Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 74
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 3 leden
Arno A, Bankzitter, mathijs901

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: okkele op juli 29, 2023, 10:55:12
dat zie ik idd liever gebeuren.
roberts is een goeie gast maar rendement heeft ie niet en dat is toch wel een dingetje voor een spits.

Scoort tot nu in elke oefenpot die hij meedoet. En in de kkd maakt hij er straks 20/25. Dus ik snap dit niet helemaal.

Zuid1991

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 29, 2023, 13:44:07
Hij wil toch naar het buitenland?
Ze kunnen best interesse hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat Diemers ook interesse heeft ;)
Daar hest een punt.

sunderland

Citaat van: okkele op juli 29, 2023, 13:19:47
feitje........
van mieghem werd op pagina 1 ook al genoemd.
3225 pagina`s geleden.

:devil
ja mooi is dat?zag laatst ook even terug, ik noemde Linsen.

poelie-lwd

Citaat van: okkele op juli 29, 2023, 10:55:12
dat zie ik idd liever gebeuren.
roberts is een goeie gast maar rendement heeft ie niet en dat is toch wel een dingetje voor een spits.

Scorebordjournalistiek...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

okkele

herstel,
rendement heeft ie niet maar dat geeft helemaal niks.
zou leuk zijn voor die jongen als ie in de laatste wedstrijd van komend seizoen nog een doelpuntje maakt maar het hoeft natuurlijk niet.

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: okkele op juli 29, 2023, 14:53:23
herstel,
rendement heeft ie niet maar dat geeft helemaal niks.
zou leuk zijn voor die jongen als ie in de laatste wedstrijd van komend seizoen nog een doelpuntje maakt maar het hoeft natuurlijk niet.
en dan?? Smit? dat is een spits voor Telstar of Oss. Prima om in te vallen maar verder niet

Destroyer

Citaat van: okkele op juli 29, 2023, 13:19:47
feitje........
van mieghem werd op pagina 1 ook al genoemd.
3225 pagina`s geleden.

:devil

Ja 10 jaar geleden
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

Citaat van: sunderland op juli 29, 2023, 16:20:15
en dan?? Smit? dat is een spits voor Telstar of Oss. Prima om in te vallen maar verder niet
Het ging hier over de wens om muhren in de spits te hebben.
Dan mag roberts wat mij betreft wel verkocht worden, smit is dan idd de invaller waar jij het over hebt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Tanjajeah

Ik vrees dat Muhren geen prioriteit is zolang Uldiriks er is.

Galdiano

Citaat van: Tanjajeah op juli 29, 2023, 17:09:59
Ik vrees dat Muhren geen prioriteit is zolang Uldiriks er is.

Denk je dat echt? Ik denk dat de eerste belletjes gister al zijn gevoerd. Zo'n kans laat de club niet liggen. Zijn ervaring en slimheid kan ons promotie opleveren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op juli 29, 2023, 17:33:05
Denk je dat echt? Ik denk dat de eerste belletjes gister al zijn gevoerd. Zo'n kans laat de club niet liggen. Zijn ervaring en slimheid kan ons promotie opleveren.
idd dat. En hij neemt de rest ook mee in dat verhaal, hij zegt dingen recht voor de raap en hoevaak ik hem ook wel niet heb bezig gezien met Jacobs en Korte op de training. En iedereen luisterde omdat hij zelf heel goed presteerde ook in data was dat terug te zien. Gem 13/14 km in een wedstrijd. Heb hier ook nooit weer een speler gezien die zo vaak een keeper afjaagde in een wedstrijd

poelie-lwd

Die contacten lopen al veel langer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Tanjajeah

Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar dan heb je wel 3 spitsen (met Youns zelfs 4) in je selectie en moet je maar hopen dat je er nog minimaal eentje kwijt raakt. Want andere posities moeten ook nog versterkt natuurlijk.

Bankzitter

Uldrikis zit in zijn laatste contract jaar, dus verkopen zou logisch zijn. International met zijn lengte raak je wel kwijt , hoor.

HansKazan

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 29, 2023, 13:44:07
Hij wil toch naar het buitenland?
Ze kunnen best interesse hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat Diemers ook interesse heeft ;)

Ik heb ook al gehoord dat hij inderdaad met Heracles in gesprek is. En volgens mij was hij ook al eerder vertrokken van het trainingskamp. Hij staat namelijk niet op de groepsfoto bij vertrek.