Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Andy King

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 19, 2025, 17:41:45
Denk dat jij een andere speler voor je hebt....?

Yep, klopt. Jij bedoelt Younis, neem ik aan?

Specuveter

denistel

Zawada zag ik ook genoemd worden vond hem niet slecht bij RKC staat
wel wat kan goed koppen en voetballend ook behoorlijk

Specuveter

Citaat van: denistel op mei 19, 2025, 22:20:43
Zawada zag ik ook genoemd worden vond hem niet slecht bij RKC staat
wel wat kan goed koppen en voetballend ook behoorlijk
waar werd die genoemd Otto?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op mei 19, 2025, 22:47:56
waar werd die genoemd Otto?

Burghout vind hem goed, te horen bij de Sportcast.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Beste vent die Burghout als je hem zo hoort. Zou een prima derde assistent kunnen zijn. Maar is geen zwaargewicht met wat km's in het betaald voetbal.
Wel apart dat ze nu voor Johnny Jansen willen gaan.. ik snap daar echt niks van. Maar ik heb sowieso het idee dat ze bij de club vaak maar wat doen. Je hebt een prachtig onrealistisch beleidsplan waarbij ze nu alweer afwijken van hun eigen beleid.

Andy King

Citaat van: De Gast op mei 20, 2025, 09:24:50
Beste vent die Burghout als je hem zo hoort. Zou een prima derde assistent kunnen zijn. Maar is geen zwaargewicht met wat km's in het betaald voetbal.
Wel apart dat ze nu voor Johnny Jansen willen gaan.. ik snap daar echt niks van. Maar ik heb sowieso het idee dat ze bij de club vaak maar wat doen. Je hebt een prachtig onrealistisch beleidsplan waarbij ze nu alweer afwijken van hun eigen beleid.

Ben ik niet met je eens. Ik vind dat ze enkele jaren geleden juist een goede weg zijn ingeslagen waarbij beleid is uitgezet en goed wordt nagedacht over te nemen stappen. Waarde cre?ren op het veld, investeren in de jeugd en niet te vergeten het nieuwe stadion.
Een beleidsplan moet uitdagingen aangeven. Anders kan je net zo goed een historisch verslag schrijven.

YellowBlue

Het boterde lang niet tussen hem en Henk. Henk verlengd en wil inspraak in een assistent. Jansen kent hij al jaren, is dan niet zo gek toch?

Specuveter

Janssen gaat lekker naar Bali denk ik.

sunderland

die lui van sportcast niet serieus nemen met hun gelul. Beste vent die burghout idd maar we hebben toch het hele seizoen gezien dat ons Ts niet goed genoeg was. Ik heb Lambooij niet horen zeggen wat hun zeiden. Henk heeft priv? zijn dingen en daarom moet er een sterken naast . Hoe oud die dan is wat verrot ons dat nou. Als ie maar goed is. Zou vooral graag iemand zien die tactisch ook heel sterk is, iemand die dingen in de wedstrijd aangeeft

sunderland

Citaat van: YellowBlue op mei 20, 2025, 10:22:15
Het boterde lang niet tussen hem en Henk. Henk verlengd en wil inspraak in een assistent. Jansen kent hij al jaren, is dan niet zo gek toch?
idd. Henk wil en kan er niet steeds bovenop zitten. Je kan niet , de tegenstander analyseren, een tactisch plan bedenken, je eigen team coachen, zien wat de tegenstander doet, training geven, wedstrijd training geven. Nu doet Henk eigenlijk alles omdat hij zag dat alles uit zijn vingers glipte in oktober

666

Citaat van: sunderland op mei 19, 2025, 17:15:58
cambuur zoekt een lopende speler voor het middenveld en dat is hij. Was en ben fan van hem .  :devil

Ik ook, al vanaf het begin dat hij voor ons ging spelen (al speelde hij in het begin niet zoveel).
Als hij komt haal je ervaring en kwaliteit in huis.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

michello

Lijstje interessante spelers:

Jari Schuurman  (Dordrecht )
Romano Postema (Groningen)
Saydou Bangura (Roda JC )
Sylla Sow (Al Najma))
Rodney Kongolo (Roda JC)
Yoel van Nieff (Mumbai City)
Gyan de Regt ( Vitesse )
Xandro Schenk (Sofia)
Erik Schouten ( Willem II)
Dario Van Den Buijs ( RKC)
Kevin Felida ( RKC)
Jesper Uneken (PSV)
Tai Abed (PSV)
Sem Van Duin ( AZ )
Tyrese Noslin ( Telstar )
Thomas Van den Belt ( Feyenoord )
Devin Haen ( Feyenoord )
Ch? Nunnely ( DKV )
El?as M?r ?marsson ( NAC )

sunderland

Citaat van: michello op mei 20, 2025, 15:08:56
Lijstje interessante spelers:

Jari Schuurman  (Dordrecht )
Romano Postema (Groningen)
Saydou Bangura (Roda JC )
Sylla Sow (Al Najma))
Rodney Kongolo (Roda JC)
Yoel van Nieff (Mumbai City)
Gyan de Regt ( Vitesse )
Xandro Schenk (Sofia)
Erik Schouten ( Willem II)
Dario Van Den Buijs ( RKC)
Kevin Felida ( RKC)
Jesper Uneken (PSV)
Tai Abed (PSV)
Sem Van Duin ( AZ )
Tyrese Noslin ( Telstar )
Thomas Van den Belt ( Feyenoord )
Devin Haen ( Feyenoord )
Ch? Nunnely ( DKV )
El?as M?r ?marsson ( NAC )
mooie lijst. Zou vd belt en Uneken het liefst zien.