Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Stiens op augustus 19, 2013, 14:56:42
Jij zit zeker nog steeds op die roze wolk die zaterdagavond over het Cambuur stadion kwam drijven?  :wall  :X

Beide beentjes op de grond houden mensen, nog steeds degradatiekandidaat.
Wij zitten op een geel/blauwe wolk... We binne gien Ajaks!!

NIKS ERVAN :0=WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN BOER

Ik ben wel van mening dat je met 3-4 gerichte versterkingen bovenin de middenmoot kunt gaan meedoen.

SportClubCambuur

Berry Powell - fysiek sterk - gevaarlijk in de 16 - en meest belangrijk - clubloos

http://www.youtube.com/watch?v=HHWnknN0CBI

Er moet een 2e sterke balvaste spits bij...want als Hemmen geblesseerd is leveren we teveel in...

Optie is om eventueel Oebele in de spits te zetten...is iig balvast en heeft een prima 1e aanname...

Drumfather SCC

Niet meegelezen zeker? Powel is onhaalbaar

Citaat van: Stiens op augustus 19, 2013, 14:56:42
Jij zit zeker nog steeds op die roze wolk die zaterdagavond over het Cambuur stadion kwam drijven?  :wall  :X

Beide beentjes op de grond houden mensen, nog steeds degradatiekandidaat.

Jij bent niet blij zeker  :O Laat die man lekker blij zijn.. Beetje overdreven met al die icoontjes! Slecht geslapen?
Beide beentjes op de grond? Zeker! Degradatiekandidaat? Zeker niet! Alleen als het spel dusdanig veranderd maar dat zie ik niet zo 1,2,3 meer gebeuren

richard

Citaat van: SportClubCambuur op augustus 19, 2013, 18:46:22
Berry Powell - fysiek sterk - gevaarlijk in de 16 - en meest belangrijk - clubloos

http://www.youtube.com/watch?v=HHWnknN0CBI

Er moet een 2e sterke balvaste spits bij...want als Hemmen geblesseerd is leveren we teveel in...

Optie is om eventueel Oebele in de spits te zetten...is iig balvast en heeft een prima 1e aanname...

Powell zie ik ook zeker zitten hoor!!

poelie-lwd

Zet brands maar in de spits. Problem solved.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op augustus 19, 2013, 19:48:44
Zet brands maar in de spits. Problem solved.
Make that the cat wise. TS overtuigen, bigger problem ;)

FrancoLWD

Citaat van: Treb op augustus 19, 2013, 14:45:06
Meen je dit nou serieus??  :_schater

Ja dat meen ik serieus, wiekie had het over Europees voetbal mocht Tigadouini komen, ik denk dat directe handhaving dan wel mogelijk is. Denk jij dan dat cambuur hoe dan ook kansloos zal degraderen? Met Tighadouini erbij, doen wij echt niet onder voor onze concurrenten

Treb

Citaat van: FrancoLWD op augustus 19, 2013, 20:26:57
Ja dat meen ik serieus, wiekie had het over Europees voetbal mocht Tigadouini komen, ik denk dat directe handhaving dan wel mogelijk is. Denk jij dan dat cambuur hoe dan ook kansloos zal degraderen? Met Tighadouini erbij, doen wij echt niet onder voor onze concurrenten

Ik ben er ook van overtuigd dat we niet rechtstreeks degaderen, maar jij hebt het al over Europees voetbal. Daar was mijn opmerking voor bedoeld.

pvanbuijtene

Zijn nog steeds groteckanshebber voor degredatie .. alles viel zeeer goed dexe wedstrijd.. snelle goal wat het team vleugels geeft... uitwedstrijden krijgen we het moeilijk(vooral met half lege uitvak).. we zijn ook te afhankelijk v de spitspositie... zomder hemmen creeren we geen reet... ik moet t nog zien... iedereen wimt van elkaar.. zaterdag heeft mij ntrlk wel veel vertrouwen gegeven...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 19, 2013, 22:51:15
groteckanshebber voor degredatie
zeeer goed dexe wedstrijd
zomder hemmen creeren
iedereen wimt van elkaar..

