Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
25 gasten, 4 leden
mindra, Galdiano, Thijs09876, Bankzitter

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: justremco op augustus 13, 2025, 13:39:43
Saljic is een linkspoot en volgens mij is dat ook onderdeel van de profielschets
Het ging volgens mij om dat de betreffende speler als naar binnen spelende rechtsbuiten kan spelen..

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 13, 2025, 15:31:38
Het ging volgens mij om dat de betreffende speler als naar binnen spelende rechtsbuiten kan spelen..

Dus dan is een linkspoot wel het handigste ;)

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Heeft specuveter wel een keer gelijk gehad? :_schater

Bankzitter

Zelfs een kapotte klok staat 2x per dag goed.  :_schater
Altijd heerlijke speculaties in de transferperiode.
Ik ga de laatste transferdag ook lekker pizza's halen dit jaar en het forum F5-en.

Arno A

Ik tel nu een selectie van 27 spelers. Een heleboel kkd-clubs halen dit niet.
Je kan in de winterstop wel weer meer nieuwe spelers halen toch?

denistel

Citaat van: Arno A op augustus 13, 2025, 18:29:31
Ik tel nu een selectie van 27 spelers. Een heleboel kkd-clubs halen dit niet.
Je kan in de winterstop wel weer meer nieuwe spelers halen toch?

we zouden naar minder spelers dacht ik. we zoeken nu nog een naar binnen trekkende
rechtsbuiten want hebben onze spitsen daar aan? die moeten ballen voor de goal krijgen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Arno A op augustus 13, 2025, 18:29:31
Ik tel nu een selectie van 27 spelers.

Dan heb je denk ik teveel geteld...?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Johan-12

Citaat van: denistel op augustus 13, 2025, 18:34:26
we zouden naar minder spelers dacht ik. we zoeken nu nog een naar binnen trekkende
rechtsbuiten want hebben onze spitsen daar aan? die moeten ballen voor de goal krijgen.
Goede opmerking Denistel. Een buitenspeler met een normale voorzet hebben we niet. De buitenspelers nu en vorig seizoen gaan vooral voor eigen succes.
Dus voor een spits ook niet makkelijk. En met langere spits als Binder zou goede voorzetten handig zijn.
Buitenspelers maken ook te weinig gebruik van de opkomende backs. Een Balk ziet het niet volgens mij, omdat hij met gezicht naar de gras speelt.

Galdiano

Traditionele buitenspelers zijn er eigenlijk niet meer in hedendaagse voetbal.
Uit voorzetten komt nagenoeg geen doelpunt.

Binder is meer een spits die mee doet in het spel en doorvoetbald.

Laat de buitens maar naar binnen trekken dan kan Binder de afvallende bal binnen werken.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Een naar binnen trekkende buiten cre?ert ruimte voor een overlappende back voor een eventuele voorzet
Area 58

sunderland

Sj?strand kan een goede voorzet geven. Dat blijkt uit beelden uit Zweden. Hij gaf tegen Roda een hele simpele geweldige voorzet voorlangs. Misschien moet hij wat meer naar die opdrachten luisteren met flauwekul maar zijn eigen ding doen. Laat hem lekker zijn ding doen net als Ould-chikh. Dubbelen met de back en verder vrij

Johan-12

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2025, 06:53:02
Sj?strand kan een goede voorzet geven. Dat blijkt uit beelden uit Zweden. Hij gaf tegen Roda een hele simpele geweldige voorzet voorlangs. Misschien moet hij wat meer naar die opdrachten luisteren met flauwekul maar zijn eigen ding doen. Laat hem lekker zijn ding doen net als Ould-chikh. Dubbelen met de back en verder vrij
Het dubbelen met de backs gebeurde afgelopen seizoen bijna niet omdat Pauwels en Balk vaak voor eigen succes gingen. Ze hadden geen oog voor de opkomende backs. Dat zagen ze niet of wilden ze niet zien.