Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
96 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

veroen

Citaat van: KristCambuur op augustus 12, 2013, 22:41:46
:0=ACHABAR!
Waarop baseert iedereen dat achabar moet komen? Jongen heeft het in jeudteams leuk gedaan maar op dit niveau toch nog niks laten zien?

Jaliens gaat sowieso niet Door, us te duur...

Stiens

SC Cambuur ziet af van 'te dure' Jaliens

Gepubliceerd op dinsdag 13 augustus 2013 om 07:59

SC Cambuur zet de komst van routinier Kew Jaliens uit het hoofd. De 34-jarige verdediger is, ondanks zijn transfervrije status, te duur voor de Friese club. "Voor een club als Cambuur moeten we dan te gekke dingen gaan doen. We zoeken verder", zegt Gerald van den Belt, de algemeen directeur van SC Cambuur, in De Telegraaf.

Jaliens houdt deze zomer zijn conditie op peil bij zijn oude club AZ. Hij speelde de afgelopen jaren voor het Poolse Wisla Krakow en verdedigde in het verleden ook de kleuren van Sparta, Willem II en dus AZ. Ook kwam hij tien keer uit voor Oranje.

Zelf liet Jaliens enkele weken geleden, in gesprek met FCUpdate.nl, weten dat hij stiekem hoopte op een contract bij AZ. "Zelf zou ik er zeker open voor staan, maar het hangt van AZ af. Als de club verder met me wil, zullen zij met iets moeten komen."

liwwarder 19

Verder zoeken klopt maar dit keer naar een aanvaller iedereen die een beetje verstand heeft ziet dat barto ditseizoen niet de stunt word ahha :scc

Destroyer

Aanvaller er bij lijkt mij ook beter. Verdediging vind ik aardig bij ons.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

veroen

Citaat van: Destroyer op augustus 13, 2013, 09:18:38
Aanvaller er bij lijkt mij ook beter. Verdediging vind ik aardig bij ons.

Bij schorsing of blessures word het achterin wel heel krap... Vooral bij leeuwin en vdlaan...

Unknown

Ik zou het net zeggen!
Vind het wel jammer dat ie niet meer komt.

Sonnema

Er moet een aanvaller en een verdediger bij en dan zeker een verdediger met ervaring zou mooi zijn.

thankyou

voetbalpings™ ‏@voetbalpings 6m
Promovendus Cambuur Leeuwarden gaat niet in zee met Kew Jaliens. De salariseisen van de mandekker zijn te gortig voor de club. #VP
Cambuur, Beer & Loyal Mates

sunderland

vind het wel jammer .Als we geen ervaring erbij krijgen word het nog moeilijker dit seiz .We hebben nu geen echte ervaring op erediv nivo.

Sakas

Ik heb liever ambitieuze voetballers die zich willen profileren. Dan een vedette die wegens zijn "ervaring" wordt gehaald en vervolgens geen stap te veel wil zetten.

Die ervaring in de ploeg neemt per wedstrijd toe. Mooi met jonge knapen die zich willen laten zien doorgaan. Ik heb liever spelers als Ritzmaier en Lukoki dan een speler die al 34 is en nog even een jaar zijn zakken probeert te vullen bij onze club!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Yellow Army

Citaat van: Sakas op augustus 13, 2013, 12:38:54
Ik heb liever ambitieuze voetballers die zich willen profileren. Dan een vedette die wegens zijn "ervaring" wordt gehaald en vervolgens geen stap te veel wil zetten.

Die ervaring in de ploeg neemt per wedstrijd toe. Mooi met jonge knapen die zich willen laten zien doorgaan. Ik heb liever spelers als Ritzmaier en Lukoki dan een speler die al 34 is en nog even een jaar zijn zakken probeert te vullen bij onze club!

Nadeel van gevestigde namen is dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen. Ik ben er op zich niet heel rouwig om dat Jaliens niet komt al was een beetje ervaring natuurlijk ook niet verkeerd geweest.
Area 58

speculeter

Ons nou maar richten op een aanvaller
die een doelpuntje kan maken.

piene hassus

helaas wil elke klup die

piene hassus

miskien ken de ts Barto opleide hierfoor

Roofvogel

Berry Powel is clubloos, kan die ons niet aan doelpunten helpen