Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Specuveter op augustus 29, 2024, 12:42:22
daar zit ik inderdaad op te wachten
Bijzonder dat Lambooy tijd had om op de training te zijn

Wat is daar bijzonder aan? Zal vast zijn telefoon wel bij de hand hebben.

michello

Groningen heeft momenteel 5 spitsen. Denk niet dat Van Veen gehaald wordt, maar misschien deze wel, mag vertrekken:

https://www.transfermarkt.nl/florian-kruger/profil/spieler/317740

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

YellowBlue

Citaat van: Fish!!! op augustus 29, 2024, 12:40:11
Dit onrealistische bedoel ik, Edvardsen die Go Ahead niet kwijt wilde, en naar Engeland zou. Die wil je huren????? Dat wil hij toch totaal niet, laat staan Go Ahead. Ook in geen velden of wegen te betalen.
_O_

sunderland

Citaat van: michello op augustus 29, 2024, 13:32:22
Groningen heeft momenteel 5 spitsen. Denk niet dat Van Veen gehaald wordt, maar misschien deze wel, mag vertrekken:

als we al aan een 5 e spits van Fc Groningen moeten beginnen zijn we wel zo ver gezakt.

El FLaco

Citaat van: michello op augustus 29, 2024, 13:32:22

Voor Kevin van Veen als voor Groningen kunnen we een uitkomst zijn.
Ligt daar nog vast tot 2026
Speelt daar niet.

Kan hier kosteloos komen en wellicht presteert hij zodat hij voor Groningen nog wat opbrengt.

Blijf erbij
Denk niet dat we geld hebben om spelers te halen met dikke salarissen

sunderland

Citaat van: El FLaco op augustus 29, 2024, 14:23:52
Voor Kevin van Veen als voor Groningen kunnen we een uitkomst zijn.
Ligt daar nog vast tot 2026
Speelt daar niet.

Kan hier kosteloos komen en wellicht presteert hij zodat hij voor Groningen nog wat opbrengt.

Blijf erbij
Denk niet dat we geld hebben om spelers te halen met dikke salarissen
van veen verdient daar ongeveer 4 ton. Vorig seizoen met veel bombarie binnen gehaald. Eigenwijze vent maar zie hem hier graag.

oscarsielstra

Citaat van: sunderland op augustus 29, 2024, 14:27:59
van veen verdient daar ongeveer 4 ton. Vorig seizoen met veel bombarie binnen gehaald. Eigenwijze vent maar zie hem hier graag.

Sorry, maar voegt niks toe.
Net als de vorige periode.... dure kostgangers ...

Beter schakelen naar iets jongere spits met redelijk salaris voor cambuur.

Stiens

Op basis waarvan zien mensen hier van Veen graag komen? Op basis van z'n geweldige vorige seizoen? Z'n jaar in Schotland? Z'n vorige periode bij Cambuur?  :zucht

666

Citaat van: Stiens op augustus 29, 2024, 14:49:37
Op basis waarvan zien mensen hier van Veen graag komen? Op basis van z'n geweldige vorige seizoen? Z'n jaar in Schotland? Z'n vorige periode bij Cambuur?  :zucht

Ik heb wel een beetje een zwak voor hem, de vorige periode bij ons was hij niet geheel fit maar zag je de gedrevenheid.
Hij is een bewezen doelpuntenmachine en bij Groningen op een zijspoor gezet... paste daar niet.

Ik blijf het een goede spits vinden die alleen niet moet zeggen dat hij er 30+ gaat maken, bij ons maakt hij er 25 zeg ik  :devil.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Citaat van: 666 op augustus 29, 2024, 15:17:51
Ik heb wel een beetje een zwak voor hem, de vorige periode bij ons was hij niet geheel fit maar zag je de gedrevenheid.
Hij is een bewezen doelpuntenmachine en bij Groningen op een zijspoor gezet... paste daar niet.

Ik blijf het een goede spits vinden die alleen niet moet zeggen dat hij er 30+ gaat maken, bij ons maakt hij er 25 zeg ik  :devil.
eens.

Bernardo

Tja als Henk vol overtuiging zegt dat Balk goed in de spits kan spelen, misschien wel beter als op de buiten. Dan vrees ik het ergste. :_spank

SCC

Wou onder Lukkien, toch een goede trainer die ook zijn plan goed kan voorleggen aan spelers, niet mee in het verwachte spel.
De jonge jongens zijn erin gezet omdat die wel de (vuile) meters wilden maken, waar van Veen dat niet wou/ kon opbrengen.
En dan moeten wij dat wel willen? Onze nr 9 moet ook afjagen en meters maken, dat is hoe Henk verwacht dat onze spitsen bewegen. Anders hadden we Uldrikis ook veel beter kunnen benutten, als het systeem anders had gekund. Of Smit anders kunnen gebruiken: als afmaker ipv meevoetballende spits (hard werken deed hij wel). Dus van Veen past niet in ons profiel.

Over Lukkien: die heeft zelfs van Peersman een stabiele factor gemaakt die lang meedeed in het klassement van speler van het jaar (uiteindelijk 3de geworden) en dat zelfs als CV. Het kan verkeren.

Bankzitter

Citaat van: Bernardo op augustus 29, 2024, 15:30:15
Tja als Henk vol overtuiging zegt dat Balk goed in de spits kan spelen, misschien wel beter als op de buiten. Dan vrees ik het ergste. :_spank

Met Balk starten als spits in een 4-3-3 is inderdaad niet logisch.

Bij een voorsprong laatste half uur controleur erbij, Balk/ Kooistra als snelle spitsen.
Zo is het niet heel erg raar.

janou

Ben ik de enige die balk wel in de spits ziet spelen? Je moet dan geen hoge ballen geven nee, maar kan met zijn loopacties wel veel ruimte cre?ren.

Moet overigens wel een spits bij hoor, daar niet van.