Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

bommel

Djavan Anderson vind ik helemaal geen verkeerde optie, laat hem inderdaad maar eens een of twee weekjes meetrainen. Als die van toegevoegde waarde kan zijn ..

Een lijstje transfervrije rechtervleugel verdedigers.

Tristan Dekker
Clint Essers
Shaquill Sno
Trevor David
Ruggero Mannes
Mike van Beijnen
Niciano Grootfaam

sunderland

Citaat van: bommel op november 27, 2023, 20:53:01
Djavan Anderson vind ik helemaal geen verkeerde optie, laat hem inderdaad maar eens een of twee weekjes meetrainen. Als die van toegevoegde waarde kan zijn ..

Een lijstje transfervrije rechtervleugel verdedigers.

Tristan Dekker
Clint Essers
Shaquill Sno
Trevor David
Ruggero Mannes
Mike van Beijnen
Niciano Grootfaam
weet je wat ik een beetje heb bij deze spelers. Ten eerste ze zijn niet voor niks transfervrij, ten tweede lopen ze heel ver achter in alles. Als ze nu komen zijn ze pas over een week of 5-6 speelklaar. En dan denk ik , is er in de jeugd niet een betere dan dit rijtje.

denistel

Citaat van: sunderland op november 27, 2023, 21:19:44
weet je wat ik een beetje heb bij deze spelers. Ten eerste ze zijn niet voor niks transfervrij, ten tweede lopen ze heel ver achter in alles. Als ze nu komen zijn ze pas over een week of 5-6 speelklaar. En dan denk ik , is er in de jeugd niet een betere dan dit rijtje.

ja die is er wel.maar denk toch dat we in de winterstop daar een echte versterking moeten halen.

grijskijker

Citaat van: denistel op november 27, 2023, 21:30:07
ja die is er wel.maar denk toch dat we in de winterstop daar een echte versterking moeten halen.
Het zal toch uit de transfervrije club spelers moeten komen, geld is er niet om een transfersom te betalen.

denistel

Citaat van: Grijskijkert op november 27, 2023, 21:49:02
Het zal toch uit de transfervrije club spelers moeten komen, geld is er niet om een transfersom te betalen.

vd water er uit en 3 a 4 ton voor reynen dus ja moet wel wat mogelijk zijn,

grijskijker

Citaat van: denistel op november 27, 2023, 21:54:07
vd water er uit en 3 a 4 ton voor reynen dus ja moet wel wat mogelijk zijn,
Salaris kan, maar het geld gaat het stadion in ga ik vanuit...

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op november 27, 2023, 21:19:44

Inderdaad. Deze paar wedstrijd overbruggen moet wel lukken en dan kijken naar of een huurspeler of een speler die uit een competitie komt die ge?indigd is in december, zoals een Foor vorig seizoen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

grijskijker

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 27, 2023, 21:58:07
Inderdaad. Deze paar wedstrijd overbruggen moet wel lukken en dan kijken naar of een huurspeler of een speler die uit een competitie komt die ge?indigd is in december, zoals een Foor vorig seizoen.
Misschien een idee om Schaapman er neer te zetten?

Tanjajeah

Ik ben het helemaal eens met wat ze bij de Sportcast voorstelden: Doke terug halen. Weet hoe we spelen, past zich razendsnel aan. Heeft nog een half jaar contract, moet een mouw aan te passen zijn.

Bankzitter

Ik riep het voor de grap maar je kon erop wachten dat Doke in beeld komt. Risico is dat er een anders een 2e Poll wordt gehaald.

Tol kan tot de winter ook op de RB.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op november 28, 2023, 09:28:57
Ik riep het voor de grap maar je kon erop wachten dat Doke in beeld komt. Risico is dat er een anders een 2e Poll wordt gehaald.

Tol kan tot de winter ook op de RB.
Ik vind Anderson een goede optie, hij heeft een mooie (internationale)carri?re gehad na het vertrek bij ons.

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op november 28, 2023, 10:33:54
Ik vind Anderson een goede optie, hij heeft een mooie (internationale)carri?re gehad na het vertrek bij ons.
speelde die bij ons niet op de linksback?

Specuveter

Denk dat beide een goede optie zijn.
Anderson kun je nu halen en zorgen dat hij er na de winterstop er fit bij staat
Doke is fit.
Die kun je ook meteen halen en anders ook in de winterstop
Beide lijken mij een prima optie en zekers ook een versterking.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Je kunt doke toch pas in de transferwindow halen
Henk, held, bedankt

grijskijker

Citaat van: zeewolde op november 28, 2023, 10:48:29
speelde die bij ons niet op de linksback?
Volgens mij alleen rechtsback.