Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
5 gasten, 1 lid
justremco

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 21, 2023, 11:44:05
Speelde tegen de belgen op de back en deed dat goed maar is inderdaad een middenvelder, maar dat heb je gezien met bangura die hebben ze ook omgeturnd tot back. Dit was een probeersel maar vond hem daar goed spelen.
:thumbsup

sunderland

Hoop maar op verassingen. Er moet sowieso kwaliteit bij. Ik denk op dit moment vooral aan centraal achterin. Dat is al een half jaar zeer matig en zit ook geen progressie in. Ze vullen elkaar totaal niet aan. Zag vd week Mac spelen, wat een rust. Praten, coachen. Bal aannemen Ipv zoals Tol over de zijlijn rossen. En Muhren zou fantastisch zijn

zeewolde

Zou Vitesse nog komen voor Bangura?

Trainert!

Als er niks meer bij komt is dat een brevet van onvermogen, en totaal geen ambitie als club hebben. Het komt dan over als ze het allemaal wel best vinden. Niet te verkopen aan je trouwe aanhang.

Tanjajeah

Citaat van: Trainert! op augustus 21, 2023, 13:06:15
Als er niks meer bij komt is dat een brevet van onvermogen, en totaal geen ambitie als club hebben. Het komt dan over als ze het allemaal wel best vinden. Niet te verkopen aan je trouwe aanhang.

Als je naar de bank kijkt van afgelopen vrijdag dan weet je: er moeten nog zeker minimaal 3 ervaren spelers bij. Want daar zat op Uldrikis en de onervaren Sylla na alleen maar jeugd: Caschili, El Hilali, Kooistra, Minnema, Renkel, Schaapman, Veldman, de Koe en van der Werff

Renkel, Schaapman, Veldman en van der Werff moeten zelfs nog debuteren op dit niveau. 2 of 3 blessures of schorsingen (dan kan snel gaan met al die gele kaarten in de eerste 2 wedstrijden) en je komt meteen in de problemen.

Bankzitter

Tegen Jong Ajax kun je wel mooi zien hoe ze het doen tegen leeftijdsgenoten.

SCC

Ik heb onvoldoende zicht op de bezetting bij Eredivisieclubs, maar Sambo (PSV) hebben we al eens goed contact mee gehad (koos toen voor de Eredivisie / Sparta).
Nu hebben ze Dest gehaald in Eindhoven. Stel dat alle eredivisieclubs het al rond hebben, dan kan Sambo mooi naar Leeuwarden. Maar ik vrees dat dat wat te hoog gegrepen is voor ons. Bovendien zou dat beleidstechnisch ook niet goed zijn, want dan zou onze semi italiaanse vriend uit Zwolle (die dus onder contract staat) als stand in spelen voor een leeftijdsgenoot die op huurbasis komt.
Maar kijken we niet naar ontwikkeling maar naar resutlaat: dan bellen met Steward.

Huizen

Citaat van: SCC op augustus 21, 2023, 13:36:08
Ik heb onvoldoende zicht op de bezetting bij Eredivisieclubs, maar Sambo (PSV) hebben we al eens goed contact mee gehad (koos toen voor de Eredivisie / Sparta).
Nu hebben ze Dest gehaald in Eindhoven. Stel dat alle eredivisieclubs het al rond hebben, dan kan Sambo mooi naar Leeuwarden. Maar ik vrees dat dat wat te hoog gegrepen is voor ons. Bovendien zou dat beleidstechnisch ook niet goed zijn, want dan zou onze semi italiaanse vriend uit Zwolle (die dus onder contract staat) als stand in spelen voor een leeftijdsgenoot die op huurbasis komt.
Maar kijken we niet naar ontwikkeling maar naar resutlaat: dan bellen met Steward.

Je weet dat Sambo ook in belangstelling stond van Ajax? Ik denk dat velen de verwachtingen moeten bijstellen hier.

grijskijker

Citaat van: Bussum op augustus 21, 2023, 13:58:30
Je weet dat Sambo ook in belangstelling stond van Ajax? Ik denk dat velen de verwachtingen moeten bijstellen hier.
Wat we kunnen halen bedoel je? Want ook met dit team komen we ver(jong spelers gaan steeds beter worden) en vooral als er nog wat bij komt. Vast in de top 5 spelen is mogelijk...

Scc4-ever

Wat ik begreep wilde Sambo niet op kunstgras spelen. Vandaar dat hij toen niet kwam.

Huizen

Ja qua halen van spelers.

VD Streek werd hier vaak genoemd maar gaat knaken pakken in Turkije
Diemers traint mee en is "een ferrari"  8)
Muhren verdiend paar ton per jaar bij Volendam
Zo kan je wel doorgaan...

Verder qua verwachtingen: tegen Emmen en Telstar was het beide nog verre van goed, maar toch 4 punten in 2 lastige wedstrijden. Zie ons zeker bij de eerste 5 eindigen

SCC

Citaat van: Bussum op augustus 21, 2023, 13:58:30
Ja, dat had ik meegekregen. Maar dat kan niet los worden gezien van Maurice Steijn. Is die interesse nog steeds (concreet)?
Sambo had inderdaad toen ivm zijn kruisbandblessure geen oren naar kunstgras. Maar we zijn een seizoen verder en zo'n jongen ziet nu tegen het einde van de transferwindow ineens vandaag een Dest aangetrokken worden. Zo kwam ik erbij: hij zal ook willen spelen en zijn zaakwaarnemer zal dan ook kijken naar mogelijkheden in de vorm van bekende relaties. Het lijntje met Cambuur was er in het verleden.
Maar voor hetzelfde geldt ziet Sparta hem ook graag komen. Die heeft die back van RKC gehaald, dus weet niet of dat volstaat.

Hoe dan ook: erg benieuwd naar de ontwikkelingen bij ons de komende 10 dagen.

oost

Op basis van afgelopen duels lijkt mij een links back en ervaren 6 en een buiten speler cruciaal.
Dat wij op 4 punten staan is een klein wonder.
Was niet raar geweest als we nu op 1 punt hadden gestaan. Als dat wel zo was geweest hadden we nu moord en brand geschreeuw.
Maar goed waan van de dag regeert in het voetbal

Delfzijl/Cambuur

Zitten er bij een den bosch een telstar top oss vvv nou geen spelers tussen voor ons?
Die categorie moet toch te halen zijn voor ons.

R058

Citaat van: SCC op augustus 21, 2023, 14:43:44
Ja, dat had ik meegekregen. Maar dat kan niet los worden gezien van Maurice Steijn. Is die interesse nog steeds (concreet)?
Sambo had inderdaad toen ivm zijn kruisbandblessure geen oren naar kunstgras. Maar we zijn een seizoen verder en zo'n jongen ziet nu tegen het einde van de transferwindow ineens vandaag een Dest aangetrokken worden. Zo kwam ik erbij: hij zal ook willen spelen en zijn zaakwaarnemer zal dan ook kijken naar mogelijkheden in de vorm van bekende relaties. Het lijntje met Cambuur was er in het verleden.
Maar voor hetzelfde geldt ziet Sparta hem ook graag komen. Die heeft die back van RKC gehaald, dus weet niet of dat volstaat.

Hoe dan ook: erg benieuwd naar de ontwikkelingen bij ons de komende 10 dagen.
Kans dat hij komt is 0,0. Heeft een heel seizoen basis gestaan in een team dat de play-offs gehaald heeft. Waarom zou hij dan nu in hemelsnaam naar de KKD gaan? Genoeg opties in de Eredivisie voor hem.