Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Nicky Souren

Gestart door Peetts, mei 27, 2024, 21:04:08

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Citaat van: PePe op december 07, 2025, 12:26:40
Marsman, Kooistra en Henstra staan volgend seizoen in de basis volgens mij? En wie nog meer?

Niet als we promoveren. Alleen Marsman.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Andy King op december 08, 2025, 11:20:56
Niet als we promoveren. Alleen Marsman.

Misschien zijn anderen ook wel talentvolle pareltjes. Misschien zelfs de spelers die hier nu worden afgeschreven, net als Marsman niet zo lang geleden  :devil
Henk, held, bedankt

upweer

Kunnen we hem niet verhuren met optie tot koop?
Ik snap dat hij wil shinen om misschien mee te gaan naar het WK.

Delamere

Citaat van: Bankzitter op december 05, 2025, 07:37:54
Er zal een 6 moeten worden gehaald nu Visser dit seizoen niet meer speelt.
Ik vind Souren een prima speler maar als hij de concurrentie met een Nap niet aandurft dan is het inderdaad wel beter verder te kijken want daar win je de oorlog niet mee. Dan  kun je beter al doorselecteren voor volgend seizoen.
Visser, Henstra en Marsman lijken mij in potentie goed genoeg.
Dat vraag ik me bij Kooistra nog steeds af. Nap doet het naar vermogen, maar is zo verschrikkelijk traag. Dat kan in het huidige betaald voetbal eigenlijk al lang niet meer. En als Souren dan de concurrentie met Nap al niet aan durft of wil gaan, dan maar een deurtje verderop kijken.

Tanjajeah

Volgens de Sportcast  vertrekt Souren zo goed als zeker in de winterstop en wil Cambuur een verdedigende middenvelder halen (zeer waarschijnlijk uit Zweden)

sunderland

Wat zijn we hier veel bezig met een speler die niet eens speelt ?

PePe

Citaat van: sunderland op december 09, 2025, 14:12:59
Wat zijn we hier veel bezig met een speler die niet eens speelt ?

Uiteraard komt dit ook, omdat Daan Visser geblesseerd is.

Andy King

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 08, 2025, 13:54:44
Misschien zijn anderen ook wel talentvolle pareltjes. Misschien zelfs de spelers die hier nu worden afgeschreven, net als Marsman niet zo lang geleden  :devil

Ik schrijf niemand af, alleen dat niet iedereen nu al klaar is voor een basisplaats.

beam

Souren viel goed in en speelde goede wedstrijd! Technisch veel beter dan Nap. Schrijf deze jonge nog niet af. Ik hoop dat hij blijft.

Noordcambuur

Citaat van: beam op december 13, 2025, 08:12:21
Souren viel goed in en speelde goede wedstrijd! Technisch veel beter dan Nap. Schrijf deze jonge nog niet af. Ik hoop dat hij blijft.
klopt helemaal misschien wil hij zich in de kijker spelen maar nogmaals top.

Tanjajeah

Viel inderdaad  goed in. Speelde opvallend veel ballen naar voren, waar hij normaal vaak kiest voor risicoloze mini-passjes breed en naar achter.

Vlampiep

Citaat van: Tanjajeah op december 13, 2025, 10:40:11
Viel inderdaad  goed in. Speelde opvallend veel ballen naar voren, waar hij normaal vaak kiest voor risicoloze mini-passjes breed en naar achter.
Mooi op tijd weer zijn oude vorm weten te pakken, dit hebben wel nodig nu we  Daan tijden moeten missen.

V-man

Heeft een vertrekwens. Krijg het idee dat hij al rond is met een andere club.

PePe

V-man

yep daar baseer ik mijn uitlating op!