Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Sc cambuur- fc Dordrecht

Gestart door nee,wel?, april 20, 2024, 23:06:04

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 14:36:30
Maar ze liggen beide nog vast.. Yuri Rose?

vd wey heeft een clausule voor als ie hoger op kan. vd vlag en barto blijven volgens mij
burghout nog niet bekend.

V-man

Dordrecht is natuurlijk een prachtige tegenstander. Henk is in staat om van een drol een goudstaaf te maken.

V-man

Citaat van: Galdiano op april 21, 2024, 16:19:00
Wat mij betreft is er maar ??n top kandidaat en dat is Van der Weij. Weet wat profvoetbal inhoud, daarnaast al jaren een top amateurtrainer. Nu ook weer met Genemuiden strijdend voor kampioenschap dit terwijl ze afgelopen seizoen net zijn gepromoveerd. Weet alles goed over te brengen en is meer een persoonlijkheid dan een Barto of Burghout zoals ik kan beoordelen.
Eens!

papier

Citaat van: sunderland op april 21, 2024, 14:34:19
geen idee zo goed zit ik daar niet in. Bosbaard had ik wel vertrouwen in. Denistel heeft veel vertrouwen in van de wey. Een assistent die zelf wel heeft gevoetbald op een beetje nivo en wat anders kijkt naar voetbal dan de meesten. Las van de week de naam van Geert arend Roorda. Geen idee daarbij

Los van het voetbalinhoudelijke denk ik dat Vd Weij als persoonlijkheid wel aanwezig is. Staat ergens voor, durft zich uit te spreken en gaat niet direct mee in de mening van een ander. Een type die nu lijkt te ontbreken en daarmee een waardevolle aanvulling aan de staf.

Drumfather SCC

Citaat van: V-man op april 25, 2024, 23:35:46
Dordrecht is natuurlijk een prachtige tegenstander. Henk is in staat om van een drol een goudstaaf te maken.

Niet (meer) met deze selectie...

Ik kan er vanavond niet bij zijn ivm werk en ik vind het onherkenbaar bij mezelf maar of ik hier rouwig om ben?
Had het me niet voor kunnen stellen maar deze selectie en staf heeft het verbijsterend genoeg voor elkaar gekregen

Ik had het, net als iedereen, zo mooi willen afsluiten hier aan het plein maar helaas...
Gelukkig tegen Helmond wel aanwezig weer om onze Grande Dame uit te zwaaien

papier

Citaat van: Drumfather SCC op april 26, 2024, 10:11:03
Niet (meer) met deze selectie...

Ik kan er vanavond niet bij zijn ivm werk en ik vind het onherkenbaar bij mezelf maar of ik hier rouwig om ben?
Had het me niet voor kunnen stellen maar deze selectie en staf heeft het verbijsterend genoeg voor elkaar gekregen

Ik had het, net als iedereen, zo mooi willen afsluiten hier aan het plein maar helaas...
Gelukkig tegen Helmond wel aanwezig weer om onze Grande Dame uit te zwaaien

Herkenbaar. Nog even twee keer naar het stadion omdat dit de laatste twee zijn.... dat we voor het voetbal niet hoeven te gaan is niet erg. Maar de lamlendigheid op het veld dat maken we toch zelden mee. Ik heb ook al een paar potjes gemist en vind het prima. Daarnaast ben ik nog wel zo dat ik de heren wil bedanken voor hun inzet aan het eind van de wedstrijd maar ook dat heb ik wel eens overgeslagen dit seizoen, de lamlendigheid straalt er vanaf. Het spel, de manier waarop en de energie die er soms in lijkt te worden gestoken die weegt niet op tegen de moeite die supporters moeten doen om naar het stadion te komen. Kennelijk vinden ze het wel best. Hopelijk komt er volgend jaar weer wat schwung in, en als we met schwung op plek 13 eindigen dan kan ik me daar wel in vinden en wil ik men wel bedanken voor de inzet. Ik ervaar het spel nu een beetje als een middelvinger naar de supporters.

Bankzitter

En dan te bedenken dat ze zochten naar spelers die gretig en leergierig waren. Niets van teruggezien. Allemaal plichtmatig.
Waarschijnlijk denken de meesten dat ze te goed voor het elftal zijn en het aan die andere 10 ligt... het zou mij niks verbazen.

sunderland

Ik ga vanavond niet voor het voetbal maar voor mijn club.
Ga eerst nog naar cambar met mijn maten en genieten van de oude shit. ( daarna nog 1x)

De Gast

Het is kiezen tussen de kraker op tv tussen Willem II en Groningen of de lamlendigheid in het Cambuur stadion. Ik weet het nog niet..

Poetser

Citaat van: De Gast op april 26, 2024, 15:51:23
Het is kiezen tussen de kraker op tv tussen Willem II en Groningen of de lamlendigheid in het Cambuur stadion. Ik weet het nog niet..

Dus je kan nog 2x in je leven naar de oude dame toe, maar je kiest voor een kkd wedstrijd op tv..

Onvoorstelbaar.

Specuveter

V-man

Het is kiezen tussen de kraker op tv tussen Willem II en Groningen of de lamlendigheid in het Cambuur stadion. Ik weet het nog niet.. Hou dit soort overwegingen maar voor jezelf!

Harry L.

Dit hadden feestweken moeten zijn (van oud naar nieuw), het blijft een schande.
Wanbeleid pur sang. Rollen met die koppen :R

Poetser

Citaat van: Harry L. op april 26, 2024, 17:50:21
Dit hadden feestweken moeten zijn (van oud naar nieuw), het blijft een schande.
Wanbeleid pur sang. Rollen met die koppen :R

Laat gaan joh.

Ik ga nog twee keer genieten van onze ouwe meuk.

Volgend jaar zien we dan wel weer.

Bernardo

Mooi thuis blijven dan. Man, nog 2x naar dit stadion, dat je ?berhaupt twijfelt.