Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 4 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde, Gasgeve

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op maart 26, 2024, 13:00:27
1. Reiziger/Minnema?/Marsman(als van Osch weg gaat)
2. Ottesen/Kruiver
3. Koch/Smand
4. Mirani/Jonker
5. Poll/Janssen
6. Caschili/Schaapman/van Mullem
7. Kewal/Balk/Kooistra
8. Niemeijer/Pichel/Visser
9. Smit/v/d Haar/Doesburg
10. de jong/Nartey/Nassoh
11. Hoogewerf/v/d Veen/El Kachati

Zo mag van mij de selectie 24/25 er wel uitzien...
er moet ervaring en kwaliteit bij en ik ga er vanuit dat Smit weggaat.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 26, 2024, 13:00:27
1. Reiziger/Minnema?/Marsman(als van Osch weg gaat)
2. Ottesen/Kruiver
3. Koch/Smand
4. Mirani/Jonker
5. Poll/Janssen
6. Caschili/Schaapman/van Mullem
7. Kewal/Balk/Kooistra
8. Niemeijer/Pichel/Visser
9. Smit/v/d Haar/Doesburg
10. de jong/Nartey/Nassoh
11. Hoogewerf/v/d Veen/El Kachati

Zo mag van mij de selectie 24/25 er wel uitzien...
staan voor mij te veel tussen die te weinig kwaliteit hebben en wil niet weer hetzelfde

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op maart 26, 2024, 13:55:46
In podcast het Hertenkamp noemde Jonathan Ploeg van de LC laatst de naam Kieftenbelt, aflopend contract bij Emmen. Als leider op het middenveld.
kieftenbelt -Henk zou zomaar kunnen

sunderland

Citaat van: denistel op maart 26, 2024, 14:17:19
29 spelers wel veel. ik zou kiezen voor 22 en dan 4 van hoog niveau.
dit zijn leuke spelers maar zit geen echte topper tussen.we gaan het zien
denk precies hetzelfde over dit rijtje. Velen net niet of niks extra?s

YellowBlue

Die contracten voor de jeugd is ook meer een bevestiging voor die jongens dat ze goed ontwikkelen.
Het geeft vertrouwen en zorgt er hopelijk voor dat ze niet zomaar naar een andere (amateur) club gaan waar ze wel betaald krijgen.
Dit zijn echter geen volwaardige profcontracten.

grijskijker

Citaat van: sunderland op maart 26, 2024, 15:55:46
staan voor mij te veel tussen die te weinig kwaliteit hebben en wil niet weer hetzelfde
Over welke spelers heb je het specifiek? Of bist weer us aant opruien?

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op maart 26, 2024, 14:34:57
er moet ervaring en kwaliteit bij en ik ga er vanuit dat Smit weggaat.
Koch, Niemeier en Mirani heb je een bak aan ervaring en leider type's en die rest van de nieuwe namen hebben minimaal 100+ KKD wedstrijd achter de kiezen, ik denk persoonlijk dat al te hoog gegrepen is qua selectie... Maar met zo'n selectie wordt je fluitend kampioen lijkt me. Smit weg is een goede spits terug halen lijkt me logisch.

denistel

Citaat van: Grijskijkert op maart 26, 2024, 17:11:09
Koch, Niemeier en Mirani heb je een bak aan ervaring en leider type's en die rest van de nieuwe namen hebben minimaal 100+ KKD wedstrijd achter de kiezen, ik denk persoonlijk dat al te hoog gegrepen is qua selectie... Maar met zo'n selectie wordt je fluitend kampioen lijkt me. Smit weg is een goede spits terug halen lijkt me logisch.

fluitend kampioen wordt je niet meer in de kkd en niemeier is zeker geen leiderstype.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 26, 2024, 17:01:17
Over welke spelers heb je het specifiek? Of bist weer us aant opruien?
uit dat rijtje 5 en 6 is slecht en 8 en 9 heb ik ook vraagtekens bij en 11 ook. Van de  Haar moet zich eerst maar eens bewijzen. Heb liever een spits met ervaring waar het team ook op kan leunen

oost

Laten we eerst maar afwachten wie er echt gaan vertrekken. De spelers waarvan het contract afloopt zullen sowieso wel vertrekken.
Echter hoop ik ook dat spelers met een dik contract zoals bergsma Van osch Kaam etc ook gewoon vertrekken. Dan heb je ineens een behoorlijk budget en kun je gericht spelers aantrekken. Liever een kleine selectie van 20 man aangevuld met jeugd dat 27 lood om oud ijzer spelers.
Ben iedergeval wel erg benieuwd dat er iets moet gebeuren is wel duidelijk

PePe

Het is deels waarschijnlijk nodig om verder te gaan met de jeugd, maar ook mooi dat de jeugd hier een kans krijgt.
Dit moet landelijk ook opvallen, bij Cambuur een kans krijgen om te kunnen doorbreken.

denistel

Citaat van: oost op maart 26, 2024, 19:26:10
Laten we eerst maar afwachten wie er echt gaan vertrekken. De spelers waarvan het contract afloopt zullen sowieso wel vertrekken.
Echter hoop ik ook dat spelers met een dik contract zoals bergsma Van osch Kaam etc ook gewoon vertrekken. Dan heb je ineens een behoorlijk budget en kun je gericht spelers aantrekken. Liever een kleine selectie van 20 man aangevuld met jeugd dat 27 lood om oud ijzer spelers.

zo denk ik er ook over

Bankzitter

Als we eigen jeugd de kans geven, dan moet we ook niet mog eens spelers van 20-22 jaar daarbij gaan halen (Gabi, De Jong, El Hilali,Poll).
Dat is een van de grote fouten geweest. We hebben persoonlijkheden nodig, te veel grijze muizen nu.

Noordcambuur

Citaat van: oost op maart 26, 2024, 19:26:10
:thumbsup zo zit het oost en het is veel te vroeg om nu al te denken aan nieuwe spelers.

sunderland

Als het om de jeugd gaat draaien moeten ze dat ook communiceren. Dan speel je dus om plek 9 tot 15 volgend seizoen. Dus dat gaat echt niet gebeuren. Een sterk elftal op de been brengen en daarbij 1 of 2 jonkies en een paar laten proeven.