Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 3 leden
zeewolde, Gasgeve, Pedeja

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Schijnt dat jos hooiveld niet tevreden is bij huidige club.
Voetbalt nu in Engeland.
Dat ms iets?

FrancoLWD

Die zou dan ook behoorlijk moeten inleveren denk ik, zal daar niet spelen voor een appel en een ei. Lijkt me wel een speler met behoorlijk wat ervaring, zelf aantal keren speler van het jaar geweest en vaak bepalend geweest in belangrijke wedstrijden.

dit is mien club

Ik heb de beelden even bekeken maar Feldballe viel goed in hoor...

Spits is een pre zeker als Hemmen geblesseerd is.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Clint

En Adnane zat dit weekeind weer gewoon op de tribune bij Vitesse.

Drumfather SCC

Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2013, 13:40:20
Zou geweldig wezen als er nog wat bijkwam, want dan doe je mee om Europees voetbal...... |:)
Dat eerste ben ik met je eens  :) maar dat tweede.... :O We moeten we realistisch blijven! 1 zwaluw maakt nog geen zomer! Maar Barca mag hier best komen hoor  ;)

Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2013, 10:57:03
Ik gok idd dat de verrassing onze publiekslieveling Tiganouini is.

Zou mooi zijn maar liever een spits!
Of beide; Mooie droom  :D Tot de wekker gaat... DAMN, Hahaha!

moodygrunn

Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2013, 14:16:19
Ik heb de beelden even bekeken maar Feldballe viel goed in hoor...

Spits is een pre zeker als Hemmen geblesseerd is.

Je kan evt Feldballe ook nog in de spits posteren
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Toch wel een beetje een dilemma inderdaad. Qua gevoel zou ik erg graag Tigha hier weer willen zien, en ik denk ook dat hij een groot talent is die een mooie toekomst tegemoet gaat. Maar als je eerlijk bent heb je op dit moment meer aan een spits. Een echte adequate vervanger voor Hemmen is er niet, en hij is behoorlijk blessuregevoelig naar mijn idee.
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

Citaat van: FrancoLWD op augustus 19, 2013, 10:59:29
Meedoen om Europees voetbal lijkt mij wat te voorbarig, maar directe handhaving is dan minimaal haalbaar alles wat je daarnaast nog behaald is mooi meegenomen.
Al zou het natuurlijk geweldig zijn om Europa in te gaan |:)

Meen je dit nou serieus??  :_schater

Stiens

Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2013, 13:40:20
Zou geweldig wezen als er nog wat bijkwam, want dan doe je mee om Europees voetbal...... |:)

Jij zit zeker nog steeds op die roze wolk die zaterdagavond over het Cambuur stadion kwam drijven?  :wall  :X

Beide beentjes op de grond houden mensen, nog steeds degradatiekandidaat.

dit is mien club

We zijn er idd nog lang niet daarom ist ook belangrijk dat we de selectie direct versterken.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

IsmailvanEssen

Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2013, 15:35:56
We zijn er idd nog lang niet daarom ist ook belangrijk dat we de selectie direct versterken.

Daarom denk ik dat er nog versterking achterin moet komen.. Want uit een goede defensie kun je naar voren voetballen... Als er dan nog wat centjes zijn wat voorin versterking..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

richard

Proefspiler Stefan Savic bliuwt net by SC Hearrenfean en sil op koarte termyn in kontrakt tekenje by in oare klup yn Nederlân. Dat seit syn belangebehartiger Mark de Boer. Ynterim-direkteur Gaston Sporre sei earder dat it ûnwis is oft der noch in transfersom betelle wurde moat foar de spiler fan Red Bull Salzburg. Neffens De Boer is it ûnsin dat Hearrenfean him net transferfrij oanlûke koe. De Boer seit dat Van Basten Savic graach hawwe woe, mar dat SC Hearrenfean him om in frjemde reden weromlutsen hat. Savic hat acht wiken staazje rûn. Ald-technysk direkteur Johan Hansma soe him in kontrakt oanbiede, mar neffens De Boer hat SC Hearrenfean him weromlutsen neidat Hansma op non-aktyf steld is.
Pleatst op 19-08-13 15:43:05
Wizige op 19-08-13 16:02:18

Zou dit wat zijn? Sorry voor het #%$£¥?!%#

Lore

Citaat van: richard op augustus 19, 2013, 16:53:21
Proefspiler Stefan Savic bliuwt net by SC Hearrenfean en sil op koarte termyn in kontrakt tekenje by in oare klup yn Nederlân. Dat seit syn belangebehartiger Mark de Boer. Ynterim-direkteur Gaston Sporre sei earder dat it ûnwis is oft der noch in transfersom betelle wurde moat foar de spiler fan Red Bull Salzburg. Neffens De Boer is it ûnsin dat Hearrenfean him net transferfrij oanlûke koe. De Boer seit dat Van Basten Savic graach hawwe woe, mar dat SC Hearrenfean him om in frjemde reden weromlutsen hat. Savic hat acht wiken staazje rûn. Ald-technysk direkteur Johan Hansma soe him in kontrakt oanbiede, mar neffens De Boer hat SC Hearrenfean him weromlutsen neidat Hansma op non-aktyf steld is.
Pleatst op 19-08-13 15:43:05
Wizige op 19-08-13 16:02:18

Zou dit wat zijn? Sorry voor het #%$£¥?!%#

Met een uiterste krachtsinspanning haal ik eruit dat het gaat om eenStefan Savic, maar staat er nu dat er wel of niet een transfersom betaalt moet worden? En staat er ook dat hij binnenkort tekent bij een andere club in Nederland?

Gaat blijkbaar om:

Stefan Savić (footballer born in 1994)
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
Stefan Savić Stefan Savic1.JPG
Personal information
Full name    Stefan Savić
Date of birth    January 9, 1994 (age 19)
Place of birth    Salzburg, Austria
Height    1.69 m (5 ft 6 1⁄2 in)
Playing position    Midfielder
Club information
Current club    FC Red Bull Salzburg
Number    38
Youth career
2001–2004    Lieferinger SV
2005–2010    Red Bull Salzburg
Senior career*
Years    Team    Apps†    (Gls)†
2004–2005    Lieferinger SV    5    (0)
2010–2012    Red Bull Salzburg Juniors    36    (8)
2011–    Red Bull Salzburg    2    (0[1])
2012–2013    → FC Liefering (Loan)       
* Senior club appearances and goals counted for the domestic league only.
† Appearances (Goals).

Stefan Savic (born January 9, 1994 in Salzburg) is an Austrian professional association football player.
Career

He started his football career in his local club SV Liefering and came to the youth academy of FC Red Bull Salzburg in 2005. From 2010 on he played for the second team the FC Red Bull Juniors.[2] In 2011 he played one match (versus SK Sturm Graz) in the first squad and was substituted in the halftime by Christoph Leitgeb.[3] On 27 August 2012 returned to Liefering and signed for new founded club FC Liefering.[4]

wiekie1969

Citaat van: Stiens op augustus 19, 2013, 14:56:42
Jij zit zeker nog steeds op die roze wolk die zaterdagavond over het Cambuur stadion kwam drijven?  :wall  :X

Beide beentjes op de grond houden mensen, nog steeds degradatiekandidaat.

:_schater :_schater :_schater :_schater

Dokkumer

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 19, 2013, 14:27:39
Dat eerste ben ik met je eens  :) maar dat tweede.... :O We moeten we realistisch blijven! 1 zwaluw maakt nog geen zomer! Maar Barca mag hier best komen hoor  ;)

Damn, nu moet je niet overdrijven, we gaan echt niet meteen de Champions League in :devil