Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
101 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: Galdiano op juli 07, 2025, 13:04:40
Waarom haal je een speler bij Jong Ajax als je (nog) Mercera hebt, en erachter een talent als Bakatti?
Mocht Mercera weggaan heb je toch echt twee rechter verdedigers nodig.
Laat ze het dan samen maar uitvechten toch?

AL

Waarom haal je een speler bij Jong Ajax als je (nog) Mercera hebt, en erachter een talent als Bakatti?

Omdat Mercera ook als centrale verdediger kan spelen denk ik.
Dan zou je wat ruimer in de verdedigers zitten.
En Mercera kan ook zomaar vertekken.

Bankzitter

Citaat van: SCC op juli 07, 2025, 13:09:58
Als Mercera echt weggaat, dan moet je inderdaad wel een directe versterking halen. Een talentje halen is imo niet te verkopen richting een Bakkati.
Wat wil je als jong Cambuur speler nog beter doen qua prestaties dan afgelopen seizoen? Dan kan de jeugdopleiding wel opdoeken. Ditzelfde geldt ook voor andere (back up)posities. Andere talenten halen prima maar dan wel waarvan je als scouting en staf verwacht dat ze er direct staan (zoals Pauwels vorig seizoen). Anders haal je motivatie bij de spelers uit Jong Cambuur selectie weg.

Precies , haal dan 24+ maar niet een jongen in dezelfde leeftijdscategorie als O21 als back-ups. En dan kan Henk straks weer klagen dat er ervaring mist en het te wisselvallig is.

Verder wel mooi dat er ieder seizoen kritiek is dat de basis pas zo laat op orde is, geen vastigheden, team opnieuw opbouwen, transfers op de deadline.

En dan hebben we nu een hele aardige basis en dan wordt er geroepen dat Balk wel weg mag en Mercera en we Pauwels niet gaan misssen.
Heel bijzonder.

Pauwels is niet te houden maar hoop dat Jansen, Merecra en Balk toch binnenboord gehouden kunnen worden.

Noordcambuur

Balk moet je nu gaan verkopen kontrakt loopt af einde van het seizoen.

Andy King

Citaat van: Noordcambuur op juli 07, 2025, 13:49:20

Of verlengen.

Oud Cambuur

Zie op X de naam van Benaissa Benamar voorbij komen dat zal een goede versterking centraal zijn vond ik bij Volendam altijd een goede voetballer

Specuveter

Citaat van: Oud Cambuur op juli 07, 2025, 14:16:23
Zie op X de naam van Benaissa Benamar voorbij komen dat zal een goede versterking centraal zijn vond ik bij Volendam altijd een goede voetballer
Gaan we nu alleen nog verdedigers halen?

Gasgeve

Dat zou een top versterking zijn. Dan hebben we het beste verdedigingsduo van de competitie.

Bens

Citaat van: Gasgeve op juli 07, 2025, 14:30:58
Dat zou een top versterking zijn. Dan hebben we het beste verdedigingsduo van de competitie.
als ze deze speler kunnen halen zou dat helemaal top zijn.

Lore

Bakatti is 17. Hij kan eerst zich nog[ prima verder ontwikkelen in onder 21. Komend seizoen is het risico met hem wel erg groot,

sunderland

zal die dan voor de bank komen?

Lore

Citaat van: Noordcambuur op juli 07, 2025, 13:49:20

Dat lijkt mij ook een prima uitgaande transfer, of hij zou moeten bijtekenen

sunderland

Citaat van: Lore op juli 07, 2025, 14:37:40
Bakatti is 17. Hij kan eerst zich nog[ prima verder ontwikkelen in onder 21. Komend seizoen is het risico met hem wel erg groot,
bakatti, ik heb het niet gezien. Hoor van meerderen dat ie goed is.

Noordcambuur

Lore

Citaat van: sunderland op juli 07, 2025, 14:39:28
bakatti, ik heb het niet gezien. Hoor van meerderen dat ie goed is.

Hij zal ongetwijfeld goed zijn. Totdat hij een keer over een bal heen trapt, dan vallen de gebruikelijke forumleden weer volledig over hem heen.