Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
68 gasten, 3 leden
bok, wacko jacko, Voorstopper

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

De Gast

?Morgen meer?.. ze hebben vergeten erachter te zetten ?over de transfers van vandaag?.. dus helaas.

sk13

Bradley van hoeven 24 jaar linkshandige linksbuiten. Speelde afgelopen seizoen bij almere

Cambuur Groningen

Cambuur Groningen

Citaat van: sk13 op september 02, 2024, 22:01:40
Bradley van hoeven 24 jaar linkshandige linksbuiten. Speelde afgelopen seizoen bij almere
Iliyas Alhaft? Ook transfervrij

Cambuur Groningen

linkshandig of linksbenig?

Holwerd voor Cambuur

Die is hier ergens in juni/juli ofzo ook al eens genoemd toch?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

okkele

Citaat van: CaseP op september 02, 2024, 15:31:42
Niet een heel grote fan van oud-spelers terughalen, maar Tom Boere teruggezet naar NAC- 021. Scoorde wat mij betreft vaak een 6/7 in de Eredivisie jaren. Zou ik een prima spits vinden hier.
ik niet en weinig anderen gok ik.
maar iedereen zn favoriet he?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op september 02, 2024, 22:13:37
ik niet en weinig anderen gok ik.
maar iedereen zn favoriet he?

Djavan Anderson heeft nog geen club!

D.H.Skolten

Als ze gewoon eerlijk en open hadden  gecommuniceerd naar de achterban dan was er veel meer begrip geweest. Nu is er ( terecht ) veel frustratie. Het wordt de komende jaren gewoon niets met Cambuur. Het is een illusie dat we binnen de komende jaren gaan promoveren. Ik vind het 1 groot zooitje bij Cambuur, amateuristisch.Kijk alleen maar naar de fysieke staat van veel spelers, dat mag gewoon niet gebeuren. Smit werd hier als fit beschouwd terwijl Go Ahead hem niet fit genoeg vind om te spelen.Je mag toch tenminste een topsport mentaliteit verwachten bij Cambuur, die is er niet, en het straalt er vanaf. Ik verwacht daarom ook niets van Cambuur voor 2030 dan kan het ook niet tegenvallen.

okkele

Citaat van: Cambuur Groningen op september 02, 2024, 22:01:43
dank, heb ik niet, weet niet of je die smiley zo moet interpreteren maar ik hoop van wel
smileys zijn nietszeggend, we hebben ook forummers die in ieder bericht een smiley zetten.

okkele

Citaat van: D.H.Skolten op september 02, 2024, 22:16:00
Als ze gewoon eerlijk en open hadden  gecommuniceerd naar de achterban dan was er veel meer begrip geweest. Nu is er ( terecht ) veel frustratie. Het wordt de komende jaren gewoon niets met Cambuur. Het is een illusie dat we binnen de komende jaren gaan promoveren. Ik vind het 1 groot zooitje bij Cambuur, amateuristisch.Kijk alleen maar naar de fysieke staat van veel spelers, dat mag gewoon niet gebeuren. Smit werd hier als fit beschouwd terwijl Go Ahead hem niet fit genoeg vind om te spelen.Je mag toch tenminste een topsport mentaliteit verwachten bij Cambuur, die is er niet, en het straalt er vanaf. Ik verwacht daarom ook niets van Cambuur voor 2030 dan kan het ook niet tegenvallen.
we zijn nu 2024 skolten , dat zal vast meevallen.
en vooraf namen als de leeuw,diemers,kieftenbeld,casas,vd water ed zien dan koop je daar toch een sk voor?
dat het nu weer op zn cambuurs zo tegenvalt is klote maar we zijn net begonnen, groningen was ook kansloos en zie waar ze nu staan.

zeewolde

Citaat van: D.H.Skolten op september 02, 2024, 22:16:00
dat doe jij al sinds 2010.....