Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
58 gasten, 4 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde, Gasgeve

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: sunderland op februari 01, 2024, 21:13:37
Lees even paar pagina?s terug maar wat een negativiteit hier . De 1 maakt de ander nog negatiever.  Ze hebben vorig seizoen voor het WK een zeer grote fout gemaakt door die trainer aan te stellen en dat in combinatie met de zwaar falende Foeke heeft heel veel schade gebracht. Henk probeert er het beste van te maken en dat is heus niet zo slecht als dat je hier mag geloven. We eindigen bij eerste 8 dus speel je nacompetitie. Volgende week kans op halve finale. Dit is was het is. Je kunt niet te veel verwachten op dit budget. Kijk liever naar de hele goede wedstrijden zoals Graafschap VVV ADO MVV dat was genieten met dit materiaal

Iets met resultaten in het verleden bieden geen....

Laatse duel waren gewoon ongekend slecht, niet te doen. Dat veel leden nu negatieve zijn is dan toch logisch?
Ik ben van mening dat je met 1 of 2 gerichte aankopen dit seizoen en volgend seizoen kan redden. Om te beginnen met een creatieve middenvelder en een goede back met je al heel ver.

Holwerd voor Cambuur

We eindigen bij eerste 8 dus speel je nacompetitie.

Wat een overtuiging. Zo groot is het gat niet naar beneden, met daar bijvoorbeeld nog Nac, Emmen en VVV.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Lees even paar pagina?s terug maar wat een negativiteit hier . De 1 maakt de ander nog negatiever.  Ze hebben vorig seizoen voor het WK een zeer grote fout gemaakt door die trainer aan te stellen en dat in combinatie met de zwaar falende Foeke heeft heel veel schade gebracht. Henk probeert er het beste van te maken en dat is heus niet zo slecht als dat je hier mag geloven. We eindigen bij eerste 8 dus speel je nacompetitie. Volgende week kans op halve finale. Dit is was het is. Je kunt niet te veel verwachten op dit budget. Kijk liever naar de hele goede wedstrijden zoals Graafschap VVV ADO MVV dat was genieten met dit materiaal

Het fouten maken lijkt echter structureler van aard dan alleen het aanstellen van Ultee. Van de Water, El Hilali, mambimbi, Mahi, poll, reiziger. Je kan nooit altijd zes gooien maar we gooien wel verdomd vaak 1.

sunderland

We benadrukken vooral het slechte maar er is ook veel goeds. Vooral dat Henk er is is erg positief

michello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 01, 2024, 21:26:54
Wat een overtuiging. Zo groot is het gat niet naar beneden, met daar bijvoorbeeld nog Nac, Emmen en VVV.

Eerste 9 spelen zelfs voor promotie. Verwacht wel dat we dat gaan halen. Moeten nu ook niet doen alsof die andere teams allemaal zo geweldig spelen. Onze betere fase komt wel weer.

Bankzitter

En naast Henk is de grote plus de jeugd... ze zullen het niet allemaal redden maar wat stroomt er veel door. Dat kost nu punten maar gaat op termijn wel geld opleveren.

Daarbij schrijf ik spelers als vKaam en De Jong ook nog niet  af maar daar moeten wel andere type spelers omheen komen die hun zwakke punten kunnen camoufleren.

okkele

Citaat van: sunderland op februari 01, 2024, 22:13:09
We benadrukken vooral het slechte maar er is ook veel goeds. Vooral dat Henk er is is erg positief
nou , fantastisch.
al aardig wat kut-wedstrijden onder henk.
en henk kan volgens mij niet zelf in de spits, op beide backs, op de linkervleugel ipv een natuurlijke spits die het moet doen,op het vaak falende middenveld, enz,enz,enz.
natuurlijk is het een fantastische kerel maar daarvoor heb ik niet mijn sk gekocht.
we zijn al genaaid dit seizoen en als het zo blijft in de selectie dan zijn we nog meer genaaid.
laten we toch maar hopen op 2-3 nieuwe jongens(versterkingen, geen backups)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

oost

Citaat van: Bankzitter op februari 01, 2024, 22:26:03
En naast Henk is de grote plus de jeugd... ze zullen het niet allemaal redden maar wat stroomt er veel door. Dat kost nu punten maar gaat op termijn wel geld opleveren.

