Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 1 lid
zeewolde

Nicky Souren

Gestart door Peetts, mei 27, 2024, 21:04:08

Vorige topic - Volgende topic

kapseltje

Citaat van: Josli op oktober 05, 2025, 16:20:36
Ik zeg ook niet dat het per definitie Souren zijn schuld is. Maar wel dat met hem erbij deze situaties vaker voorkomen. Natuurlijk moet Mulders dat anders oplossen. Maar nog veel liever heb ik dat Souren er vaker voor kiest om open te draaien. Ik kan je met de beelden erbij zeker 4 momenten in de wedstrijd aanwijzen dat hij open had kunnen draaien, maar kiest voor de bal terug. Misschien wordt hij ook gewoon niet goed gecoacht. Maar Visser durft dat dan toch veel vaker.

Vorig jaar heeft Souren laten zien dit weldegelijk goed te kunnen. Zie bijv tegen VVV en Vitesse.

Je ziet dat hij nog met de rem er op speelt wegens zijn vorige wedstrijd. Tweede helft draaide hij een aantal keer goed weg. Sterker nog ik dat hij dat juist beter kan dan Visser.

sunderland

Citaat van: Josli op oktober 05, 2025, 16:20:36
Ik zeg ook niet dat het per definitie Souren zijn schuld is. Maar wel dat met hem erbij deze situaties vaker voorkomen. Natuurlijk moet Mulders dat anders oplossen. Maar nog veel liever heb ik dat Souren er vaker voor kiest om open te draaien. Ik kan je met de beelden erbij zeker 4 momenten in de wedstrijd aanwijzen dat hij open had kunnen draaien, maar kiest voor de bal terug. Misschien wordt hij ook gewoon niet goed gecoacht. Maar Visser durft dat dan toch veel vaker.
kwam idd een paar x voor. Dat lag ook aan de tegenstander dat ie dan niet durft maar wel moet. Dat wil Henk ook.

sunderland

Citaat van: mark1989 op oktober 05, 2025, 16:25:27
Goed punt. Souren is niet echt een 6. Maar ik vind niet dat hij het slecht invult. Hij speelt ook naar zijn eigen mogelijkheden. Berkhout of Baouf zouden het wel kunnen misschien op die plek. Maar ik snap wel dat je hen niet uit hun positie wil halen. Dan verzwak je mogelijk de defensie als je spelers steeds van plek laat wisselen.
Ik denk dat we maar even moeten accepteren dat het zo is en misschien ontwikkeld Souren zich nog wel beter op de 6.
zo ist. Ben ook totaal geen fan om spelers van hun positie te halen terwijl ze het goed doen. Sommigen hadden het vorige week ook over Ferrah op de positie van Balk. Ferrah is goud voor ons op die rechtsbuiten en zie Balk die enorm belangrijk was met 2 goals door zijn enorme drive en loopvermogen. Zal heus nog wel eens gebeuren als het echt niet meer draait

Noordcambuur

Eerst wordt je gepasseerd door D.Visser en nu door Nap.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op november 06, 2025, 13:02:11
Eerst wordt je gepasseerd door D.Visser en nu door Nap.
wat een negativiteit rond Souren hier. Speelde tegen jong Ajax een prima pot.
Moeten wel iemand hebben om negatief over te zijn. Eerst R?lke nu Souren weer en volgende x weer Galvez

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 06, 2025, 13:34:38
wat een negativiteit rond Souren hier. Speelde tegen jong Ajax een prima pot.
Moeten wel iemand hebben om negatief over te zijn. Eerst R?lke nu Souren weer en volgende x weer Galvez
ik zeg toch niks verkeerd het is werkelijkheid Sunderland.
Ik heb niks negatiefs gezegd over Galvez en R?lke?. :?

Bankzitter

Het is wel opvallend? als er nu voor de 2e keer een O21 speler de voorkeur krijgt, dan weet Souren wel hoe het ervoor staat. Hij heeft ook genoeg kansen hehad.
Wel positief dat vanuit O21 zoveel doorkomt.

Specuveter

Vond hem tegen Jong Ajax ook wel h??l vlak
Net of moet hij steeds ??n schop onder de kont hebben.
Aangezien ze ook met ??n nieuwe 6 bezig waren(Lambooy in de sport cast) denk ik dat Souren in winterstop weg is.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op november 06, 2025, 14:54:35
Vond hem tegen Jong Ajax ook wel h??l vlak
Net of moet hij steeds ??n schop onder de kont hebben.
Aangezien ze ook met ??n nieuwe 6 bezig waren(Lambooy in de sport cast) denk ik dat Souren in winterstop weg is.
dat denk ik ook dat Souren vertrekt in de winterstop.

Bankzitter

Het doorselecteren zou best eens al in de winter kunnen beginnen.

En knap van Nap dat die zijn kans pakt... komt als een zelfbewuste speler over die niet bang voor de bal is.

Specuveter

Een echte linkspoot
En vind het wel mooi dat er weer een jonge jongen de kans krijgt.
Wie van hen straks meegaat naar de Eredivisie is de volgende....

PePe

Souren hoeft niet gepasseerd te zijn, is misschien slachtoffer van een tactisch plan van de trainers?

Josli

Ik denk ook niet dat Souren een slechte speler is. Ik denk wel dat hij in dit systeem op 6 niet de speler is die Henk graag ziet. Voor de andere beide posities op het middenveld zou hij misschien geschikter zijn. Maar hier is hij 2e of zelfs 3e keus. Ik vind hem wel vergelijkbaar met van Kaam. Op zich prima spelers, maar niet in dit systeem.

Bankzitter

Souren zou bij de meeste KKD teams ook basis staan. Dat hij het hier moeilijk heeft zegt wat over het hoge niveauwaar we nu op spelen en ook wel over de jeugdopleiding die ook kwaliteit levert.

Huizen

Souren is een prima speler en ligt volgens mij goed in de groep. Ik denk alleen dat er vanuit Cambuur meer groei verwacht was. Als ik mij niet vergis was hij aanvoerder bij MVV.

Ik moet eerlijk bekennen dat de eerdere heimwee, jetlag, terugslag na niet in de basis een beetje slapjes vind overkomen.