Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Wat komt er nog bij of wat moet er nog bijkomen van de  :?
Mijn advies een rechtsbuiten en een linker centrale verdediger die ook Galvez  kan vervangen.

Specuveter

Er komt alleen nog een rechtsbuiten.

hobbes

diekhuzen

Het inbrengen van jeugd gaat veel te geforceerd en met blessures, schorsingen en interlands is het heel erg minimaal. Dat is het nu al en vooral voorin. Het is natuurlijk wel knap dat veel jeugd doorstroomd.
Begin van het seizoen roept Henk in alle enthousiasme dat we vol voor promotie gaan en vorig jaar werd het jarenplan benadrukt. Henk is in mijn beleving een trainer voor de korte termijn en dat doet hij goed. Maar ik ben er niet van overtuigd dat we met deze samenstelling het echt ver gaan schoppen.

Ik hoop vooral de we de voorhoede gaan versterken. Net als vorige jaar de positie van centrale spits matig.

Bankzitter

Hoe breed is de selectie van directe concurenten dan?
Zijn er teams in de KKD met 20 gelijkwaardige spelers?

Het geld dat we nu besparen door aan te vullen met jeugd is geinvesteerd in salarissen en transfersommen van spelers als Amofa en Sj?strand. En als er eentje doorbreekt is het kassa, zoals bij Smit en Mercera.

diekhuzen

Citaat van: Bankzitter op augustus 17, 2025, 11:55:20

Het geld dat we nu besparen door aan te vullen met jeugd is geinvesteerd in salarissen en transfersommen van spelers als Amofa en Sj?strand. En als er eentje doorbreekt is het kassa, zoals bij Smit en Mercera.

Geen idee, ik heb een seizoenkaart van Cambuur en kijk niet naar de concurrenten. Geen team heeft 20 gelijkwaardige spelers, maar bij ons is het erg broos voorin en de back positie. Met name voorin is zorgwekkend als je echt mee wil doen om de prijzen.  Geld investeren in een centrale spits kan promotiekansen verhogen en wat mij betreft daar meer in investeren.

Lore

En zonder die promotie levert dat cashflow problemen op. Wie dekt die dan af?

Oud Cambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 17, 2025, 11:55:20

Almere is zo'n ploeg maar daar zit een investeerder in die teveel geld heeft dan is het ook makkelijk

Bernardo

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 17, 2025, 13:18:51
Almere is zo'n ploeg maar daar zit een investeerder in die teveel geld heeft dan is het ook makkelijk

Valt in de breedte bij Almere toch ook allemaal wel mee, hebben vooral een goede aanval en gaan Robinet nog kwijtraken.

Bankzitter

Op de back hebben we links Marsman en DJ ?.
Spitsen hebben we er 4.
Je zal altijd wel een zwakkere positie hebben maar kijk ook wat we wel hebben, oa een keeper die punten pakt.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 17, 2025, 15:20:29
Op de back hebben we links Marsman en DJ ?.
Spitsen hebben we er 4.
Je zal altijd wel een zwakkere positie hebben maar kijk ook wat we wel hebben, oa een keeper die punten pakt.
ja wat wil je hier mee zeggen?..
Aanvallend is het nog heel matig met de spelers die we nu hebben.

Bankzitter

Er is nog amper tijd geweest om aanvallende patronen te trainen. Eerst achterin alles maar goed zetten en opbouw.

Holwerd voor Cambuur

Saljic in ieder geval weer een minuut of 10 meegedaan bij Wien.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2025, 18:53:03
Saljic in ieder geval weer een minuut of 10 meegedaan bij Wien.
gewoon tekenen bij Cambuur speelt hij wordt langer.

YellowBlue

Citaat van: diekhuzen op augustus 17, 2025, 12:58:49
Geen idee, ik heb een seizoenkaart van Cambuur en kijk niet naar de concurrenten. Geen team heeft 20 gelijkwaardige spelers, maar bij ons is het erg broos voorin en de back positie. Met name voorin is zorgwekkend als je echt mee wil doen om de prijzen.  Geld investeren in een centrale spits kan promotiekansen verhogen en wat mij betreft daar meer in investeren.
we hebben nu toch van der Zande gehaalt als extra optie in de spits?