Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
66 gasten, 3 leden
bok, wacko jacko, Voorstopper

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: fred op augustus 30, 2024, 14:10:12
En toch denk ik nog steeds dat we het salaris van M.D. niet kunnen opbrengen...
als ze beide de intentie hebben zal dit voor minimaal 90% al geregeld zijn.

zeewolde

Citaat van: sk13 op augustus 30, 2024, 14:09:17
Het zou mij niet verbazen als rijkhof van ajax voor seizoen wordt gehuurd
zou wel een absolute topversterling zijn.

EdsjeSCC

Citaat van: sk13 op augustus 30, 2024, 14:09:17
Het zou mij niet verbazen als rijkhof van ajax voor seizoen wordt gehuurd

Ik geloof daar geen reet van.
Ze hebben Jong Ajax toch, waarom zouden ze die hierheen willen hebben? Lekker daar mee blijven trainen, zijn minuten maken en mocht de pleuris wel uitbreken bij de spitsen van het 1e dan hebben ze hem altijd nog achter de hand

Stiens

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 30, 2024, 14:21:15
Ik geloof daar geen reet van.
Ze hebben Jong Ajax toch, waarom zouden ze die hierheen willen hebben? Lekker daar mee blijven trainen, zijn minuten maken en mocht de pleuris wel uitbreken bij de spitsen van het 1e dan hebben ze hem altijd nog achter de hand

Weghorst, Brobbey en Akpom hebben ze nog op dit moment. Dan gaat Rijkhoff echt weinig voor Ajax 1 spelen. Reden dat hij eventueel zou kunnen worden verhuurd is dat er bij Cambuur net iets meer druk op staat dan bij jong Ajax. Niet alleen in verwachtingen maar ook in supporters aantallen.
Verwacht eigenlijk dat als hij verhuurd mag worden dat dat naar een Eredivisie club zal zijn.

anderszchristian

Het is rond. Diemers is een Leeuwarder!  :scc

The Prominence

Citaat van: anderszchristian op augustus 30, 2024, 14:26:36
Het is rond. Diemers is een Leeuwarder!  :scc

Dat was hij al, nu moet hij nog bij Cambuur tekenen 8P

debaas058

Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Huizen

Bernardo

fred

Destroyer

Citaat van: Leovardiascc op augustus 30, 2024, 14:30:55
Dat was hij al, nu moet hij nog bij Cambuur tekenen 8P
:_schater er mag weer getraind worden |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Het contract van Mark Diemers bij AEK Larnaca is ontbonden en dus is de 30-jarige Leeuwarder vrij om te gaan en staan waar hij wil. Een akkoord met SC Cambuur lijkt nu slechts een kwestie van tijd.

Donderdag kondigde deze krant al aan dat beide partijen concreet met elkaar in onderhandeling zijn en dat een akkoord in de lijn der verwachting ligt. Het enige wat nog in de weg stond was de afwikkeling van het contract van Diemers bij AEK Larnaca. Diemers had gedurende de resterende contractduur van tien maanden nog recht op salaris en bonussen en wilde daar niet zomaar afstand van doen.

Nu de wegen van Diemers en AEK Larnaca - na een akkoord tussen beide partijen - definitief scheiden, lijkt vrijwel niets een terugkeer van de geboren en getogen Leeuwarder bij ?zijn? Cambuur in de weg te staan. Diemers geniet weliswaar de interesse van andere clubs, waaronder een aantal uit de eredivisie, de onderhandelingen met Cambuur zijn, op zijn aandringen, verreweg het concreetst.

Speler van de buitencategorie
SC Cambuur heeft er de afgelopen periode geen geheim van gemaakt Diemers maar al te graag aan de selectie toe te willen voegen. Henk de Jong belde zijn voormalige pupil soms zelfs meerdere keren per dag om hem ervan te overtuigen dat het de juiste keuze zou zijn, zei de trainer onlangs. Bij Cambuur zien ze Diemers, een aanvallend ingestelde middenvelder, als een speler van de buitencategorie.Vervanger voor Smit op het oog
Overigens is Cambuur na het vertrek van Milan Smit naar Go Ahead Eagles ook nog op zoek naar een nieuwe centrumspits. De naam die prominent op het lijstje prijkt is die van Alexander Ahl-Holmstr?m (25). Het contract van de Zweed bij GAIS G?teb?rg loopt over een aantal maanden af. Er is evenwel ook interesse uit met name Oost-Europa, en dus is het de vraag of het Cambuur lukt die clubs te slim af te zijn.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Stiens

Die spits Alexander Ahl-Holmstr?m staat o.a. in de belangstelling van:

Polen: Slask Wroclaw (Poolse Eredivisie)
Portugal: AVS Futebol SAD (Liga Portugal (Portugese eredivisie))
Duitsland: 1. FC Magdeburg (2. Bundesliga), Hansa Rostock (3. Liga)
Italie: Carrarese Calcio (Serie B)
Slowakije: DAC Dunjaska (Nik? Liga (Slowaakse eredivisie))

Volgens Zweedse media bedroeg het hoogste bod tot nu toe 450.000?

bommel

Dan zou je dus 5 ton of meer moeten gaan bieden. Ik vind zijn statistieken ook niet dat je zegt van we halen een betere spits dan bijvoorbeeld Uldrikis was. Daar ben ik (nog) niet van overtuigd. Maar met een speler als Mark Diemers erachter denk ik dat die misschien wel goed uit de verf kan komen. Vind het een hoop geld om direct weer uit te gaan geven.

Niks halen is ook geen optie ...

AL

Diemers 2 jaar + optie voor nog een jaar hoor ik.