Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.128
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.918
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
167 gasten, 9 leden (1 verborgen)
Gasgeve, mathijs901, Bankzitter, mario, Kuzmanovic-Apeldoorn, el haj, oost, gobo

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Derkx R.H.

FrisianOutlaw

Ik zou gaan voor:
- Jan Plug => Jaartje huur van Feyenoord
- Slory => Jaartje huur van Feyenoord
- Adam Maher => ervaring, contract van een jaar + optie verlenging bij handhaving. Mits 100% fit en goede fysieke check.
- Clint Leemans, ervaring, is nog maar 30. jaarcontract + optie verlenging bij handhaving.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op juli 03, 2026, 13:42:23je hebt natuurlijk wel dragende spelers nodig die er ook staan om het team te sturen. Als je bij psv onderste boven wordt gespeeld een kwartier moeten er ook jongens zijn die zeggen tot hier en niet verder. Dat kunnen jongens van 19-20 niet

En jongens die niet in de war raken als je 3x verliest en in de 3-punten" wedstrijden. Mentaal sterke jongens, vaal zijn dat ook oudere spelers.

Bens

Op dit moment trek Cambuur alle jonge spelers aan.waar blijven de ervaren spelers. Als je in de eredivisie wil blijven zul je ook ervaring in je elftal willen hebben.

Korezev

Citaat van: sunderland op juli 03, 2026, 13:42:23je hebt natuurlijk wel dragende spelers nodig die er ook staan om het team te sturen. Als je bij psv onderste boven wordt gespeeld een kwartier moeten er ook jongens zijn die zeggen tot hier en niet verder. Dat kunnen jongens van 19-20 niet
Volgens mij zitten er daarom een paar op de bank die ervoor door geleerd hebben. Laat dat maar aan Henk over.

upweer

Citaat van: Bens op juli 03, 2026, 16:59:12Op dit moment trek Cambuur alle jonge spelers aan.waar blijven de ervaren spelers. Als je in de eredivisie wil blijven zul je ook ervaring in je elftal willen hebben.

Die komen later...
Afvallers bij betere clubs oppakken |:)

Derkx R.H.

Komt er komende week weer wat bij? Linkercentrale verdediger en een rechtsbuiten? :koffie

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op Gisteren om 11:14:48Komt er komende week weer wat bij? Linkercentrale verdediger en een rechtsbuiten? :koffie
Jonger of ouder dan 20 is dan de vraag.

Specuveter

Citaat van: zeewolde op Gisteren om 11:53:27Jonger of ouder dan 20 is dan de vraag.
slory is in ieder geval ouder dan 20

Bankzitter

Jetten en Vink waren ook buitenkansjes. Die hadden niet weg gewild als het bij Ajax en J Ajax niet zo'n puinhoop was.
Gewoon weer slim en snel gehandeld.

Hamache heeft wel wat ervaring.

Derkx R.H.

Zou Locadia nog wat voor ons zijn?

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op Vandaag om 11:03:43Zou Locadia nog wat voor ons zijn?
niet doen ik zou eerder kan kiezen voor een andere optie  :y

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op Vandaag om 11:06:42niet doen ik zou eerder kan kiezen voor een andere optie  :y
welke andere optie?

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op Vandaag om 11:06:42niet doen ik zou eerder kan kiezen voor een andere optie  :y
zou die betaalbaar zijn?