Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Selectie 24/25

Gestart door upweer, april 12, 2024, 17:51:25

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: sunderland op juli 04, 2024, 08:24:13
foeke was 9 maanden op zoek naar een linksbuiten en haalde een rechtsbuiten. ( kabouter mambini). Ze zijn n? prima bezig, je kunt nu ook al bezig om iig de eerste 7/8 op papier te zetten en te laten wennen

Ziet er goed uit maar altijd ff afwachten hoe die boys gaan landen in Leeuwarden. Ciganiks, Tam?s Kiss en onze Italiaan - laatste jaren weinig succes met spelers over de grens.

Bankzitter

Die waren ook niet zelf gescout en bekeken. Ik hoop toch dat deze 2 nu net als Ottensen echt zelf gescout zijn.

Galdiano

Citaat van: Bussum op juli 04, 2024, 09:01:04
Ziet er goed uit maar altijd ff afwachten hoe die boys gaan landen in Leeuwarden. Ciganiks, Tam?s Kiss en onze Italiaan - laatste jaren weinig succes met spelers over de grens.

Belgi? en Duitsland lijkt mij makkelijker aan te passen dan een Oost of Zuid Europees land.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen

Citaat van: Bankzitter op juli 04, 2024, 09:33:23
Die waren ook niet zelf gescout en bekeken. Ik hoop toch dat deze 2 nu net als Ottensen echt zelf gescout zijn.

Denk het wel hoor. Ik heb vertrouwen in Lambooij. Ottesen kwam voor mij al goed over vorig seizoen, kunnen we zeker wat mee  |:)

Huizen

Citaat van: Galdiano op juli 04, 2024, 09:45:21
Belgi? en Duitsland lijkt mij makkelijker aan te passen dan een Oost of Zuid Europees land.

Zijn warm welkom bij Pizzeria Pompe? vergeten?  :devil :devil :devil

papier

Ik heb ook het idee dat er wat professionaliteit mist bij onze club mbt begeleiding van dit soort gasten. Het huis uit aan is voor sommige jonge mensen al een grote stap, laat staat een hele nieuwe omgeving in een ander land. Exemplarisch daarin was wel El Hilali die dan klaarblijkelijk geen engels spreekt en last minute wordt er ergens een Cambuur supporter vandaan gehaald die Italiaans spreekt om te vertalen bij een interview. Los van het voetballende gedeelte en de begeleiding daarin moet je ook op persoonlijk vlak wat extra's doen denk ik. Maar goed, dat is een beetje mijn beeld als buitenstaander.

Overigens is het een ontwikkeling die wel zal komen, net als dat onze jeugd al flinke stappen heeft gemaakt qua organisatie en we nu ook de scouting/technisch management professionaliseren.

grijskijker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 03, 2024, 21:05:30
Ik heb dit overzicht gebruikt voor het volledige overzicht.
Vertrek: van Osch, Pichel en Barto
Graag even controleren of er fouten inzitten en of de opties kloppen?
Ruben de Jong is hoofdscout  en Pauwels en Souren hebben een optie en de Leeuw niet ,verder is het prima w.m.b. :thumbsup

upweer

Over onze Italiaan gesproken, ik begreep dat hij erg lui was en niet veel extra wilde leveren.
Deze gast snel verkopen, leuk buitenkansje (gokje)

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2024, 10:01:01
Ruben de Jong is hoofdscout  en Pauwels en Souren hebben een optie en de Leeuw niet ,verder is het prima w.m.b. :thumbsup
de Leeuw natuurlijk niet. Die stopt na dit seizoen en gaat dan bij Fc Groningen aan de slag wat logisch is.

sunderland

Citaat van: upweer op juli 04, 2024, 15:57:15
Over onze Italiaan gesproken, ik begreep dat hij erg lui was en niet veel extra wilde leveren.
Deze gast snel verkopen, leuk buitenkansje (gokje)
dacht die juist bekend stond om zijn arbeid

Bankzitter

Ze riepen allemaal dat ze ambitieus waren , beter wilden worden. Weinig van gezien vorig seizoen. Niet zoals bijv. Bangura of Hoedemakers.

upweer

Ik zie het wel zitten in die duitser.. R?lke de beer |:)

YellowBlue

Citaat van: upweer op juli 04, 2024, 23:36:24
Ik zie het wel zitten in die duitser.. R?lke de beer |:)

je spreekt het alleen uit als Reulke ...  :)

grijskijker

Citaat van: YellowBlue op juli 05, 2024, 11:32:33
je spreekt het alleen uit als Reulke ...  :)
Op zijn socialmedia staat Roelke...

Bankzitter

Boeie ?. Het is een goed lied. R?lke de Beer it is. :_schater