Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
76 gasten, 3 leden
Bankzitter, justremco, mathijs901

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: Robinho op juli 28, 2025, 11:21:18
Balk wordt verkocht
Moet er wel interesse zijn. Hij wil zelf alleen maar naar het buitenland.

Noordcambuur

sunderland

Citaat van: Gasgeve op juli 28, 2025, 11:22:53
Moet er wel interesse zijn. Hij wil zelf alleen maar naar het buitenland.
en als er een leuke eredivisie club komt zal hij het niet doen? Korreltje zout

sunderland

Citaat van: 666 op juli 28, 2025, 11:10:31
Ik denk dat je Balk tegen Dordrecht goed kan gebruiken op de buiten, hij is een echte loper. Maar als je Dordrecht compleet onder druk zet en de ruimtes te klein worden zou ik Balk denk ik niet opstellen, zijn techniek is niet zover dat hij in de kleine ruimte zomaar iemand passeert.
Hoezo, Balk op de buitenkant is bijna altijd waardeloos.

Oud Cambuur

wat ik nu begrepen heb gaat het verhaal met Ludvig Svanberg niet door is niet goed genoeg. Maar wat mij wel de wenkbrauwen fronst is dat ze niet meer verder gaan zoeken naar een linker centrale verdediger alleen nog naar een middenvelder en een vleugelspeler. Vreemd dat ze eerst een ervaren man bij willen hebben en nu niks. Zal wel een geld kwestie zijn

papier

Citaat van: Oud Cambuur op juli 28, 2025, 12:59:07
wat ik nu begrepen heb gaat het verhaal met Ludvig Svanberg niet door is niet goed genoeg. Maar wat mij wel de wenkbrauwen fronst is dat ze niet meer verder gaan zoeken naar een linker centrale verdediger alleen nog naar een middenvelder en een vleugelspeler. Vreemd dat ze eerst een ervaren man bij willen hebben en nu niks. Zal wel een geld kwestie zijn

Dat zou prima kunnen ja. En op zich is daar ook wat voor te zeggen, als je geen speler van dermate kwaliteit kan halen dan zit je misschien weer een Jonker oid in de weg.

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op juli 28, 2025, 12:59:07
als dat dan maar kwaliteit is. Niet voor erbij maar basis

Gasgeve

Citaat van: sunderland op juli 28, 2025, 12:39:53
en als er een leuke eredivisie club komt zal hij het niet doen? Korreltje zout
Volgens Balk zelf speelt hij liever in de KKD om het kampioenschap dan onderin de Eredivisie. En een Utrecht of Az komt niet voor hem. Dus dan kom je al snel bij een Nac Breda achtige club uit. Dan speelt hij dus liever bij ons.

Johan-12

Balk lijkt mij ideale spits voor de 2e Bundesliga.
In een 442 of 532 lekker lopen in de ruimtes en constant bezig zijn. Grotere spits er naast, en laat Balk zijn gang maar gaan.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op juli 28, 2025, 13:17:42
Volgens Balk zelf speelt hij liever in de KKD om het kampioenschap dan onderin de Eredivisie. En een Utrecht of Az komt niet voor hem. Dus dan kom je al snel bij een Nac Breda achtige club uit. Dan speelt hij dus liever bij ons.
ook als hij nac 1.5 x meer kan verdienen. Nac was overigens idd in beeld

papier

Denk dat hij qua spelstijl misschien wel beter past in het rechterrijtje eredivisie. Daar zullen ze meer vanuit de omschakeling spelen, dat is hem op het lijf geschreven.

666

Citaat van: sunderland op juli 28, 2025, 12:41:22
Hoezo, Balk op de buitenkant is bijna altijd waardeloos.
Dat zeg ik ook in iets andere bewoordingen  :devil.
Als hij aan het lopen is en in de punt komt kun je hem prima gebruiken.. maar zo gaan we naar mijn idee niet voetballen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Oud Cambuur

We zitten hier in draadje over nieuwe spelers en het gaat al 2 pagina's over Balk daar is een ander draadje voor

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op juli 28, 2025, 14:48:03
We zitten hier in draadje over nieuwe spelers en het gaat al 2 pagina's over Balk daar is een ander draadje voor
ow :devil

upweer

Citaat van: Noordcambuur op juli 27, 2025, 20:21:40
morgen of overmorgen 2 nieuwe spelers.

Kest t mooi vertellen, las vorige week ook nog dat er vorige week een type Diemers zou komen...

Of namen, of niks.. dit zijn container begrippen, su van..
Er gaat nog 1 weg