Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 3 leden
zeewolde, okkele, mindra

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Beul B op juli 06, 2025, 11:21:10
Galves, Pol, Marsman.  Waarom stuur je Pol weg ipv Marsman??  Onbegrijpelijk. Dat vond ik voor de wedstrijd van gisteren al.

Waarom Smand niet gehouden als back up achterin?

Vreemde keuze's.

Smand stond stil. Op een bepaald moment is het ook wel klaar voor beide partijen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op juli 06, 2025, 09:12:51
Tuurlijk wel. We kunnen niet met twee nobody's aan de competitie beginnen.

Als ze een seizoen fit zijn, zou het al een vooruitgang zijn :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Er komt echt wel een linksback bij als Marsman niet kan.
En dat geld ook voor Bakkati, die gaat het wel redden, de vraag is hoe snel.
Kooistra lijkt wel klaar om echt aan te sluiten.

Oud Cambuur

Henstra en Visser ook al is die momenteel geblesseerd maar hij traint aangepast 

wiekie1969

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op juli 06, 2025, 07:29:20
Volgens Henk in een interview met ESPN zijn ze met leuke spelers bezig om hier heen te halen. Nou lijkt mij dat je met leuke spelers de oorlog niet wint het moeten goede spelers zijn met toegevoegde waarde. Zeer benieuwd wat er komen gaat de komende 5 weken

Zou toch echt bijzonder zijn als Henk zegt dat ze alleen maar met kut spelers bezig zijn  :D :D

Lore

Citaat van: Beul B op juli 06, 2025, 11:21:10
Galves, Pol, Marsman.  Waarom stuur je Pol weg ipv Marsman??  Onbegrijpelijk. Dat vond ik voor de wedstrijd van gisteren al.

Waarom Smand niet gehouden als back up achterin?

Vreemde keuze's.

Dat kan je toch alleen zeggen als je de salarissen er bij weet van de spelers? Ik n de wensen?

PePe

Citaat van: Lore op juli 06, 2025, 12:37:59
Dat kan je toch alleen zeggen als je de salarissen er bij weet van de spelers? Ik n de wensen?

Misschien omdat Marsman nog een contract heeft en Pol niet meer?

YellowBlue

Citaat van: AL op juli 06, 2025, 10:57:58
Jansen
Mercera,Berkhout,Amofa,Galvez
Souren,Diemers

Dat zijn prima spelers voor top 5 kkd.
echt wel

Bankzitter

Balk is ook prima, altijd inzet en pikt z?n goals wel mee. Er moet wel een concurrent bij zodat je kan vari?ren.

Lore

Citaat van: Bankzitter op juli 06, 2025, 15:22:29
Balk is ook prima, altijd inzet en pikt z?n goals wel mee. Er moet wel een concurrent bij zodat je kan vari?ren.

Volgens mij is Balk niet ons grote probleem toch? Hij heeft een goed seizoen achter de rug, dus verkoop zou goed kunnen uitpakken, maar als hij blijft heb je in ieder geval iemand die kan scoren

Bankzitter

Klopt. Maar zou ook mooi zijn als je niet een compleet nieuw elftal krijgt.
Dus als Balk en Mercera blijven dan prima.

mark1989

Ik zie liever een echte vleugelspeler die ook een goede voorzet assist kan geven en iemand die zijn man voorbij komt en in de kleine ruimte handig is.
Balk vind ik een type voor op de counter. Als je voor staat of als een tegenstander beter is. In uitwedstrijden tegen ADO en de Graafschap.

Alhaft vond ik te licht, blij dat ie weg is.

Bankzitter

Ja prima als er een concurrent bij komt, maar het is toch lekker als we de competitie met een ingespeeld team kunnen starten?

Arno A

Kian Visser volgende versterking?

Als het aan trainer Henk de Jong ligt, blijft Kian Visser bij SC Cambuur. De spits van Harkemase Boys heeft de laatste twee weken met de club uit zijn woonplaats meegetraind en daarin een goede indruk achtergelaten, volgens De Jong.