Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
24 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

Citaat van: Specuveter op januari 21, 2025, 22:20:52
Een goede spits huren voor een half jaar levert je mischien promotie op.
Dan gaat die spits wel weer weg...Maar speel je wel eredivisie en is in de zomer er vast wel een prima spits die bij ons wil voetballen!!
Dat is precies hoe ik er ook over denk. Kost je misschien een stuk salaris maar kan zich dubbel en dwars terugverdienen. En mocht je niet promoveren, zit je er niet aan vast.

rudie

Citaat van: anderszchristian op januari 21, 2025, 15:41:45
Ik zou een lijntje uitgooien naar Tomas Verheydt. Is fit, speelt alles in de tweede divisie in Turkije en vast niet de hoofdprijs om hem een half jaar te huren.
Die speelt daar vast om de mooie competitie waar hij altijd van droomde en de sportieve uitdaging......... denk dat je een aardig salaris moet compenseren als je die halen

Bens

Het blijft maar stil bij Cambuur op het transferfront.

Noordcambuur

Citaat van: Bens op januari 22, 2025, 10:43:55
Het blijft maar stil bij Cambuur op het transferfront.
nou zeg dat wel is Lars in winterslaap?.

Di Canio

Waarschijnlijk al eerder genoemd, maar zou Nick Venema niet wat voor ons zijn.
Speelt nu derde niveau in Frankrijk.

anderszchristian

Citaat van: Di Canio op januari 22, 2025, 11:28:45
Waarschijnlijk al eerder genoemd, maar zou Nick Venema niet wat voor ons zijn.
Speelt nu derde niveau in Frankrijk.
Lijkt me niet het aanspeelpunt dat wij zoeken. Heeft los van een half jaartje Jong Utrecht helemaal niks meer klaar gespeeld in zijn carriere.

grijskijker

Citaat van: anderszchristian op januari 22, 2025, 11:45:20
Lijkt me niet het aanspeelpunt dat wij zoeken. Heeft los van een half jaartje Jong Utrecht helemaal niks meer klaar gespeeld in zijn carriere.
Lijkt mij ook niet, maar noem 166 wedstrijden 69 doelpunten en 19 assist als centrumspits maar "helemaal niks meer klaar gespeeld" :?

Teun Seun

Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2025, 11:51:02
Lijkt mij ook niet, maar noem 166 wedstrijden 69 doelpunten en 19 assist als centrumspits maar "helemaal niks meer klaar gespeeld" :?
Als ie dat hier doet spelen we over 3 jaar Europees.. moet je niet willen, dan groeien we te snel

SCC

Venema, dat is de categorie Finn Stokkers, Hilterman, die jongen van Feyenoord die naar Dordrecht ging (toen Championship, zo uit m'n hoofd), etc. Allemaal van die spitsen waarvan je verwachtte dat ze binnen 2-3 seizoenen in de NL'se top zouden spelen, maar die het niet (helemaal) waar hebben gemaakt.
Persoonlijk zou ik de komst van Venema nu 3 jaar te laat vinden. Maar goed, we hebben vooralsnog geen alternatief, dus in dat geval zet ik dat sentiment graag aan de kant.

Huizen

Specuveter

Citaat van: Bussum op januari 22, 2025, 16:56:06
Duurt lang...
Wachten duurt altijd lang
Denk dat ze gokken op de laatste dagen/beste deal
Als we tegen Eindhoven en Telstar ook 6 punten pakken is het een verantwoorde gok

oost

Citaat van: Specuveter op januari 22, 2025, 17:26:44
Wachten duurt altijd lang
Denk dat ze gokken op de laatste dagen/beste deal
Als we tegen Eindhoven en Telstar ook 6 punten pakken is het een verantwoorde gok

Of je laat die 6 punten liggen door gebrek aan een spits. Het is net hoe je er naar wil kijken.
Ik persoonlijk vind het echt een schande dat er nog geen spits is. Het spitsen probleem is al 6 maand duidelijk  :rodekaart

Lore

Citaat van: oost op januari 22, 2025, 17:30:46
Of je laat die 6 punten liggen door gebrek aan een spits. Het is net hoe je er naar wil kijken.
Ik persoonlijk vind het echt een schande dat er nog geen spits is. Het spitsen probleem is al 6 maand duidelijk  :rodekaart

Dit kan niet leidend zijn toch? Er is geen garantie op 6 punten met een nieuwe spits of een garantie op een nederlaag zonder. Dus hier moet centraal de onderhandeling centraal staan. Als je veel betere spelers kan halen door te wachten is dat een goede strategie.

oost

Citaat van: Lore op januari 22, 2025, 18:00:58
Dit kan niet leidend zijn toch? Er is geen garantie op 6 punten met een nieuwe spits of een garantie op een nederlaag zonder. Dus hier moet centraal de onderhandeling centraal staan. Als je veel betere spelers kan halen door te wachten is dat een goede strategie.

Uiteindelijk is het altijd een gok, met lang wachten heb je ook 0 garantie. Ik zeg ook niet dat wanneer je een spits had gehaald dat je 6 punten pakt die garantie heb je nergens. Maar de kans wordt natuurlijk wel groter als je eerder had doorgepakt en een spits had vast gelegd. We moeten ook niet doen alsof kkd zo'n hoog niveau is. Het moet toch te doen zijn om op dit niveau een spits te  vinden die er 8 tot 12 in schiet

Bankzitter

Zo mag je nooit kijken... je legt een speler vast voor langere periode (in dit geval waarschijnlijk 2 1/2 jaar) en daarin moet je meenemen dat die niet iedere wedstrijd gaat spelen of die nou aan het begin 2 wedstrijden mist of ergens anders tijdens die periode maakt echt niet zo heel veel uit. Een TM moet over de lange termijn kijken en niet onnodig veel geld uitgeven voor die 2 wedstrijden.

Als er een geschikte spits was die wilde , dan had 'ie echt wel getekend. Dus is 'ie er niet. op dit moment Dan kun je uit nood een Kiam Visser oid halen maar dan moet je wel afvragen of het niet halen om het halen is net als met Afolabi. Dat wil je juist niet een 2e keer.

Daarbij... hadden we de afgelopen wedstrijden met een fantasie aanval ook al niet 0 punten voorspelt? Je kunt nooit zo rekenen.

Ik snap de frustratie overigens wel heel goed... dat zal intern niet anders zijn dat ze al liever wel beet hadden gehad.