Daarbij schrijf ik spelers als vKaam en De Jong ook nog niet  af maar daar moeten wel andere type spelers omheen komen die hun zwakke punten kunnen camoufleren.

Ik blijf erbij dan van kaam de jong te veel zelfde pak en laken zijn. Je mist nu creatieve middenvelder en een beuker. Van Kaam is te lief en de jong te bleu.
Nee ik ben het vertrouwen wel een beetje kwijt in deze selectie. Maar goed het is wat het is  :thumbsup

Bankzitter

Maar die kunnen volgend jaar met andere middenvelders en verdedigers wel renderen.

Dit jaar is nu eenmaal een overgangsjaar... we hadden extra kunnen investeren maar dat is een groot risico als oa Groningen en ADO nog veel meer geld erin pompen. Nogmaals, voordeel is dat de jeugd kansen krijgt en we het kaf van het koren kunnen scheiden.

oost

Citaat van: Bankzitter op februari 01, 2024, 22:36:13
Maar die kunnen volgend jaar met andere middenvelders en verdedigers wel renderen.

Dit jaar is nu eenmaal een overgangsjaar... we hadden extra kunnen investeren maar dat is een groot risico als oa Groningen en ADO nog veel meer geld erin pompen. Nogmaals, voordeel is dat de jeugd kansen krijgt en we het kaf van het koren kunnen scheiden.

Natuurlijk top dat ze jeugd proberen in te passen. En zoals het nu lijkt gaan er wel 1 of 2 uiteindelijk aansluiten of zelfs uit groeien tor basisspelers.
Maar we moeten niet doen alsof onze jeugd opleiding geweldig is. Laat staan daarop bouwen. Je moet als club ook durven investeren in je selectie. Niet met alle risico's van dien. Maar gerichte aankopen moet toch kunnen?

R058

Citaat van: Bankzitter op februari 01, 2024, 22:26:03

Helemaal eens. Het probleem met onze selectie is denk ik al tijden de balans tussen ervaring en talent. We hebben te veel spelers die door het ijs zakken als het even tegenvalt. Dan heb je spelers nodig met ervaring die het team op sleeptouw kunnen nemen. Dat hadden we met M?hren, Schouten, Mac en Doke, maar nu totaal niet meer

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op februari 01, 2024, 22:17:08
Eerste 9 spelen zelfs voor promotie.

Eerste 8, 2 promoveren, 6 clubs in de kwartfinale, de 3 winnaars gaan naar halve finales met de eredivisieclub
Henk, held, bedankt

michello

Ja, ik zat verkeerd te kijken. 1e 8 inderdaad.  :thumbsup

sunderland

Citaat van: oost op februari 01, 2024, 22:28:19
Ik blijf erbij dan van kaam de jong te veel zelfde pak en laken zijn. Je mist nu creatieve middenvelder en een beuker. Van Kaam is te lief en de jong te bleu.
Nee ik ben het vertrouwen wel een beetje kwijt in deze selectie. Maar goed het is wat het is  :thumbsup
de jong is een echte loper en dat is modern in het huidige voetbal ( komt er nog niet echt uit) van kaam moet eerder afspelen dat is zijn probleem. Echte creatieve spelverdelers zie je bijna niet meer. De genen die ik ken zijn Smeets en Ould chikh. Vond Ould chikh de beste speler die ik hier heb gezien dit seizoen

denistel

Citaat van: sunderland op februari 01, 2024, 23:33:05
de jong is een echte loper en dat is modern in het huidige voetbal ( komt er nog niet echt uit) van kaam moet eerder afspelen dat is zijn probleem. Echte creatieve spelverdelers zie je bijna niet meer. De genen die ik ken zijn Smeets en Ould chikh. Vond Ould chikh de beste speler die ik hier heb gezien dit seizoen

ik Land van jong PSV