Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op juni 06, 2025, 19:12:28
Volgende week hoopt #Cambuur ook Berkhout te presenteren. Evenals keeperstrainer Plattel.

Verder is Lambooij bezig met een buitenspeler, tweede spits en het langer huren van Galvez.

Daarnaast is hij bezig met de 'lijstjes', gezien de concrete interesse in Nieling en Pauwels.
oke afwachten de komende weken :D

zeewolde

Citaat van: Bernardo op juni 06, 2025, 19:12:28
Volgende week hoopt #Cambuur ook Berkhout te presenteren. Evenals keeperstrainer Plattel.

Verder is Lambooij bezig met een buitenspeler, tweede spits en het langer huren van Galvez.

Daarnaast is hij bezig met de 'lijstjes', gezien de concrete interesse in Nieling en Pauwels.
Wat is de status van Diemers, al witte rook voor verlenging?

Poetser

Citaat van: michello op juni 06, 2025, 19:31:22
Tja, die heeft een promofilmpje van ?m zelf online gegooid? Dan weet je het wel..  8)

Mark Diemers houdt vooral heel veel van Mark Diemers.

Dus zo'n filmpje online zetten is dan niet gek.

Oud Cambuur

Citaat van: zeewolde op juni 07, 2025, 00:08:27
Wat is de status van Diemers, al witte rook voor verlenging?
Hij heeft tot 8 juli de tijd om eventueel naar een andere club te gaan

Galdiano

Citaat van: Oud Cambuur op juni 07, 2025, 08:34:32

Die zal echt niet voor 8 juli gaan bijtekenen hier hoor.
Eerst even meetrainen, geld vangt die toch wel, en als er wel club komt is die gewoon weg.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op juni 07, 2025, 08:34:32

Enig idee wat de andere voorwaarden zijn? Er moet wel geld voor hem worden betaalt als ik die Groningen fansite moet geloven

Bankzitter

Citaat van: Galdiano op juni 07, 2025, 09:58:14
Die zal echt niet voor 8 juli gaan bijtekenen hier hoor.
Eerst even meetrainen, geld vangt die toch wel, en als er wel club komt is die gewoon weg.

Die deadline is er niet voor niks.
Na 8 juli kunnen we een transfersom vragen, voor 8 juli niet.
Plus dat er een hoog salaris wegvalt.

Maar een vervanger zal voetballen wellicht zijn rol in het veld kunnen overnemen, maar niet de rol als aanvoerder, verlengstuk voor Henk en "cultuurbewaker". Denk dat de club wel het uiterste gaat doen daarom.

Noordcambuur

Maar moet je wel wachten tot 8 juli vraag ik me af.
De gesprekken zijn er al geweest nou dan weet je toch wel dat je wil blijven of je gaat een nieuwe club zoeken.
Cambuur moet ook verder h??.

Johan-12

Citaat van: Noordcambuur op juni 07, 2025, 10:37:33
De gesprekken zijn er al geweest nou dan weet je toch wel dat je wil blijven of je gaat een nieuwe club zoeken.
Beide partijen hebben hun eigen belang, dus geef het wat tijd.

Bankzitter

Het is wel een mannetje  , hoor, staat graag in de aandacht. Dan zit ? ie hier beter dan anoniem op het bankie. Maar het gaat uiteindelijk altijd om de centjes.

mark1989

Ik vind het een geweldige speler en past hier heel goed. Zou mooi zijn voor beide partijen dat we nog 1 of 2 jaar met hem door kunnen.
Ik vind wel dat hij zichzelf een beetje overschat. Ik denk dat subtop eredivisie al te hoog is. Dus dan kom je bij clubs uit in het rechterrijtje zoals Groningen, Heracles, Fortuna.
Dan vraag ik me af waarom je niet lekker bij Cambuur blijft. Hier kan ie belangrijk zijn. In een ander team zal ie niet zomaar alles spelen.

sunderland

michello

Citaat van: Noordcambuur op juni 07, 2025, 10:37:33

Het is mooi dat ie blijft, als ie wel weggaat ook prima, kunnen we twee spelers voor terughalen.

Poetser

Citaat van: michello op juni 07, 2025, 13:34:57
Het is mooi dat ie blijft, als ie wel weggaat ook prima, kunnen we twee spelers voor terughalen.

Ik heb liever dat hij blijft.

Buitencategorie.

sunderland

Citaat van: michello op juni 07, 2025, 13:34:57
heb liever 1 goede dan 2 mindere. Je moet en je wilt vooruit en dan niet halven.