Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
64 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op augustus 22, 2013, 20:40:18
feldballe moet eerst maar eens topfit worden. Daarnaast moet hij zijn draai nog vinden in het elftal. Geef hem de tijd, gaat zijn stempel nog wel drukken dit seizoen.

Je kunt wel zien dat Feldballe een uitstekende voetballer is qua techniek, (handelings)snelheid, etcetera. Ik denk ook dat hij het wel gaat maken bij ons. Een beetje concurrentie in de vorm van Savic is echter natuurlijk niet verkeerd!
Kalmte alleen kan u redden.

KristCambuur

Citaat van: poelie-lwd op augustus 22, 2013, 20:40:18
feldballe moet eerst maar eens topfit worden. Daarnaast moet hij zijn draai nog vinden in het elftal. Geef hem de tijd, gaat zijn stempel nog wel drukken dit seizoen.
Ik wil gewoon dat Savic een directe versterking is, niet zo als Feldballe wat nu al weken duurt...
Cambuur till I die!

sunderland

idd spelers die direct kunnen inzetten

Galdiano

Citaat van: sunderland op augustus 22, 2013, 20:57:25

Aanpassen kost altijd tijd! Lukoki was eerste invalbeurt goed. Groningen was het ook niets!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

KristCambuur

Citaat van: sunderland op augustus 22, 2013, 20:57:25
Precies, zoals Ritzmaier dat is gewoon genieten. Dat voegt meteen iets toe!
Cambuur till I die!

sunderland

Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2013, 21:00:02
Aanpassen kost altijd tijd! Lukoki was eerste invalbeurt goed. Groningen was het ook niets!
lukoki mut ook gewoon rechtsbuiten dan is hij het best .Hij is niet het type dat naar binnen gaat en een steekbal geeft of schiet .

sunderland

Citaat van: KristCambuur op augustus 22, 2013, 21:10:28
Precies, zoals Ritzmaier dat is gewoon genieten. Dat voegt meteen iets toe!
Ja Ritzmaier is kwaliteitsinjectie zowel voetballend als mentaliteit .Duitsers[Oostenrijkers] hebben gewoon een uitstekende sportmentaliteit .Als Savic dat ook heeft + voetbalkwalteit dan kenne we dat heel goed gebruiken

sunderland

Citaat van: sunderland op augustus 22, 2013, 21:21:02
lukoki mut ook gewoon rechtsbuiten dan is hij het best .Hij is niet het type dat naar binnen gaat en een steekbal geeft of schiet .
ik vind ook altijd dat de betere spelers op hun eigen positie moeten spelen .Ben grote oebele fan maar hij moet dan gewoon linksbuiten .Lukt dat dan niet dan volgende .mut Lukoki natuurlijk wel presteren

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op augustus 22, 2013, 21:21:02

precies, dan is hij levensgevaarlijk!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Kan ie ook es helemaal naar binnen snijden en dan of zelf schieten of een goede voorzet  geven .Vanaf links kan dat niet .Tegen Roda uit is ie in de 2e helft meerdere malen langs zijn tegenstander gegaan

Ameland

Ritzmaier op linksbuiten? heeft daar ook ervaring volgens mij en gezien z'n spel zou ie t prima kunnen.

Lore

Citaat van: Ameland op augustus 22, 2013, 21:43:28
Ritzmaier op linksbuiten? heeft daar ook ervaring volgens mij en gezien z'n spel zou ie t prima kunnen.

Na Groningen zou ik helemaal iets aan het middenveld veranderen. Ritzmaijer, makrini, bakker staan er bij mij (voorlopig) in!

sunderland

Citaat van: Ameland op augustus 22, 2013, 21:43:28
vind hem juist uitstekend op het middenveld ,ken ie mooi zijn energie kwijt

sunderland

Ik mut nog maar zien wie er zaterdag gaat winnen .Barto blijft wel ..............Tot nu toe zijn we met hem 30% minder

Ameland

Opperde het meer als idee wanneer lukoki naar rechts zou verhuizen. Maar gezien de mogelijke vervangers voor de linksmid is het eigenlijk ook geen optie natuurlijk.
Savic schijnt ook vanuit de linksbuiten naar binnen te trekken dus dat is ook meer een hangende vleugelspeler.