Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2022, 17:52:25
Waar is dit te lezen?

Ja, ik kan dat nergens terug vinden.

SaVaGe

Citaat van: Montana op augustus 04, 2022, 17:53:06
Ik kom net het stadion, maar niks gezien hoor?
Wel zo?n zaakwaarnemer met glad en een dikke Porsche ;)

Porsche van Ype Smid 8P of had het iets anders dan gele platen  :gelekaart

fred

SC Cambuur wil Osame Sahraoui naar Nederland halen. De club uit Leeuwarden heeft een tweede bod op de vleugelspits van Valerengen IF uitgebracht.

Sahraoui is een 21-jarige linksbuiten die ook als aanvallende middenvelder uit de voeten kan. Hij is jeugdinternational van Noorwegen en is al vanaf zijn achttiende basisspeler voor zijn huidige club. Zodoende staat Sahraoui bij meerdere clubs op het lijstje. Ook vanuit Amerika en Itali? bestaat er belangstelling voor de aanvaller, maar Cambuur hoopt de dribbelaar met uitzicht op speeltijd en doorgroeimogelijkheden in de Eredivisie te overtuigen.

Naast een linksbuiten zoekt Cambuur ook naar een rechterverdediger. Het maakte onlangs werk van Shurandy Sambo, maar de PSV?er koos voor Sparta Rotterdam. Dit vooral omdat de Kasteelclub in tegenstelling tot Cambuur op natuurgras speelt. Zodoende zet Cambuur zijn zoektocht voort.

Aanbevolen: Nieuwe realiteit op transfermarkt voor SC Cambuur
Proefspeler Jeremy Helmer heeft bij Cambuur de afgelopen weken een goede indruk achtergelaten. Of hij een contract krijgt aangeboden is mede afhankelijk van de resultaten van een aantal medische onderzoeken. De voormalige middenvelder van AZ kampte de laatste jaren met het nodige blessureleed.

Cambuur heeft aan spits Sam Hendriks en middenvelder Jasper ter Heide laten weten dat zij mogen uitzien naar een nieuwe werkgever. In Leeuwarden is hun uitzicht op speeltijd zeer beperkt. Ook voor Tom Boere lijkt een reserverol aanstaande, maar hij heeft aangegeven voorlopig voor zijn kans te willen gaan.

Zaterdag opent Cambuur het seizoen met een thuiswedstrijd tegen promovendus Excelsior. Cambuur versterkte zich deze zomer tot dusver met keepers Jo?o Virginia en Robin Ruiter, verdediger Leon Bergsma en aanvallers Remco Balk en Silvester van der Water.

Collingwood

Citaat van: fred op augustus 04, 2022, 17:55:50
SC Cambuur wil Osame Sahraoui naar Nederland halen. De club uit Leeuwarden heeft een tweede bod op de vleugelspits van Valerengen IF uitgebracht.

Sahraoui is een 21-jarige linksbuiten die ook als aanvallende middenvelder uit de voeten kan. Hij is jeugdinternational van Noorwegen en is al vanaf zijn achttiende basisspeler voor zijn huidige club. Zodoende staat Sahraoui bij meerdere clubs op het lijstje. Ook vanuit Amerika en Itali? bestaat er belangstelling voor de aanvaller, maar Cambuur hoopt de dribbelaar met uitzicht op speeltijd en doorgroeimogelijkheden in de Eredivisie te overtuigen.

Naast een linksbuiten zoekt Cambuur ook naar een rechterverdediger. Het maakte onlangs werk van Shurandy Sambo, maar de PSV?er koos voor Sparta Rotterdam. Dit vooral omdat de Kasteelclub in tegenstelling tot Cambuur op natuurgras speelt. Zodoende zet Cambuur zijn zoektocht voort.

Aanbevolen: Nieuwe realiteit op transfermarkt voor SC Cambuur
Proefspeler Jeremy Helmer heeft bij Cambuur de afgelopen weken een goede indruk achtergelaten. Of hij een contract krijgt aangeboden is mede afhankelijk van de resultaten van een aantal medische onderzoeken. De voormalige middenvelder van AZ kampte de laatste jaren met het nodige blessureleed.

Cambuur heeft aan spits Sam Hendriks en middenvelder Jasper ter Heide laten weten dat zij mogen uitzien naar een nieuwe werkgever. In Leeuwarden is hun uitzicht op speeltijd zeer beperkt. Ook voor Tom Boere lijkt een reserverol aanstaande, maar hij heeft aangegeven voorlopig voor zijn kans te willen gaan.

Zaterdag opent Cambuur het seizoen met een thuiswedstrijd tegen promovendus Excelsior. Cambuur versterkte zich deze zomer tot dusver met keepers Jo?o Virginia en Robin Ruiter, verdediger Leon Bergsma en aanvallers Remco Balk en Silvester van der Water.

Weet niet of dit een reactie op mij is, maar dit is inderdaad het bericht van VI en ik heb het drie keer gelezen, en volgens mij staat er toch echt niet in dat er vanochtend (mogelijk) een akkoord is bereikt.
Kalmte alleen kan u redden.

Specuveter

Foeke had vanochtend bij de training continu de telefoon aan zijn oor.
Zegt genoeg _O_

Voorstopper

Op transfermarket is de kans dat het gerucht klopt de laatste uren ook gestegen naar 51%
Dus kom maar op met die "Done Deal"

https://www.transfermarkt.nl/sc-cambuur-leeuwarden/transfers/verein/133

Inferno-058

Citaat van: Voorstopper op augustus 04, 2022, 18:20:17
Op transfermarket is de kans dat het gerucht klopt de laatste uren ook gestegen naar 51%
Dus kom maar op met die "Done Deal"

https://www.transfermarkt.nl/sc-cambuur-leeuwarden/transfers/verein/133
Alsnog niet een heel hoog percentage

J.v.G.

Ter Heide mag dus officieel weg, lijkt mij logisch dat daar een vervanger voor komt.

Jandehulk

Citaat van: Specuveter op augustus 04, 2022, 18:14:13
Foeke had vanochtend bij de training continu de telefoon aan zijn oor.
Zegt genoeg _O_
sexlijn denk.ik.

Jandehulk

Citaat van: J.v.G. op augustus 04, 2022, 18:26:51
Ter Heide mag dus officieel weg, lijkt mij logisch dat daar een vervanger voor komt.
hopelijk wel indd.

Bankzitter

In de Hertenkamp podcast is gemeld dat Hoedemakers niks weet van belangstelling van andere clubs. Die speelt dus dit weekend. 

Vd Kaam ipv vd Heide?

D.H.Skolten

Cambuur 2.0 ? Meer Cambuur 0.2!

oscarsielstra

Mag Van Kaam wel voor komen !

Drumfather SCC

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 04, 2022, 20:08:15
Cambuur 2.0 ? Meer Cambuur 0.2!

Ik weet dat je reacties uit wilt lokken maar dit is toch wel erg triest  :zucht
Sparta heeft 12 nieuwe spelers en Sambo!
Misschien daar een plekje voor je vrij?

Trainert!

Dit is het beste nieuws van de dag