Lekker potje bier?? :proost :proost
Henk, held, bedankt

justremco

Citaat van: richard op augustus 19, 2013, 16:53:21
Proefspiler Stefan Savic bliuwt net by SC Hearrenfean en sil op koarte termyn in kontrakt tekenje by in oare klup yn Nederlân. Dat seit syn belangebehartiger Mark de Boer. Ynterim-direkteur Gaston Sporre sei earder dat it ûnwis is oft der noch in transfersom betelle wurde moat foar de spiler fan Red Bull Salzburg. Neffens De Boer is it ûnsin dat Hearrenfean him net transferfrij oanlûke koe. De Boer seit dat Van Basten Savic graach hawwe woe, mar dat SC Hearrenfean him om in frjemde reden weromlutsen hat. Savic hat acht wiken staazje rûn. Ald-technysk direkteur Johan Hansma soe him in kontrakt oanbiede, mar neffens De Boer hat SC Hearrenfean him weromlutsen neidat Hansma op non-aktyf steld is.
Pleatst op 19-08-13 15:43:05
Wizige op 19-08-13 16:02:18

Zou dit wat zijn? Sorry voor het #%$£¥?!%#

http://youtu.be/9mPETtTG_BU Aardig spelertje |:)

mugel

Savic? Verdient per maand wat velen bij ons per jaar verdienen. Beetje veel voor een wissel..  ;)

Adje is weer geblesseerd en dit keer hamstring.. Zie hem graag bij ons, maar dat kan wel vaak lang duren en vraag is of we zoveel tijd hebben..

Verdedigend staat het goed, en hebben we wel wat mogelijkheden in geval van blessures, schorsingen, vormverlies e.d.

Al veel besproken, maar Barto is m.i. iig niet een spits die moet beginnen in een team wat opportunistisch en aanvallend wil gaan voetballen. Kwaliteiten heeft hij wellicht als invaller/extra spits om wat te forceren. (iets milder dan de meesten hier)
Achter Hemmen is er ook niet veel alternatief als diepe spits. Cristo-dinges weinig van gezien, maar ook weinig vertrouwen in. Sommigen noemen Brands als spits.. Tsja.. vreemde noodoplossing lijkt me.

Wanneer Hemmen er niet is kun je beter met een extra aanvallende middenvelder spelen dan.. 2 buitenspelers en geen spits.

On topic: als er iemand bij moet komen in deze selectie is het een spits! Geen dure en ouwe man, maar iemand die past in het team. Enige die ik nu kan bedenken is bijv. Mitchell te Vrede van Feyenoord, als ze die evt willen verhuren..
Maar misschien zijn er meer zulke aanstormende talentvolle spitsen te vinden?

Collingwood

CiteerSavic? Verdient per maand wat velen bij ons per jaar verdienen. Beetje veel voor een wissel..

Niet dat ik deze Savic graag hier heen zie komen (ik ken hem verder totaal niet), maar waar is dit op gebaseerd? De beste jongen is nog maar 18 jaar en heeft nog maar amper ergens in een eerste elftal gespeeld.

CiteerSommigen noemen Brands als spits.. Tsja.. vreemde noodoplossing lijkt me.

Brands heeft in het verleden al vaker als gelegenheidsspits gespeeld, dus zo vreemd is dit ook weer niet.

CiteerOn topic: als er iemand bij moet komen in deze selectie is het een spits! Geen dure en ouwe man, maar iemand die past in het team. Enige die ik nu kan bedenken is bijv. Mitchell te Vrede van Feyenoord, als ze die evt willen verhuren..
Maar misschien zijn er meer zulke aanstormende talentvolle spitsen te vinden?

Dit ben ik met je eens. Na Hemmen is het gewoon te mager.
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

Zonder spits spelen, Lukoki en Feldballe diep op de vleugels en Bakker als hangende spits.
Daarachter een blok van 3 met Ritzmaier, El Makrini en Schokker

mugel

Citaat van: Collingwood op augustus 19, 2013, 23:56:46
Niet dat ik deze Savic graag hier heen zie komen (ik ken hem verder totaal niet), maar waar is dit op gebaseerd? De beste jongen is nog maar 18 jaar en heeft nog maar amper ergens in een eerste elftal gespeeld.

Ik was in de war met een andere Stefan Savic (verdediger van Fiorentina) Deze ken ik ook niet..  8P