Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Johan-12

Citaat van: papier op juni 05, 2025, 12:58:12
Je zou hem gewoon mee kunnen laten draaien in de voorbereiding?

Kan zelf het niveauverschil niet echt inschatten. Derde divisie zelfde als jeugd waarop Cambuur -21 speelt?
Het niveau verschil is lastig in te schatten denk ik. Wel groot verschil denk ik, dat JO-21 nog veel jeugd voetbal is en 2e en 3e Divisie doen er ook volwassen "houthakkers" mee. Dus voor een spits waarschijnlijk moeilijker.

Gasgeve

Ik blijf mij toch verbazen dat een aantal hier wel blij worden van een amateurspits die 2 seizoenen geleden nog 3 goals maakt in 16 wedstrijden in de tweede divisie en een jeugd international van Oostenrijk wordt bij voorbaat al afgeschreven.

Johan-12

Citaat van: Gasgeve op juni 05, 2025, 13:12:31
Ik blijf mij toch verbazen dat een aantal hier wel blij worden van een amateurspits die 2 seizoenen geleden nog 3 goals maakt in 16 wedstrijden in de tweede divisie en een jeugd international van Oostenrijk wordt bij voorbaat al afgeschreven.
Iedereen die nieuw komt wordt in principe bij voorbaat hier al afgeschreven  :devil
En anders na 1 oefenwedstrijd wel  :_schater

Galdiano

Citaat van: Arno A op juni 05, 2025, 12:04:07
Wat een goal van Visser gisteravond ( Noordwijk - Hark. Boys) ....

LC 11jan 'Als Cambuur nog een spits zoekt, kunnen ze bellen'.

Ik heb de wedstrijd gezien, maar vond hem met name de tweede helft geen stap te veel zetten.
Voor dat niveau is hij goed, maar staat niet bekend om zijn arbeidsethos.

Ook niet geslaagd bij ijsselmeervogels en Dovo. Zou het niet doen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

janou

Dit dus haha.

En ook rond wat voor positie een team speelt. Als je bovenin een competitie meedoet, ben je vaak beter en speel je op de helft van de tegenstander. Speel je onderin (Binder) heb je over het algemeen veel minder de bal en sta je als spits een stuk lager op het veld. Daarom is het ook niet zo raar dat bijv. Muhren er in de Eredivisie een stuk minder maakt, dan bovenin KKD.

Gewoon afwachten. Tot nu toe zijn de aankopen van Lambooij vrij goed gebleken.

Johan-12

Citaat van: Galdiano op juni 05, 2025, 13:37:42
Ik heb de wedstrijd gezien, maar vond hem met name de tweede helft geen stap te veel zetten.

Die laatste 2 dingen spreken inderdaad niet in zijn voordeel. Zeker als je dan zo'n spits van bijvoorbeeld Telstar ziet sprinten en doen.

Bankzitter

Henstra heeft het laatste half jaar ook veel gescoord dus ook die zullen ze in de voorbereiding testen.

janou

Citaat van: Galdiano op juni 05, 2025, 13:37:42

En wat wel eens vergeten wordt is dat al die spelers vooral uitblinken in een team waar weinig druk is en er veel meer tijd is om te groeien. Leuk dat je het bij Telstar goed doet, maar daar ligt het verwachtingspatroon van het elftal een stuk lager dan bij Cambuur.

En het overgrote deel van de spelers die de stap zet maar niet slaagt, hoor je uiteraard niets van omdat die geruisloos weer teruggaan naar de amateurs.

Gasgeve

Zo waar, een groot gedeelte realisme op het forum! We gaan de goeie kant op  |:)

Holwerd voor Cambuur

Idd _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Gasgeve op juni 05, 2025, 14:19:10
Zo waar, een groot gedeelte realisme op het forum! We gaan de goeie kant op  |:)

Zal wel niet lang duren...... :devil

Noordcambuur

Ferry Druijf naar Almere  ;(

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op juni 05, 2025, 20:55:46
Ferry Druijf naar Almere  ;(

Dat is echt om te janken ja.
Die hebben de topscorer van komend seizoen hiermee vastegelgd.  :|

fred

Citaat van: Galdiano op juni 05, 2025, 20:59:36
Dat is echt om te janken ja.
Helemaal als je ziet dat hij al 4 mnd zonder club zit....

Galdiano

Citaat van: fred op juni 05, 2025, 21:05:05
Helemaal als je ziet dat hij al 4 mnd zonder club zit....

Hij is gewoon een bewezen doelpunten maker.
Heeft pech gehad met zijn blessure. Maar is nu gewoon fit. Al helemaal voor KKD een goede spits.