Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
9 gasten, 1 lid
justremco

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Josli

Citaat van: ruubmac op augustus 17, 2023, 15:56:51
Zou een totaal onlogische aanvulling zijn.

Dat vind ik helemaal niet. Is een echte publieksspeler en kan op alle posities voorin. In de wedstrijden die ik van Groningen heb gezien afgelopen jaar heb gezien was hij telkens de beste. Speelde daarvoor nog Europees voetbal. Ik ben er wel voor...

papier

Citaat van: Josli op augustus 17, 2023, 23:57:27
Dat vind ik helemaal niet. Is een echte publieksspeler en kan op alle posities voorin. In de wedstrijden die ik van Groningen heb gezien afgelopen jaar heb gezien was hij telkens de beste. Speelde daarvoor nog Europees voetbal. Ik ben er wel voor...

Ik vond Manu ook een fantastische speler. Is kwalitatief genoeg zeker goed voor ons maar als je kijkt naar de selectie waarin het pijnpunt achterin en bij een 6 ligt (in mijn ogen) dan is het logischer om daar wat aan te doen. Daarnaast heeft Manu wel ervaring maar zie ik hem niet als een leider in een team, ook dat is iets waar we eerder behoefte aan hebben denk ik.

Josli

Citaat van: papier op augustus 18, 2023, 07:21:32
Ik vond Manu ook een fantastische speler. Is kwalitatief genoeg zeker goed voor ons maar als je kijkt naar de selectie waarin het pijnpunt achterin en bij een 6 ligt (in mijn ogen) dan is het logischer om daar wat aan te doen. Daarnaast heeft Manu wel ervaring maar zie ik hem niet als een leider in een team, ook dat is iets waar we eerder behoefte aan hebben denk ik.

Dit ben ik volledig met je eens overigens. Als het of Manu, of een verdedigende versterking is, dan zou ik liever een voetballende centrale verdediger hebben. Maar dat maakt Manu niet een overbodige versterking, zoals hier eerder gesuggereerd werd...

sunderland

Citaat van: Josli op augustus 17, 2023, 23:57:27
zou zeker welkom zijn, deze jongen kan ook in zijn eentje weds beslissen.

upweer

Cambuur heeft interesse in een samenwerking met een voetbalschool in IJsland genaamd : ??r?ttabandalag Akraness.
Komt hier onze nieuwe (goedkope) versterking vandaan?

EdsjeSCC

upweer

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

zeewolde

Elvis Manu bij ESPN, verbaasd over belangstelling van Cambuur, had hij nog niet gehoord.....
Als ze een goede aanbieding doen?
Dan zeg ik zeker niet zomaar nee.

Tanjajeah

Citaat van: upweer op augustus 18, 2023, 13:33:55
Cambuur heeft interesse in een samenwerking met een voetbalschool in IJsland genaamd : ??r?ttabandalag Akraness.
Komt hier onze nieuwe (goedkope) versterking vandaan?

Ik kan daar niks over vinden, waar heb je dat gelezen?
Dat is trouwens de oude club van Droste.

Bankzitter

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2023, 18:01:54
Elvis Manu bij ESPN, verbaasd over belangstelling van Cambuur, had hij nog niet gehoord.....
Als ze een goede aanbieding doen?
Dan zeg ik zeker niet zomaar nee.
Het zijn tot nu toe alleen vage accounts die deze "interesse" meldden.

Dokkumer

nee,wel?

Zal wel grijskijkertson wurre,of wat vergelijkbaars uut de hoge hoed van.......