Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Zoals ik het lees gaat hij voetballen bij Lille welke hem eerst een jaar uitleent aan Cambuur.

zeewolde

Hij is al van Lille en was verhuurd

Galdiano

Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2025, 22:53:39
Ben benieuwd,

3 goals in 3e klasse Frankrijk vorig seizoen
24 wedstrijden.
Geen assists.

Het jaar ervoor een top seizoen. (wel op het 5de niveau).

Op beelden is te zien dat hij wel wat kan. Meer overzicht dan Pauwels in ieder geval.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2025, 22:53:39
Ben benieuwd,

3 goals in 3e klasse Frankrijk vorig seizoen
24 wedstrijden.
Geen assists.

Als middenvelder vooral en net 19 geworden. Bij ons komt 'ie op rechtsbuiten.

Trainert!

Je zal haast denken dat er dan nog iets gebeurd met Balk, anders ga je geen speler huren van Lille om op de bank te zetten. Je eigen 'kapitaal' (Balk) op de bank zetten lijkt me ook niet handig.

michello

Citaat van: Trainert! op augustus 19, 2025, 07:32:04
Je zal haast denken dat er dan nog iets gebeurd met Balk, anders ga je geen speler huren van Lille om op de bank te zetten. Je eigen 'kapitaal' (Balk) op de bank zetten lijkt me ook niet handig.

Balk loopt toch al gratis de deur uit als hij deze periode niet vertrekt. (Of misschien rond de twee ton in de winter) Zoveel waarde heeft hij niet meer?

sunderland

Citaat van: michello op augustus 19, 2025, 07:43:23
Balk loopt toch al gratis de deur uit als hij deze periode niet vertrekt. (Of misschien rond de twee ton in de winter) Zoveel waarde heeft hij niet meer?
nee en de clubs die hem hebben bekeken laatste 2 wedstrijden zullen zeker niet toe happen

sunderland

Niet negatief bedoeld maar deze nieuwe jongen moet wel beter zijn dan ons jonge jonkjes.
Afwachten, als ie net zo goed als Boef is dan is het top. Mooie dribbel en techniek, doet mij beetje denken aan Ould-chikh als ik de beelden zo wat zie

diekhuzen

Citaat van: mark1989 op augustus 17, 2025, 20:37:09
Op elke positie kun je wel investeren en in theorie vergroot je je promotiekansen. Maar het blijft voetbal en gelukkig is het niet zo dat meer geld altijd bepalend is.
Cambuur heeft gekozen voor 2 spitsen. Binder en Kian Visser. En dan hebben we nog sub opties zoals Van der Sande.
Meer halen is niet realistisch. Dan had je Binder of Visser niet moeten nemen. Cambuur heeft niet de luxe om elke positie driedubbel bezet te hebben.
Mocht iemand niet goed genoeg blijken of geblesseerd dan hebben we pech gehad. Maar vorig seizoen ondanks dat nog steeds 3e geworden dus het niet meteen rampzalig.

Een scorende spits heb je nodig voor promotie. Kijk maar naar de statistieken.
Met een zak vol geld kun je vrijwel zeker promotie afdwingen en helemaal in de KKD. Dat hebben wij niet, maar wat er in het afgelopen jaar en dit seizoen in de spits staat, vind ik Cambuur onwaardig. Ik hoop van harte dat Binder en Kian het gaan maken, maar echt indruk maakt het niet. Dat zijn inderdaad keuzes, maar waarom niet iets meer investeren in een spits ?n helemaal omdat het vorig seizoen drama was.

Gasgeve

Citaat van: diekhuzen op augustus 19, 2025, 08:25:53
Met een zak vol geld kun je vrijwel zeker promotie afdwingen en helemaal in de KKD. Dat hebben wij niet, maar wat er in het afgelopen jaar en dit seizoen in de spits staat, vind ik Cambuur onwaardig. Ik hoop van harte dat Binder en Kian het gaan maken, maar echt indruk maakt het niet. Dat zijn inderdaad keuzes, maar waarom niet iets meer investeren in een spits ?n helemaal omdat het vorig seizoen drama was.
Ik zou Binder niet te snel afschrijven. In sommige acties zie je toch wel dat die een hele nuttige speler kan zijn in ons spel. Precies wat Henk wil van een spits.

Derkx R.H.

Goed nieuws w.b.t. Ichem Ferrah. Nu nog 1 of 2 ervaren spelers erbij en we kunnen de top 2 aanvallen.... |:)

Specuveter

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 19, 2025, 09:22:22
Goed nieuws w.b.t. Ichem Ferrah. Nu nog 1 of 2 ervaren spelers erbij en we kunnen de top 2 aanvallen.... |:)
denk Jij dat er nog iets bijkomt dan?

mark1989

Citaat van: diekhuzen op augustus 19, 2025, 08:25:53

Ja alleen zo'n type is heel moeilijk te halen voor cambuur. Jij doelt waarschijnlijk op een type Muhren, maar dan jaren jonger. Daarbij is de spitspositie het meeste waard. Dus je spits kan het meeste geld opleveren. Al heel jong worden spitsen weggekocht door grotere clubs. Zo haalt PSV nu al die Jim Koller van Vitesse, terwijl het nog jaren duurt voor hij in het 1e zal komen.
Ik denk overigens dat Binder voor ons wel een goede spits is. Hij heeft nog amper kansen gekregen. Dus we moeten dat even tijd geven. Hij kan er straks zomaar 3 inschieten in een wedstrijd. Kian Visser is voor mij een grote twijfel, maar goed. 

Gasgeve

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 19, 2025, 09:22:22
Komt toch niks meer bij?

Derkx R.H.

Citaat van: Gasgeve op augustus 19, 2025, 09:35:40
Komt toch niks meer bij?
Hoe kom je daarbij? Nartey weg? Esajas dan hierheen...en ze willen nog ervaring bij de (te) jonge groep.