Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
26 gasten, 4 leden
mindra, Galdiano, Thijs09876, Bankzitter

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Citaat van: sunderland op mei 29, 2021, 15:33:13
denk ik ook wel hoor. Ik verwacht dat ze Muhren toch wel 2.5 ton hebben geboden dus er is wel wat mogelijk

Er is veel interesse voor Hornkamp, o.a. vanuit de middenmoot/subtop in Nederland en vanuit Duitsland. Die drijven de prijs natuurlijk goed op. Denk dat we wel kunnen stellen dat we Hornkamp kunnen vergeten.

Doorschakelen!

sunderland

AL

Geen Hornkamp
Geen Druijf
Geen Van Weert

Lijstje wordt al korter.

Huren van eredivisieclub:

Dalmau
Buitink
Duin
Gladon

Tranfervrij:

Van Hooijdonk
Vermeij
Benschop
Armenteros
Reza

Echt heel benieuwd welke 2 spitsen hier gaan komen.

sunderland

Op zich wel knap dat zelfs de meeste insiders hier van niks weten. ( hoop niet dat ze met Gladon aankomen)

AL

Citaat van: sunderland op mei 29, 2021, 15:59:09
Op zich wel knap dat zelfs de meeste insiders hier van niks weten. ( hoop niet dat ze met Gladon aankomen)

Nee Gladon hoop ik ook niet.
Was meer opsomming wat er beschikbaar komt.

grijskijker

Citaat van: AL op mei 29, 2021, 15:55:56
Geen Hornkamp
Geen Druijf
Geen Van Weert

Lijstje wordt al korter.

Huren van eredivisieclub:

Dalmau
Buitink
Duin
Gladon

Tranfervrij:

Van Hooijdonk
Vermeij
Benschop
Armenteros
Reza

Echt heel benieuwd welke 2 spitsen hier gaan komen.
Maak ik hem weer langer :D

Van Weert, Van Duinen, Benschop, van Buren, Druijf, Mulattieri ,Eckert Ayensa, Duin, Vermeij, Arias, van Veen, Arweiler, Reza, Pinas

Collingwood

Van Weert kun je wegstrepen, die gaat naar een Griekse club.

Behalve de voor ons bekende namen heeft de club dus ook (op basis van data) buitenlandse spitsen in beeld. Ik ben zeer benieuwd wie er gaan komen. Sowieso moet voorin nog veel gebeuren, ook op de flanken. Ook aangezien Kallon nog maar een eenjarig contract heeft, verlengen of verkopen zou je zeggen.

Ook mooi, want ik vind dat we daar de grootste slag kunnen slaan om het team door te ontwikkelen: meer individuele kwaliteit bij de aanvallende spelers. Plus meer snelheid centraal achterin, daar is met Tol een mooi begin mee gemaakt.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Hoe komen mensn bij die naam van Eckert Ayensa? Hebben ze die bekeken of zo?

Mulattieri

Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2021, 16:12:28
Maak ik hem weer langer :D

Van Weert, Van Duinen, Benschop, van Buren, Druijf, Mulattieri ,Eckert Ayensa, Duin, Vermeij, Arias, van Veen, Arweiler, Reza, Pinas

Mulattieri gaat hem niet worden vrees ik. Is op 18 jarige leeftijd voor 1.700.000 gekocht door Inter en daarna alleen aan Volendam gehuurd. Overigens alleen mogelijk door de banden van Jonk met Inter. Verder kostte de huur een godsvermogen naar FC Volendam begrippen (hoewel wel met een kleine claim op een toekomstige transfer). Kan me moeilijk voorstellen dat Cambuur een kans maakt. Ik laat me natuurlijk graag verrassen.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op mei 29, 2021, 15:33:13
denk ik ook wel hoor. Ik verwacht dat ze Muhren toch wel 2.5 ton hebben geboden dus er is wel wat mogelijk

2.5 ton????:_schater :_schater :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Trainert!

Citaat van: Collingwood op mei 29, 2021, 14:17:44
Foeke Booy herhaalt bij OF dat Hornkamp niet haalbaar is voor Cambuur omdat hij nog vastligt bij Den Bosch. Hij sluit ook niet uit dat er (een) buitenlandse spits(en) op proef gaan komen. Op basis van data zijn er een paar in beeld, maar vanwege het coronagebeuren was het moeilijk ze live te bekijken.

Hier te beluisteren vanaf 43:55: https://www.omropfryslan.nl/utstjoering/no-yn-fryslan-fan-29-maaie-2021-1200

Op proef, ja dat is hopen op een toevalstreffer. Met een beetje pech heb je bij aanvang van competitie dus geen normale spits tot je beschikking.

veteraan

Er is nogal wat tijd
En ga er maar vanuit dat er al een poosje een no-Muhren scenario ligt.
Het is niet Blauw Wit 34 met alle respect

Bankzitter

We waren vorig seizoen al bezig met een eredivisie waardige selectie. Er staat straks heus een goede selectie.

Galdiano

Citaat van: Trainert! op mei 29, 2021, 18:25:34
Op proef, ja dat is hopen op een toevalstreffer. Met een beetje pech heb je bij aanvang van competitie dus geen normale spits tot je beschikking.

Tuurlijk wel! Die spitsen die op proef gaan komen zijn 2de spits. Een eerste spits zullen ze gelijk vast gaan leggen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets