Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 2 leden
Gasgeve, Pedeja

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Rick Dekker, jeugd van Feijenoord en deed het toch wel leuk bij Zwolle. Die zat gisteren bij Top Oss niet bij de selectie. Wat is er met zo'n jongen gebeurt?
Die vond ik, alhoewel fysiek niet sterk, een intelligente nr 6. Beetje zoals Clasie (ook Feijenoord jeugd).

grijskijker

PEC Zwolle wil Silvester van der Water en SC Cambuur verlossen van elkaar

Sander de Vries ? Vandaag, 17:03 ? Sport

Mogelijk komt er een einde aan de situatie van Silvester van der Water bij SC Cambuur. PEC Zwolle is in de markt voor 27-jarige vleugelaanvaller.

PEC Zwolle wil Van der Water tot het einde van dit seizoen huren van SC Cambuur. De club uit Overijssel zit dun in de vleugelaanvallers, terwijl de situatie van Van der Water in Leeuwarden bekend is. Hij behoort al maanden niet meer tot de selectie van trainer Henk de Jong.

Met de vergaande interesse van PEC Zwolle wordt Cambuur mogelijk verlost van een hoofdpijndossier. Van der Water is namelijk een grootverdiener van de selectie. Zijn tijdelijke vertrek moet dus ruimte scheppen in het salarishuis. Van der Water heeft nog een contract bij Cambuur tot medio 2025.

Mislukt huwelijk
Van der Water kwam anderhalf jaar geleden voor zo?n 7 ton over van Orlando City. Hij is daarmee met afstand de recordaankoop van de club, maar zijn verblijf bij Cambuur werd allesbehalve een succes. Van der Water arriveerde vorig seizoen niet fit in Leeuwarden en kon zich, behoudens een fraaie treffer in de thuisoverwinning op PSV, niet onderscheiden bij Cambuur.

Hij startte dit seizoen onder Sjors Ultee nog in de basis en kwam in negen wedstrijden tot drie doelpunten en drie assists. Na het uitduel met MVV (1-1), eind oktober, hield hij zijn conditie op peil bij de beloften. Club en speler hebben wel naar elkaar uitgesproken dat, mocht Van der Water toch bij Cambuur blijven, er na de transferperiode wordt gekeken hoe de samenwerking nieuw leven kan worden ingeblazen.

Uldrikis
Verder wordt er deze dagen via tussenpersonen links en rechts ge?nformeerd naar Roberts Uldrikis, al rekent Cambuur erop dat de Letse spits het seizoen afmaakt in Leeuwarden. Ondertussen hoopt de club een rechtsback aan de selectie toe te voegen. Cambuur wil echter dat deze speler meteen inzetbaar ?n een directe versterking is. De transferperiode is tot en met 1 februari geopend.

Cambuur houdt evenwel ook rekening met een scenario waarin een speler na de deadline wordt vastgelegd. In dat geval wordt geschakeld naar voetballers die onlangs hun contract bij hun club hebben ontbonden en zodoende transfervrij op te pikken zijn.

PePe

Henk en Johnny hebben hier vast contact over. Voor Silvester het beste. Misschien langer? (zou mooi zijn)

Specuveter

Mocht Silvester verhuurd worden en Smit word voor een mooi bedrag verkocht ben ik benieuwd wat er bij ons nog gaat gebeuren.
Of word alles in nieuwe stadion gepompt?

michello

Citaat van: Specuveter op januari 31, 2024, 09:17:13
Mocht Silvester verhuurd worden en Smit word voor een mooi bedrag verkocht ben ik benieuwd wat er bij ons nog gaat gebeuren.
Of word alles in nieuwe stadion gepompt?

Zal vast nog een huurspeler komen voor de flanken en een tweede spits.

Noordcambuur

Hilali en Smit en v/ d Water weg dat zou geweldig zijn en wat krijg je ervan terug.

grijskijker

Citaat van: michello op januari 31, 2024, 09:24:42
Zal vast nog een huurspeler komen voor de flanken en een tweede spits.
Kom ik toch uit bij Meerdink en Kewal. Een rechtsback halen wordt ook ineens wat makkelijker..

Specuveter

Meerdink is op weg naar Vitesse.

grijskijker

Citaat van: Specuveter op januari 31, 2024, 10:02:04
Meerdink is op weg naar Vitesse.
Linssen, Locadia en v/d Belt ook, alleen hebben ze geen geld daar...

zeewolde

Is vandaag deadline day of toch morgen?
Ik zie verschillende berichten hierover.

grijskijker

Citaat van: zeewolde op januari 31, 2024, 10:06:42
Het is tot en met 1 februari dus morgen 00.00 is het klaar.

Specuveter

Citaat van: zeewolde op januari 31, 2024, 10:06:42
Tot morgen 23.59.

zeewolde

Dan kan er dus nog heel veel gebeuren

Noordcambuur

Je kunt ook transfervrije spelers halen na morgenavond 24:00

zeewolde

Hoe zit het met Biseswar, is dat nog actueel?