dan haal je een nieuwe. In dit geval twee.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: el haj op augustus 14, 2023, 12:27:13
Negeren is zeker mogelijk op dit forum!
Zonder die functie was ik hier allang vertrokken?

Ga naar profiel > profiel wijzigen > negeerlijst

Bedankt. Het leven zal er vanaf nu een stuk prettiger uit zien op het forum met alleen nog maar bijdragen van kenners  :_schater

poelie-lwd

@Sunderland,

Tik eens wat. Even zien of het echt werkt  :zweep

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2023, 12:35:11
Welk deel snap je niet? Je kunt Smand ook lb zetten maar heeft dat rendement? Ophouden te goochelen met spelers. Daar neerzetten waar ze het beste renderen. Als je geen lb hebt (al 2 jaar niet) dan haal je een nieuwe. In dit geval twee.
Dus volgens jou kan een speler niet goed spelen op meerdere posities, als ik je tenminste goed begrijp. Balk speelt de laatste jaren(ook in de jeugd) linksbuiten, en kan ook als rechtsbuiten uit de voeten.
Maar goed we zijn het er over eens dat er nog een paar spelers bij moeten.

grijskijker

Destroyer

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 09:00:34
Bangura weg, dan wat mij betreft de volgende spelers halen, van Mullem(Sparta), Leliendal(Utrecht), Antonisse(PSV), de Boer(ex VVV) en ervaren kracht(Oratmangoen)... Dan ziet de Cambuur-wereld er heel anders uit

Oratmangoen zou ik hier graag willen zien, maar denk toch echt dat hij meer trek heeft in eredivisie...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

grijskijker

Citaat van: Destroyer op augustus 14, 2023, 12:49:03
Oratmangoen zou ik hier graag willen zien, maar denk toch echt dat hij meer trek heeft in eredivisie...
Die kans is heel groot natuurlijk, het was ook maar een persoonlijke voorkeur  :thumbsup

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2023, 12:42:36
@Sunderland,

Tik eens wat. Even zien of het echt werkt  :zweep
hast oppe training beter dien best deen dat hast een topper weest?

sunderland

SCC

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 12:54:39
Die kans is heel groot natuurlijk, het was ook maar een persoonlijke voorkeur  :thumbsup
Persoonlijk zie ik dan liever Foor dan Ragnar. Ook Foor heeft nog geen club (Jacobs idem, maar in de huidige selectie is meer behoefte aan andere type spelers).

Ik zie graag nog een 6 komen. Ik denk dat een echte controleur met daarvoor/ ernaast / eromheen van Kaam en Fedde de Jong een heerlijk middenveld is. Fedde de Jong kan het goed doceren (in de bal of juist diep) dus die komt wel in de buurt qua doelpunten bij een vd Streek en Jacobs in hun goede jaren bij ons (mijn inschatting, moet altijd nog blijken).

Destroyer

Citaat van: SCC op augustus 14, 2023, 13:31:00
Persoonlijk zie ik dan liever Foor dan Ragnar. Ook Foor heeft nog geen club (Jacobs idem, maar in de huidige selectie is meer behoefte aan andere type spelers).

Ik zie graag nog een 6 komen. Ik denk dat een echte controleur met daarvoor/ ernaast / eromheen van Kaam en Fedde de Jong een heerlijk middenveld is. Fedde de Jong kan het goed doceren (in de bal of juist diep) dus die komt wel in de buurt qua doelpunten bij een vd Streek en Jacobs in hun goede jaren bij ons (mijn inschatting, moet altijd nog blijken).

Foor of Orat, mij om het even. Maar een snelle buiten zou zeker gewenst zijn er bij. Jacobs nog geen club, tsja zegt wel iets natuurlijk...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Nog geruchten? De tijd begint te dringen en we hebben er meer dan 1 nodig.

Specuveter

Zodra Bangura weg is gaat het spel op de wagen.
Hoop wel dat dat niet pas 31 Augustus is.

Mike SCC

Hoe staat het eigenlijk met die Smeets?